AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hei! Jeg har bestilt en reise på SAS til kr 1099. Jeg hadde 1500 Eurobonus poeng ifra før, og når jeg skulle betale, ville jeg bruke poengene mine da jeg tror de går ut snart. Jeg betalte da : 984kr, dvs jeg "fikk" 115kr fra de poengene. Stemmer dette? jGe synes det hørte så lite ut med 1500 poeng? En annen ting: jeg registrerte de to nye reisene ( tur/retur ) på Eurobonus nummeret mitt så jeg får oppspat nye poeng fra de reisene, men nå står det at jeg har 0 poeng. Betyr det at de ikke er registrert ( selv om jeg oppga Eurobonussnummeret ), evt at de også var endel av betalingen av de skarve 115kr? Jeg har lite kunnskap med SAS Eurobonus, så vil sette pris på om noen kan hjelpe meg her. Anonymkode: e5bf2...cab
Gjest Solsmil Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Hvis man skal betale hele reisen med eurobonuspoeng så vil det oftest koste langt mer enn 1500 poeng. 1500 poeng er ikke spesielt mye. Så det kan høres riktig ut. Eksempelvis koster det vel ca 15 000 poeng å reise Oslo - London (mulig det varierer litt). Ellers mener jeg at du ikke får bonuspoeng om du betaler reisen med eurobonuspoeng, noe du i og for seg gjorde nå, selv om du betalte mesteparten selv med penger.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Bare forvirrende hele det systemet. De burde heller gjøre som norwegian at et poeng er en krone. Anonymkode: 372ac...b7b 1
Brunhilde Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Eurobonuspoeng blir ikke registrert før reisen faktisk har funnet sted. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 14 timer siden, Solsmil skrev: Hvis man skal betale hele reisen med eurobonuspoeng så vil det oftest koste langt mer enn 1500 poeng. 1500 poeng er ikke spesielt mye. Så det kan høres riktig ut. Eksempelvis koster det vel ca 15 000 poeng å reise Oslo - London (mulig det varierer litt). Ellers mener jeg at du ikke får bonuspoeng om du betaler reisen med eurobonuspoeng, noe du i og for seg gjorde nå, selv om du betalte mesteparten selv med penger. Takk for svar. Jeg så nå på den elektroniske billett kvitteringen, at billetten min kostet egentlig 1099, så da må det vel være riktig, at de har regnet ut bonupoengene utifra den summen, og at jeg betalte til slutt : 984kr? /ts Anonymkode: e5bf2...cab
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 7 timer siden, Brunhilde skrev: Eurobonuspoeng blir ikke registrert før reisen faktisk har funnet sted. Mener du at jeg ikke får poeng for de to siste reisene før jeg har gjennomført reisene? Anonymkode: e5bf2...cab
Brunhilde Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du at jeg ikke får poeng for de to siste reisene før jeg har gjennomført reisene? Anonymkode: e5bf2...cab Ja. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå