MinniMiMy Skrevet 6. juni 2017 #1 Del Skrevet 6. juni 2017 Vet ikke om det er en tråd om henne fra før, så laget en ny. Syns du hun er en flink artist? Jeg personlig syns ikke hun kan synge, ihvertfall ikke live. Man hører ikke hva hun sier. Det meste er mumling og skrik. Sangene man hører dog på radio, Spotify osv, høres bedre ut. Men det er fordi da kan man autotunee, mixe og trikse. Jeg hadde aldri dratt på en konsert med henne da for å si det sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 6. juni 2017 #2 Del Skrevet 6. juni 2017 Syns dette var veldig ironisk 2014 ---> http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2760170/Ariana-Grande-said-hoped-fans-f-ing-die.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 6. juni 2017 #3 Del Skrevet 6. juni 2017 Nja, ikke en artist jeg bryr meg om eller hører på. Skjønner ikke helt hvorfor hun har blitt så populær. Hadde hvert fall ikke dratt på konsert med henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. juni 2017 #4 Del Skrevet 6. juni 2017 Det er vel helst tenåringer som hører på henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2017 #5 Del Skrevet 6. juni 2017 Hørte litt av konserten i Manchester nå på Youtube, over the rainbow. Ble ikke imponert, man kødder ikke med Eva Cassidy. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 6. juni 2017 #6 Del Skrevet 6. juni 2017 Hun er veldig flink live, hun har en fantastisk stemme. Tror bare hun blir litt "carried away" noen ganger, og overdriver litt med falsettene osv. Jeg synes hennes beste opptreden er "the way" på The Ellen Show. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilfisk1 Skrevet 6. juni 2017 #7 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg er nok langt unna målgruppa ja 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. juni 2017 #8 Del Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, Mystix skrev: Hørte litt av konserten i Manchester nå på Youtube, over the rainbow. Ble ikke imponert, man kødder ikke med Eva Cassidy. Eva Cassidy? Det er vel Judy Garland som synger originalen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 6. juni 2017 #9 Del Skrevet 6. juni 2017 58 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Syns dette var veldig ironisk 2014 ---> http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2760170/Ariana-Grande-said-hoped-fans-f-ing-die.html Ja for dette er jo en troverdig artikkel👍🏼 "It is claimed".... ingen bevis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 6. juni 2017 #10 Del Skrevet 6. juni 2017 Hun kan synge jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 6. juni 2017 #11 Del Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, Dragoste skrev: Ja for dette er jo en troverdig artikkel👍🏼 "It is claimed".... ingen bevis.. Enig. Tydelig at noen vil sette henne i dårlige lys. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 6. juni 2017 #12 Del Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, LeilaS skrev: Enig. Tydelig at noen vil sette henne i dårlige lys. Tragisk at de holder på sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 6. juni 2017 #13 Del Skrevet 6. juni 2017 12 minutter siden, Dragoste skrev: Ja for dette er jo en troverdig artikkel👍🏼 "It is claimed".... ingen bevis.. Slikker på mat i butikk (som hun ikke kjøper) http://www.news.com.au/entertainment/celebrity-life/celebrities-gone-bad/fans-turn-on-ariana-grande-after-arrogant-tweet/news-story/bafc658475bad33ff56aad1feb5bf236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2017 #14 Del Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, Honey Dew skrev: Eva Cassidy? Det er vel Judy Garland som synger originalen Eva Cassidy har den mest kjente versjonen i nyere tid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMiMy Skrevet 6. juni 2017 Forfatter #15 Del Skrevet 6. juni 2017 Hørte på Miley Cyrus og Ariana synge den Dream(?) sangen. Og jeg syns Ariana har så utrolig lav/svak stemme. At jeg får jo ikke med meg hva hun sier en gang. Mens MC har MYE tydeligere tale. Ariana er vel bare ett kjøpt og betalt produkt av USA. Syns bare det er synd at noen så dårlig kan regjere så utrolig mye i musikk bransjen. Men det er vel den yngre garden ja som hører på henne og fans hun har fra Disney Chanel 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. juni 2017 #16 Del Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, Micomi skrev: Hørte på Miley Cyrus og Ariana synge den Dream(?) sangen. Og jeg syns Ariana har så utrolig lav/svak stemme. At jeg får jo ikke med meg hva hun sier en gang. Mens MC har MYE tydeligere tale. Ariana er vel bare ett kjøpt og betalt produkt av USA. Syns bare det er synd at noen så dårlig kan regjere så utrolig mye i musikk bransjen. Men det er vel den yngre garden ja som hører på henne og fans hun har fra Disney Chanel Helt enig. Jeg synes ikke hun er noe talent. Det gjelder andre og. Talent har visstnok ikke så mye å si lengere. Hun har nok mest unge fans vil jeg tro. Jeg så også på de to synge sammen. Miley har faktisk en god stemme i forhold til Ariana. Hørt de synge sammen en gang tidligere, og det Miley var mye bedre. Synes hun hyler for mye når hun synger at det ikke blir bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 6. juni 2017 #17 Del Skrevet 6. juni 2017 7 timer siden, Micomi skrev: Syns du hun er en flink artist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solomon Grundy Skrevet 6. juni 2017 #18 Del Skrevet 6. juni 2017 Har ingen interesse i og høre på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. juni 2017 #19 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. juni 2017 #20 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg syns at hun er flink. Jeg hører ikke så mye på henne, men talent det har hun! Det er mange som ikke alltid gjør det så bra live, men det betyr ikke at de er helt ubrukelige heller. Jeg syns hun har ganske bra kontroll over stemmen sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg