majan Skrevet 2. januar 2005 #1 Skrevet 2. januar 2005 ja er det noen som kan hjelpe med med tekst og noter til følgende sanger?? - I just want to be with you - The rose
Cr@sh Skrevet 2. januar 2005 #2 Skrevet 2. januar 2005 Majan! Har sendt deg PM om at jeg har teksten... noter er det verre med... Ta kontakt på PM - så ordner vi i hvert fall tekst!
Gjest Mettan ikke innlogga Skrevet 2. januar 2005 #3 Skrevet 2. januar 2005 Hei, prøv biblioteket hvis du ikke har fått tak i notene! Lykke til! Mettan :-)
Spirito Skrevet 3. januar 2005 #4 Skrevet 3. januar 2005 Jeg tror jeg har notene på The Rose et eller annet sted. *tusler og leter*
Spirito Skrevet 4. januar 2005 #5 Skrevet 4. januar 2005 Nå har jeg scannet The Rose, men det er vel ikke lov til å legge ut her på forumet. Prøvde PM, men kunne ikke sende vedlegg. Har du en mailadresse eller noe jeg kan sende til?
eliassen Skrevet 4. januar 2005 #6 Skrevet 4. januar 2005 Jeg trenger også litt hjelp. Jeg skulle gjerne hatt noter og tekst til: Det Väkraste og My Endless Love Noen som kan hjelpe??
Coria Skrevet 4. januar 2005 #7 Skrevet 4. januar 2005 For teksten til Det vakraste, se http://www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m871362.html.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå