AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hva skal jeg gjøre eller spise/drikke for å lindre kvalme? Har vært kvalm i flere dager nå, i går spesielt. Skulle sette meg ned for å lese litt, plutselig ble jeg akutt varm/svett og det kjentes nesten ut som at jeg måtte kaste opp! Var nødt til å bare legge meg rett på sofaen, ble bedre etter en halv time. Nå er jeg kvalm igjen. Har tidligere hatt magesår, kan dette ha kommet tilbake? Symptomer virker til å være de samme, bare at jeg ikke har vondt i magen eller driter blod denne gangen. Sorry for detaljer, har legetime, men var lang ventetid, behøver tips hvordan jeg kan takle kvalmen til jeg skal inn til time. Jeg har målt temperaturen, jeg har verken feber eller omgangssyke. Anonymkode: e67ce...361
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Karve. Ingefær. Peppermynte. Lag gjerne te av de to sistnevnte Anonymkode: 01216...eef
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Ingefærte, seabands kan du være gravid? Anonymkode: ad8a6...4c9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Takk for tips, skal ordne meg ingefær te senere. Jeg vet ikke om jeg er gravid, har uregelmessig mens, og alltid hatt det. Men når jeg tenker meg om så burde jeg ta en test. Ser ut til at jeg må gå til innkjøp av både ingefær og gravidstest. Håper bare så inderlig at jeg slipper å få magesår igjen, det er helt grusomt å ha det. Anonymkode: e67ce...361
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Fikk du behandlet magesåret? Hvis man ikke behandler med antibiotika mot "helikopter"-bakterien kan magesår fort komme igjen. Jeg sliter med kvalme på antibiotikakuren nå, fikk tips om Afipran og ingefær. Anonymkode: b17f3...ac3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 + Ja, det er fælt å ha magesår! Anonymkode: b17f3...ac3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du behandlet magesåret? Hvis man ikke behandler med antibiotika mot "helikopter"-bakterien kan magesår fort komme igjen. Jeg sliter med kvalme på antibiotikakuren nå, fikk tips om Afipran og ingefær. Anonymkode: b17f3...ac3 Ja jeg fikk behandling for det:) jeg vet med sikkerhet at jeg har fått hemoroider igjen, men de er milde denne gangen, Grad 1 nesten 2 tenker jeg. Jeg har kvalmestillende liggende, de er gått ut på dato. skal ordne nye når jeg kommer inn til legen. Krysser fingrene for at det ikke er magesåret igjen, håper nesten heller at det er graviditet. Hadde ikke gjort noe om jeg hadde vært det som står på. Anonymkode: e67ce...361
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg fikk behandling for det:) jeg vet med sikkerhet at jeg har fått hemoroider igjen, men de er milde denne gangen, Grad 1 nesten 2 tenker jeg. Jeg har kvalmestillende liggende, de er gått ut på dato. skal ordne nye når jeg kommer inn til legen. Krysser fingrene for at det ikke er magesåret igjen, håper nesten heller at det er graviditet. Hadde ikke gjort noe om jeg hadde vært det som står på. Anonymkode: e67ce...361 Er hemorioder typisk med magesår? Uff, det har i alle fall ikke jeg fått, og jeg kan godt være foruten! Nå er ikke mine magesår blødende da, så det har kanskje med det å gjøre. Håper det ordner seg! Jeg er lei allerede. Er så kjedelig og plagsomt å være syk på en sånn måte at man ikke orker å gjøre en dritt. Anonymkode: b17f3...ac3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå