Gå til innhold

KORSETT


Langbein

Anbefalte innlegg

HEI :P

hÅPER NOEN KAN HJELPE MEG...Trenger et korsett med knyttinger. Noen tips om hvor jeg kan få tak i dette??? Helst i Stavangerområdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langbein: Fint du tok opp dette!!!! :D Er på jakt etter det jeg også og har faktisk ikke funnet det et eneste sted. Bor i Oslo.

Så..........en oppfordring fra meg også. Er det noen som vet om et sted i Oslo hvor jeg kan finne et korsett? Eller i Stavanger slik at Langbein også kan få tak i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest.

Thanks..................her var det litt av hvert ja :lol:

Kanskje jeg velge litt mer å kjøpe. :hoho::hoho:

SNACKS :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mara: Jeg er ikke fra Oslo,men var der nettopp,fort å se om de hadde skikkelig korsett noen plass....var såklart ikke fremme før etter 5 på dagen og da er det bare senterene som er åpne:(

Men fikk et tips om en butikk der som heter Korsett makeriet! Ring opplysningen å hør;) Vet ikke priser eller noe,men de fikk skryt!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villemo.

Takk. Skal prøve å se om jeg rekker det i dag.

Jeg syns korsett er lekkert til spes anledninger.

Hadde en som jeg lånte bort og aldri fikk tilbake :cry:

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode tips :roll: Men---jeg trenger et ganske fort så jeg har ikke tid til å bestille fra utlandet. Noen tips om butikker i nærheten? Kan de fås kjøpt i brudebutikker??? Pris???

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på hva prisen er i dag. Heller ikke om du får det i en brudebutikk, men det ville være mest sannsynlig.

Kanskje spesialburikker for undertøy!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...