Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Basert på dine egne erfaringer.

Anonymkode: a524f...46a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smart, utdannet, empatisk.

Anonymkode: 2d847...131

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Naiv, men allikevel arrogant. 

Anonymkode: a9b79...2bc

• Liker 3
Gjest Cicero
Skrevet

Satan forkledd med hipsterskjegg og skinnyjeans. Tatoveringer og tømmerhoggerskjorte til tross for at vedkommende ikke kan ta en skikkelig armheving en gang. Drikker øl og engasjerer seg mye i studentlivet. Snakker nedlatende om dagens unge selv om han selv har et overforbruk av sosiale medier og egentlig ikke skiller seg ut på noen måte. Tror han er fryktelig politisk fordi han deler flyktingbilder og Trump-vitser innimellom alle de utdaterte memes-ene. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Lever på en rosa sky og er veldig naiv.

Gjest Solomon Grundy
Skrevet

Like udugelig som alle andre partis velgere,

Skrevet

Mener veldig godt og ønsker å gjøre det gode, uten at det nødvendigvis er konsekvensene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mistet troen på SV for mange år siden

Minnes Fru Halvorsen. Holdt 17 maitale i Pakistan av alle plasser.

En setning vi alle husker: til dere som bygde opp landet.

Anonymkode: ed225...cb8

• Liker 1
Skrevet

Skilt kvinne over femti. Jobber som sosionom, lærer eller bibliotekar. På fritida liker hun å gå på teater, opera og konserter, eller drikke rødvin med sine feministiske venninner. 

• Liker 1
Skrevet

Vil godt, men kan være noe virkelighetsfjern/urealistisk. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Perelandra skrev:

Skilt kvinne over femti. Jobber som sosionom, lærer eller bibliotekar. På fritida liker hun å gå på teater, opera og konserter, eller drikke rødvin med sine feministiske venninner. 

Interessant! Jeg er klinisk sosionom, og stemmer FRP :) 

Anonymkode: 4a2b4...018

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt hvor mye mindre drittslenging det er i denne tråden fra FRP velgere om SV'ere enn i FRP tråden, som egentligbare er full i drittslenging om FRP'ere. Kanskje det er noe i de studiene som har sett at venstresiden lettere tyr til sjikane og personangrep

Anonymkode: 41603...ea2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt hvor mye mindre drittslenging det er i denne tråden fra FRP velgere om SV'ere enn i FRP tråden, som egentligbare er full i drittslenging om FRP'ere. Kanskje det er noe i de studiene som har sett at venstresiden lettere tyr til sjikane og personangrep

Anonymkode: 41603...ea2

Dette har jeg også tenkt på!! Jeg aksepterer at andre folk har andre meninger enn meg selv. Jeg tenker mitt, men holder det for meg selv. Hvordan hadde verden vært uten variasjon og forskjellige meninger? Men det virker det ikke som at er like lett for alle for å si det sånn.

Anonymkode: 4a2b4...018

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: a524f...46a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...