AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Hei! Tenner du, som mann eller kvinne, mest på en erfaren eller uerfaren i senga? Anonymkode: 0d4ce...31f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Vil jo selvfølgelig helst ha en erfaren mann. Anonymkode: 1bfef...ff4 1
SlemUlv Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Er ikke så nøye, så lenge jeg liker fyren. Lært opp mannfolk før jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Helst ikke alt for erfaren kvinne. Anonymkode: 77ebf...e91
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 Det har ikke så mye å si. Han vet uansett ikke hvordan akkurat min kropp fungerer så det blir en læringsfase uansett hvor erfaren fyren er. Anonymkode: 9acda...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke så mye å si. Han vet uansett ikke hvordan akkurat min kropp fungerer så det blir en læringsfase uansett hvor erfaren fyren er. Anonymkode: 9acda...8cd Dette er jeg ikke helt enig i. Jo mer erfaren man er, jo flinkere er man til å "lese" den andres behov. Men da snakker jeg om en som har hatt mange sexpartnere, ikke en som har hatt masse sex med 1-2 ulike personer. Jeg har selv hatt sex med 3 (voksne) menn uten særlig erfaring (de hadde hatt sex før, men det stoppa der..). Ingen av dem ga meg noe som helst egentlig, fordi alt ble handlende om å skulle lære han opp og måtte fortelle i detalj om sex og samliv ting som de fleste lærte om i tenårene. "Ja, det er normalt at kvinnen blir våt, det betyr at hun er kåt". "Nei, man blir ikke gravid om du kommer i munnen på en dame". Det er litt turn off for min del. Hilsen dame,35 Anonymkode: 031f8...811 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er jeg ikke helt enig i. Jo mer erfaren man er, jo flinkere er man til å "lese" den andres behov. Men da snakker jeg om en som har hatt mange sexpartnere, ikke en som har hatt masse sex med 1-2 ulike personer. Jeg har selv hatt sex med 3 (voksne) menn uten særlig erfaring (de hadde hatt sex før, men det stoppa der..). Ingen av dem ga meg noe som helst egentlig, fordi alt ble handlende om å skulle lære han opp og måtte fortelle i detalj om sex og samliv ting som de fleste lærte om i tenårene. "Ja, det er normalt at kvinnen blir våt, det betyr at hun er kåt". "Nei, man blir ikke gravid om du kommer i munnen på en dame". Det er litt turn off for min del. Hilsen dame,35 Anonymkode: 031f8...811 Her regner jeg med at du overdriver kraftig. Det du liksom lærte de opp i her har ingenting med å være seksuell erfaren eller uerfaren å gjøre men å kunne grunnleggende anatomi. Tror aldri jeg har møtt en voksen person som ikke vet at damer blir våte eller hvordan barn blir lagd. Her er det rett og slett noen som ikke har fulgt med i 7., 8., og 10. klasse. De aller, aller fleste vet hvordan sex og kroppen fungerer. Jomfru eller kjempe erfaren. Anonymkode: 9acda...8cd 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her regner jeg med at du overdriver kraftig. Det du liksom lærte de opp i her har ingenting med å være seksuell erfaren eller uerfaren å gjøre men å kunne grunnleggende anatomi. Tror aldri jeg har møtt en voksen person som ikke vet at damer blir våte eller hvordan barn blir lagd. Her er det rett og slett noen som ikke har fulgt med i 7., 8., og 10. klasse. De aller, aller fleste vet hvordan sex og kroppen fungerer. Jomfru eller kjempe erfaren. Anonymkode: 9acda...8cd Da tror jeg du vil få deg en kraftig overraskelse over hva som går rundt finnes mange menn (og sikkert damer) som rett og slett ikke har peiling. Fellestrekkene for disse 3 mennene jeg snakker om er at de er veldig snille, så snille at de av en eller annen grunn aldri får seg et ligg tydeligvis. Jeg prøvde en periode å kun date de typiske snille mennene fordi jeg var lei av å bli behandlet uten respekt. Syntes det er ganske frekt å beskylde meg for å overdrive når jeg skriver om MINE erfaringer. At du ikke har opplevd eller møtt på noen slike betyr ikke at ingen andre har det. Anonymkode: 031f8...811 1
Inwe Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Hadde alt annet vært likt hadde jeg foretrukket at han var erfaren, men det er absolutt ikke et must. Erfaring kommer ikke alltid fra antall sexpartere heller, men evnen til å ville lære hvordan det motsatte (eller samme) kjønn fungerer seksuelt. Eksen min hadde hatt fler partnere enn nåværende, men nåværende er mye mer erfaren enn eksen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da tror jeg du vil få deg en kraftig overraskelse over hva som går rundt finnes mange menn (og sikkert damer) som rett og slett ikke har peiling. Fellestrekkene for disse 3 mennene jeg snakker om er at de er veldig snille, så snille at de av en eller annen grunn aldri får seg et ligg tydeligvis. Jeg prøvde en periode å kun date de typiske snille mennene fordi jeg var lei av å bli behandlet uten respekt. Syntes det er ganske frekt å beskylde meg for å overdrive når jeg skriver om MINE erfaringer. At du ikke har opplevd eller møtt på noen slike betyr ikke at ingen andre har det. Anonymkode: 031f8...811 Tviler på at jeg vil få meg en overraskelse siden jeg snakker med uerfarne menn selv om jeg ikke har sex med de. Du har sikkert møtt på slike menn. Men det er nok ikke fordi de ikke har hatt mye sex at de ikke vet grunnleggende anatomi. De vitner ikke om lite erfaring men mangel på grunnleggende forståelse for hvordan kroppen fungerer. Beklager at jeg ble oppfattet som frekk, men at det er nødvendig med så basic opplæring er virkelig ikke normalt hos en voksen, eller tenåring for den saks skyld. Anonymkode: 9acda...8cd
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 Best med en efaren mann, men det er kjemi som er mest viktig tross alt. Likevel er erfaring så godt som alltid en fordel, og å være uerfaren som mann er så godt som alltid en ulempe. Det som er viktig er også at han er villig til å lære, og da kan det gå bra etterhvert. Anonymkode: 19e22...fb3
Rødtoppen Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 Litt vanskelig spørsmål egentlig, eg liker best ein erfaren mann, men ikkje så erfaren at me ikkje kan lære ilag og prøve nye ting Er noko med å utforske ilag synst eg
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 På 5.6.2017 den 23.26, AnonymBruker skrev: Vil jo selvfølgelig helst ha en erfaren mann. Anonymkode: 1bfef...ff4 Tenk om alle droppet deg når du var uerfaren. Anonymkode: 7c019...8e8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå