Gå til innhold

overdose?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva skjer hvis man tar 3-4 brett med quetiaopin sandos 25 mg? gjorde det i ren frustrasjon nettopp fordi jeg har det jævlig. hva kommer til å skje? 

Anonymkode: 29dd1...11e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva skjer hvis man tar 3-4 brett med quetiaopin sandos 25 mg? gjorde det i ren frustrasjon nettopp fordi jeg har det jævlig. hva kommer til å skje? 

Anonymkode: 29dd1...11e

Kontakt legevakten.

Anonymkode: 43888...7e7

AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke dø av det, men du kan risikere permamente skader om du ikke reiser til legen. Det kommer uansett til å gjøre jævlig vondt, sannsynligvis

Anonymkode: 19a1c...62a

AnonymBruker
Skrevet

Reis til legevakten NÅ! Uff, får så vondt av slikt som dette :( Håper virkelig du går til legen nå TS og får hjelp. 

Anonymkode: 3216b...ef2

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg rekker dette før tråden blir stengt!

TS, ring 113. Å ta ditt liv er ikke noen løsning, det tar fra deg alle muligheter for å noensinne finne en løsning. Husk på, du er verdifull, selv for oss som ikke kjenner deg. Det er derfor vi virkelig håper og vil at du skal kontakte lege. :hjerte:

Anonymkode: 4d302...1e7

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet
Sitat

Dersom du tar for mye av Quetiapin Sandoz

Kontakt lege, sykehus eller Giftinformasjonen (tlf. 22 59 13 00) hvis du har fått i deg for mye legemiddel eller hvis barn har fått i seg legemiddel ved et uhell. For andre spørsmål om legemidlet, kontakt lege eller apotek.

Felleskatalogen.

Kontakt lege, TS. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å bli fryktelig dårlig av dette og du trenger legehjelp ASAP. Ring 113 ts, du trenger å ha helsepersonell rundt deg innen kort tid. 

Ring 113 med en gang, om du ikke har gjort det enda.

Anonymkode: bfacf...d4c

AnonymBruker
Skrevet

Det er svært vanskelig å ta en dødelig dose av antidepressiva. Men du kan få varige skader og store smerter. Ring 113 med en gang om du ikke allerede har gjort det.

Anonymkode: 76424...735

Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære ts,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Du kan også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

• Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Daenerys, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...