Gå til innhold

Har ikke behov for sex...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... 

Føler jeg har null behov for sex. Er gift på snart 10. året og vi hadde et fint sexliv før. Elsker mannen min, og vi er flinke til å ha nærhet i hverdagen. Sex har vi stort sett rundt eggløsning (han er sterilisert, så jeg trenger ikke gå på prev.) for da er bryteren skrudd på i 2-3 dager. Ellers, så skrur jeg den bryteren av. Orker ikke forholde meg til det og klarer meg fint uten..

Hvorfor er det slikt, tror? Jeg hadde sikkert fått lyst om jeg vill. Merker at tankene mine er de som styrer, men jeg vil ikke. Er så mye styr ofte.... (Nå skal det nevnes at mannen er av de som kommer grisefort, og ikke bare utløsning, men med skikkelig orgasme og greier.. så ja.. det setter en demper. Vi gjør mye annet også, men jeg er lei, jeg vil ha ha han jeg nå.. ikke fingrene hans...)

(spar meg for kommentarer om den stakkars mannen,etc,,,)

Anonymkode: fca34...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er dårlig sex du ikke har behov for? 

Slik du beskriver det, får du ikke så mye ut av sexen. Da blir det jo heller ikke så mye om å gjøre å ha sex. 

Jeg hadde det med eksen, sexen ga meg svært lite. Og jeg mistet lyst på sex.

Så fikk jeg en ny partner, og så kom lysten tilbake. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

(? Kan man ha utløsning uten orgasme, egentlig?)

Jeg blir slik i perioder, og så snur det igjen. Hvor lenge har dere hatt det sånn? Kanskje det er litt mange hverdager for deg? Hvis du har mye å tenke på og i tillegg ikke er spesielt imponert over sexen, så skjønner jeg godt at du blir avskrudd. Det gjør vel ingenting om det har vært sånn en kortere periode, men hvis det har vart lenge kan du kanskje gjøre noe? I så fall bør du begynne med deg selv, dele oppgaver og kanskje reise bort av og til.

Anonymkode: e26de...4be

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen i denne.

jeg har ikke vært sammen så lenge, vi er ganske nye.

jeg blir kåt og jeg vill ha han, jeg nyter det når vi er sammen. MEN jeg har ikke et behov for det, jeg kan gå leeenge uten.  Jeg må "varmes godt opp" for å få lysten. Jeg har ikke den " Åå jeg vill ha sex" bryteren. Jeg klarer ikke stille meg inn på det selv eller ta Insj til det, jeg blir uvell bare tanken.. ikke av han!! Men av tanken på sex. Men når jeg først kommer i gang, så er det sykt digg og vi har tidenes beste sex.

Anonymkode: 00e06...54c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen i denne.

jeg har ikke vært sammen så lenge, vi er ganske nye.

jeg blir kåt og jeg vill ha han, jeg nyter det når vi er sammen. MEN jeg har ikke et behov for det, jeg kan gå leeenge uten.  Jeg må "varmes godt opp" for å få lysten. Jeg har ikke den " Åå jeg vill ha sex" bryteren. Jeg klarer ikke stille meg inn på det selv eller ta Insj til det, jeg blir uvell bare tanken.. ikke av han!! Men av tanken på sex. Men når jeg først kommer i gang, så er det sykt digg og vi har tidenes beste sex.

Anonymkode: 00e06...54c

Akkurat sånn er det ja. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

(? Kan man ha utløsning uten orgasme, egentlig?)

Jeg blir slik i perioder, og så snur det igjen. Hvor lenge har dere hatt det sånn? Kanskje det er litt mange hverdager for deg? Hvis du har mye å tenke på og i tillegg ikke er spesielt imponert over sexen, så skjønner jeg godt at du blir avskrudd. Det gjør vel ingenting om det har vært sånn en kortere periode, men hvis det har vart lenge kan du kanskje gjøre noe? I så fall bør du begynne med deg selv, dele oppgaver og kanskje reise bort av og til.

Anonymkode: e26de...4be

Ja.  Gutta kan vist det. Jeg har hatt det sånn LENGE. Vi har 3 barn der to er ganske tette, men de begynner å nærme seg skolealder begge to, så føler ikke det er noen god "unnskyld" lenger. 

Vi deler fint på oppgaver. Reise bort kan jeg ikke. 

Ja, jeg kan sikkert gjøre noe. Men, jeg har egentlig ikke lyst til å gjøre noe. Jeg synes det er ganske så behagelig sånn vi har det nå. 🙄 

AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke forvent at han gidder å bli værende når du har en sånn innstilling.....

Anonymkode: 1c687...5aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ikke forvent at han gidder å bli værende når du har en sånn innstilling.....

Anonymkode: 1c687...5aa

Han forsvinner ikke av den grunn. .. tro du meg. Ofrer ikke barn etc for sex da vettu. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en innstilling. Jeg H A T E R min egen kropp, uansett form. Jeg liker egentlig meg selv rimelig lite. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han forsvinner ikke av den grunn. .. tro du meg. Ofrer ikke barn etc for sex da vettu. 

Mange gjør det jo, da et sexløst liv ikke akkurat er noe å juble over 

Anonymkode: a02ed...01b

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke rart menn er utro med slike kjerringer... 

Anonymkode: 901be...777

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gjort det, og jeg er kvinne. Hadde vi snakket om det, prøvd å finne løsninger og det ikke hadde blitt bedre hadde jeg foreslått å dra til en sexolog eller parterapi. Hadde han ikke hatt lyst eller det fortsatt ikke ble bedring hadde jeg gått. Så jeg hadde selvsagt forsøkt alt, men jeg hadde ikke taklet å ha et sexløst liv.

• Liker 1
Skrevet (endret)
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke rart menn er utro med slike kjerringer... 

Anonymkode: 901be...777

🤦🏻‍♀️

Endret av Fru.Vims
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en avbryter når jeg er singel og det har jeg vært lenge. Har overhode ikke behov for sex.

Anonymkode: f026f...70c

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Inwe skrev:

Jeg hadde gjort det, og jeg er kvinne. Hadde vi snakket om det, prøvd å finne løsninger og det ikke hadde blitt bedre hadde jeg foreslått å dra til en sexolog eller parterapi. Hadde han ikke hatt lyst eller det fortsatt ikke ble bedring hadde jeg gått. Så jeg hadde selvsagt forsøkt alt, men jeg hadde ikke taklet å ha et sexløst liv.

Får tro hun kjenner mannen sin og at de er kompatible på det området. For mange er ikke sex så viktig her i livet at det går foran alt annet :) 

Anonymkode: 68157...54c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får tro hun kjenner mannen sin og at de er kompatible på det området. For mange er ikke sex så viktig her i livet at det går foran alt annet :) 

Anonymkode: 68157...54c

Takk. Og det er nettopp det jeg gjør. Og enig med deg. Livet er ganske mye mer enn sex...  MYE mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...