AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #21 Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, Perelandra skrev: Potetriset er giftig så jeg tror hverken rådyr eller andre dyr spiser det. Vi spiste det før. Før folk skjønte at det var knollen i jorden som skulle spises. Samme idioti med kaffe for øvrig. Folk kastet ut det sorte vannet og spiste gruten. Folk måtte faktisk kurses i hvordan kaffe skulle lages. Folk var dumme før i tiden... Skjønner ikke hvordan menneskeheten har overlevd til i dag. Anonymkode: 7b783...069
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #22 Skrevet 5. juni 2017 Jeg ser humoren i overskriften, potet ris skulle stått sammen men rettskrivingen på telefonen justerte det. TS Anonymkode: 81cc4...a9a 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 5. juni 2017 #23 Skrevet 5. juni 2017 Har aldri sett noen dyr spise det, er det ikke giftig?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #24 Skrevet 5. juni 2017 Herregud, ikke mobb ts. Dere idioter som ikke skjønner hva h*n mente kan legge seg Anonymkode: 827e8...f77
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #25 Skrevet 6. juni 2017 Leste litt om det nå TS, potetriset er giftig, så det er nok neppe mat for de Anonymkode: 827e8...f77
Katana Skrevet 6. juni 2017 #26 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Leste litt om det nå TS, potetriset er giftig, så det er nok neppe mat for de Anonymkode: 827e8...f77 Som sagt tidligere i tråden, har jeg sett hjort spise av potetris i åker. Dyr er veldig tilpasningsdyktige. For eksempel har alle typer barlind sterke giftstoffer, noe som gjør at både elg og rådyr er funnet døde som følge av barlindforgiftning. Men hvis dyr spiser små førstegangsdoser vil de utvikle toleranse gjennom utvikling av avgiftningsmekanismer i lever og/eller vom. Det er ikke blitt påvist barlindforgiftning av hjort, til tross for omfattende beiteskader. Dette settes i sammenheng med at hjort som vokser opp i områder med mye barlind gradvis venner seg til planten fra ung alder og utvikler avgiftningsmekanismer som beskytter dyret når det senere spiser større mengder.
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2017 #27 Skrevet 6. juni 2017 Jo flere ganger jeg leser overskriften, jo mer morsom blir den. Godt at TS også så humoren. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #28 Skrevet 7. juni 2017 22 timer siden, Mystix skrev: Jo flere ganger jeg leser overskriften, jo mer morsom blir den. Godt at TS også så humoren. Må være ærlig å si det samme 😜 Anonymkode: 827e8...f77
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå