AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Hei. Jeg har en veldig merkelig klump i hodet, den har vært der en stund(1 år) men nå har den blitt flatere.. Slenger med bildet, noen som kan tenke seg hva dette er? Grunn til å være bekymret? -Jente 18 Anonymkode: f471a...418
Forundret.. Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Den er nok helt ufarlig men jeg sier bare gå til lege..lege.. lege.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 Jeg har også en slik i hodet, samt arm og 2 stk i ansiktet som jeg har fått skåret bort. For meg ser dette ut som det samme - altså en vorteføflekk (elefantføflekk?) Husker ikke helt hva det heter. Har vært til hudspesialist, og fått bekreftet at dette overhodet ikke er farlig. Jeg fjernet de i ansiktet, da jeg ikke følge meg vel med dem. Siden jeg ikke er lege, oppfordrer jeg deg sterkt til å undersøke dette, slik at du får det ut av verden en gang for alle Anonymkode: a732b...b16 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor har du ikke vært hos legen med det der? Det er helt sikkert ufarlig, men man vet jo aldri. Anonymkode: 8e67c...29b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 Tanta mi har hatt en sånn hele livet, og har alltid sagt det bare er en vorte. Anonymkode: 72427...e5a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #9 Skrevet 5. juni 2017 Sambo har et par sånne på hodet, og det er føflekker han kaller det iallefall. Men en tur til legen er uansett lurt. Da kan du få det bekreftet eller eventuelt avkreftet, og hvis du ønsker å fjerne den så er jo det som oftest mulig også. Ikke noe du trenger å miste nattesøvnen over, men en kjapp liten tur til legen er absolutt å anbefale for å være sikker. Anonymkode: d775d...ab3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå