AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #21 Skrevet 7. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men da gjør de ikke jobben sin godt nok heller. Tenker at det tar minst 2,5 timer hvis to stk tar på seg jobben. Altså 5 timer til sammen. Men da tenker jeg lister, tak, vinduer, hvitevarer... Anonymkode: 6a65d...f11 Det er IKKE flyttevask det er snakk om. Jeg bruker kanskje i overkant av en time, men ikke to timer på å vaske leiligheten. Vasker ikke tak, vinduer og hvitevarer en gang i uken... TS Anonymkode: cddde...dbe 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #22 Skrevet 8. juni 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er IKKE flyttevask det er snakk om. Jeg bruker kanskje i overkant av en time, men ikke to timer på å vaske leiligheten. Vasker ikke tak, vinduer og hvitevarer en gang i uken... TS Anonymkode: cddde...dbe Det tar mer enn litt over en time hvis man ikke vasker ofte. Jeg har hjulpet en venninne av og til. Hun har en bolig på samme størrelse. Noen ganger tok det to timer, andre ganger litt mer. Fikk 400. Det var ikke et fast oppdrag så kom under grensen for å måtte skatte. Hva forventer du at det skal gjøres og hvor ofte? Anonymkode: 0d204...aab
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #23 Skrevet 8. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det tar mer enn litt over en time hvis man ikke vasker ofte. Jeg har hjulpet en venninne av og til. Hun har en bolig på samme størrelse. Noen ganger tok det to timer, andre ganger litt mer. Fikk 400. Det var ikke et fast oppdrag så kom under grensen for å måtte skatte. Hva forventer du at det skal gjøres og hvor ofte? Anonymkode: 0d204...aab Som sagt, jeg bruker litt over en time. Jeg vasker en gang i uken. Da støvsuger jeg, tørker støv, og vasker gulvene + bad. Hender jeg drar over med moppen en gang midt i uka også om drt blir for ille... ts Anonymkode: cddde...dbe
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #24 Skrevet 8. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som sagt, jeg bruker litt over en time. Jeg vasker en gang i uken. Da støvsuger jeg, tørker støv, og vasker gulvene + bad. Hender jeg drar over med moppen en gang midt i uka også om drt blir for ille... ts Anonymkode: cddde...dbe Du skal ha vaskehjelp en gang i uka da? Ville betalt 250-300 kroner og krevd referanser. En time koster mer i timen enn to eller tre. Har hørt skrekkeksempler. Noen bytter ikke vann, eller bruker samme klut på do som på kjøkkenbenken. Før du gir noen oppdraget er det smart å avtale å møte de hjemme hos dem. Da ser du raskt hva du kan forvente deg, men det er heller ingen garanti. Anonymkode: 0d204...aab
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #25 Skrevet 8. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal ha vaskehjelp en gang i uka da? Ville betalt 250-300 kroner og krevd referanser. En time koster mer i timen enn to eller tre. Har hørt skrekkeksempler. Noen bytter ikke vann, eller bruker samme klut på do som på kjøkkenbenken. Før du gir noen oppdraget er det smart å avtale å møte de hjemme hos dem. Da ser du raskt hva du kan forvente deg, men det er heller ingen garanti. Anonymkode: 0d204...aab Tenker å ha det en gang i uken ja. Jeg tenker at jeg skal stå for alle kluter/utstyr for å slippe slikt. Ts Anonymkode: cddde...dbe
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #26 Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker å ha det en gang i uken ja. Jeg tenker at jeg skal stå for alle kluter/utstyr for å slippe slikt. Ts Anonymkode: cddde...dbe Det er selvsagt et minstekrav å stå for kluter og utstyr, men likevel har du ingen garanti for at klutene blir brukt der de skal. Har du ingen du kjenner som kan anbefale en vaskehjelp? Anonymkode: 0d204...aab 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #27 Skrevet 8. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er selvsagt et minstekrav å stå for kluter og utstyr, men likevel har du ingen garanti for at klutene blir brukt der de skal. Har du ingen du kjenner som kan anbefale en vaskehjelp? Anonymkode: 0d204...aab Det er flere firmaer som selv står for utstyr, så ingen automatikk her... kjenner ingen som vil jobbe som vaskehjelp, og ikke ville jeg hatt noen jeg kjente som vaskehjelp heller. Det ville føltes veldig rart. Ts Anonymkode: cddde...dbe
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #28 Skrevet 8. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er flere firmaer som selv står for utstyr, så ingen automatikk her... kjenner ingen som vil jobbe som vaskehjelp, og ikke ville jeg hatt noen jeg kjente som vaskehjelp heller. Det ville føltes veldig rart. Ts Anonymkode: cddde...dbe Så med andre ord har du ingen venner som har vaskehjelp de kan anbefale? Snakker om altså! Det er kanskje best å vaske selv, eller ringe et firma. Anonymkode: 0d204...aab
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #29 Skrevet 8. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så med andre ord har du ingen venner som har vaskehjelp de kan anbefale? Snakker om altså! Det er kanskje best å vaske selv, eller ringe et firma. Anonymkode: 0d204...aab ingen som gjør det hvitt. Det hadde jeg i utgangspunktet tenkt til... ts Anonymkode: cddde...dbe
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #30 Skrevet 8. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: ingen som gjør det hvitt. Det hadde jeg i utgangspunktet tenkt til... ts Anonymkode: cddde...dbe Hvor i verden holder du til? Hva med å prøve Anbudstorget? Anonymkode: 9ebca...670
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #31 Skrevet 8. juni 2017 Vær forsiktig med hvem du slipper inn. Ha kontrakt ved personen samme hva. Vet om ei som leide inn mitt firma, de hadde måtte legge gulv på nytt da renholder som vasket svart hadde ødelagt gulvet med vann. Flere andre som har opplevd at ting blir stjålet. Men forhør deg på Anbudstorget og evt Facebook 😊 Anonymkode: 9ebca...670
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #32 Skrevet 8. juni 2017 På 5.6.2017 den 19.41, AnonymBruker skrev: Hva tror dere det kan tenkes koste? I Oslo om det har noe å si... Anonymkode: cddde...dbe Det tar ti minutter å gjøre selv....???? Anonymkode: b2719...290
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå