AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Hva tror dere det kan tenkes koste? I Oslo om det har noe å si... Anonymkode: cddde...dbe
Elefantenirommet Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Kommer an på om du vil gjøre det svart eller hvitt. Legg ut på anbud på Finn, så får du prisforslag og slipper å prissette selv. 😊👍
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Brukte city maid på ca like stor leilighet i fjor. Kom på rundt 4000, tror jeg. Ble veldig bra resultat! Anonymkode: a4ebd...106
Million Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 (endret) Jeg leide et vaskefirma i fjor sommer (rett utenfor Oslo), og de flyttevasket en leilighet på 80 kvm. Hvitt arbeid. Kostet ca 3700,- kr. De gjorde en strålende jobb, og rengjørerfolkene jobbet så svetten bokstavelig talt silte. Verdt pengene. Endret 5. juni 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukte city maid på ca like stor leilighet i fjor. Kom på rundt 4000, tror jeg. Ble veldig bra resultat! Anonymkode: a4ebd...106 I all verden 4000 kr for en times jobb!? Anonymkode: cddde...dbe 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I all verden 4000 kr for en times jobb!? Anonymkode: cddde...dbe Tenkte utvasking av leilighet. Hvis du skal ha vanlig hverdagsvask, varierer det jo veldig, men sjekk ut weclean.no Anonymkode: a4ebd...106
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenkte utvasking av leilighet. Hvis du skal ha vanlig hverdagsvask, varierer det jo veldig, men sjekk ut weclean.no Anonymkode: a4ebd...106 Ja, vanlig hverdagsvask. Takk for tips. Anonymkode: cddde...dbe
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 Betaler 2000 for flyttevask av leilighet på 60 kvm. Svart via småjobber på Finn. Har ellers brukt Freska, mange bloggere har rabattkoder. Betalte vel rundt 600 for 2 timers vask der. Anonymkode: 3a69c...bae
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Betaler 2000 for flyttevask av leilighet på 60 kvm. Svart via småjobber på Finn. Har ellers brukt Freska, mange bloggere har rabattkoder. Betalte vel rundt 600 for 2 timers vask der. Anonymkode: 3a69c...bae Takk for svar! 600 var en hyggeligere pris ts Anonymkode: cddde...dbe
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 12 timer siden, Million skrev: Jeg leide et vaskefirma i fjor sommer (rett utenfor Oslo), og de flyttevasket en leilighet på 80 kvm. Hvitt arbeid. Kostet ca 3700,- kr. De gjorde en strålende jobb, og rengjørerfolkene jobbet så svetten bokstavelig talt silte. Verdt pengene. Det var billig. Det er det de tar svart. Vi betalte 6500 for 65 kvadrat. Da er det vask av tak,vegger,lister. Alle vaskbare flater,innvendig på skaper. Kjøkkenvifte. Alle vinduer inne og ute. Rensing av sluker. De hadde maskin til å komme under dusj. Ja de tok alt som hører til utvask Anonymkode: 26302...73a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 Hva med å publisere et innlegg på kjøpe/selge/bytte siden i din kommune? Kan godt tenkes at det er noen ungdommer eller russegrupper som tar på seg oppgaven mot en ikke altfor høy betaling? Anonymkode: de229...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 Betaler du svart, så er det ikke bare moralsk forkastelig. Men tenkt deg godt om. Til og med endel seriøse bruker skitne filler fra do til å vaske på plasser hvor du har hendene dine. Da kan du tenke deg de som jobber svart. Jeg hadde vært temmelig skeptisk til å velge noen til å vaske, med mindre jeg ikke skulle bo der igjen. Anonymkode: b51cd...1ce
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Betaler du svart, så er det ikke bare moralsk forkastelig. Men tenkt deg godt om. Til og med endel seriøse bruker skitne filler fra do til å vaske på plasser hvor du har hendene dine. Da kan du tenke deg de som jobber svart. Jeg hadde vært temmelig skeptisk til å velge noen til å vaske, med mindre jeg ikke skulle bo der igjen. Anonymkode: b51cd...1ce Det er jo ikke svar, man har faktisk lov til å både betale andre og tjene penger fra privatpersoner uten å skatte, opp til et vist beløp. Bli litt mer opplyst før du dømmer folk. Anonymkode: 137a9...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #14 Skrevet 7. juni 2017 På 5.6.2017 den 20.47, AnonymBruker skrev: I all verden 4000 kr for en times jobb!? Anonymkode: cddde...dbe En times jobb!? Tror du det tar én time å vaske en leilighet på 45 kvm grundig, tar du feil! Anonymkode: 6a65d...f11 1
Million Skrevet 7. juni 2017 #15 Skrevet 7. juni 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En times jobb!? Tror du det tar én time å vaske en leilighet på 45 kvm grundig, tar du feil! Anonymkode: 6a65d...f11 Samme tenkte jeg... Men det er vel ikke alle som er like grundige når de "gjør rent", og derfor tror at en flyttevask tar én time. Alt skal jo vaskes, inkludert lister, vinduer og tak. Endret 7. juni 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #16 Skrevet 7. juni 2017 2 minutter siden, Million skrev: Samme tenkte jeg... Men det er vel ikke alle som er like grundige når de "gjør rent", og derfor tror at en flyttevask tar én time. Alt skal jo vaskes, inkludert lister og tak. Men ts skal kun ha vanlig hverdagsvask Anonymkode: 22e1f...a18 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #17 Skrevet 7. juni 2017 2 minutter siden, Million skrev: Samme tenkte jeg... Men det er vel ikke alle som er like grundige når de "gjør rent", og derfor tror at en flyttevask tar én time. Alt skal jo vaskes, inkludert lister, vinduer og tak. Siden TS skriver at det er vanlig hverdagsvask går sikkert folk utfra at det ikke er flyttevask det er snakk om og at lister og tak derfor ikke må vaskes. Anonymkode: 325cf...97c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #18 Skrevet 7. juni 2017 2 minutter siden, Million skrev: Samme tenkte jeg... Men det er vel ikke alle som er like grundige når de "gjør rent", og derfor tror at en flyttevask tar én time. Alt skal jo vaskes, inkludert lister, vinduer og tak. Nei, men da gjør de ikke jobben sin godt nok heller. Tenker at det tar minst 2,5 timer hvis to stk tar på seg jobben. Altså 5 timer til sammen. Men da tenker jeg lister, tak, vinduer, hvitevarer... Anonymkode: 6a65d...f11
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #19 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siden TS skriver at det er vanlig hverdagsvask går sikkert folk utfra at det ikke er flyttevask det er snakk om og at lister og tak derfor ikke må vaskes. Anonymkode: 325cf...97c Da så! Anonymkode: 6a65d...f11
Million Skrevet 7. juni 2017 #20 Skrevet 7. juni 2017 My bad. Jeg vet ikke hvor jeg så det, men jeg leste "flyttevask".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå