Gå til innhold

Rollespill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente 22

Noen flere som driver med "rollespill" utenfor sexlivet?

jeg og typen har drevet mye de siste 3 årene.. Det hele begynte med sex, men etterhvert begynte vi ellers og? 

Det kan feks være at jeg er Sandra Bullock (hans kjendis crush) og han er Johnny Deph (min crush).. 

Vi er begge ganske "skånsomme" på det, og gjør alt for å holde det skjult ettersom det sikkert er ganske uvanlig.. 

Vi har snakket om hvorfor vi synes det er så gøy, og vi kom fram til at det er en slags "voksenlek". 

Jeg har også en kusine som styrer med "cos-play" eller hva det heter. Hun cosser Harry Styles og venninnen Louis Tonlinson, begge fra Boybandet One Direction. 

Hva er galt med oss? Noen andre som drivere med dette eller kjenner noen? 

Anonymkode: 0cc08...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter jeg og dama flytta hjemmefra (vi var vell rundt 20) så startet vi noe lignende og! 

Vi brukte parykker, kostymer, sminke og brukte hele leiligheten til å leke oss rundt i :) 

Høres jo helt gal ut. 

Hun var den "uskyldige" skole jenta som ble forfulgt av den psykopatiske lærern. 

Det værste er at det skjedde i virkeligheten og.

Kan ikke noe for hva dama blir tent på uansett! Men blir jo ikke sjalu eller noe 

Anonymkode: 0cc08...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Rollespill er moro det. Blir under sexlek her, men sikkert moro uten sex også. Lyst å prøve.

Vi får lage vår egen rollespill lek på kg:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Høres ekkelt ut

Anonymkode: 7a5a8...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...