AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Dette er sikkert et kjempedumt spørsmål for mer opplyste folk enn meg selv, men jeg holder på å gå meg vill i jungelen av tilgjengelige forsikringer. På ett eller annet tidspunkt klarte jeg faktisk å velge, og endte opp med Europeiske (If...). Nå ser jeg imidlertid at forsikringen jeg kan få gjennom Fagforbundet (som vel er Lo Favør) er drøy 200 kr billigere i året, og vilkårene ser ved første øyekast like ut. Jeg synes imidlertid det er skummelt å bytte, for jeg er så dårlig på akkurat slike ting, og er så redd for at det er noe jeg overser. Hvorfor skulle den fra Fagforbundet vært billigere uten at den var dårligere, liksom? Er det noen som kan hjelpe meg litt på veien her? Som har erfaring med noen av selskapene, eller vet hva det er lurt å se etter e.l.? Anonymkode: 64a21...f41
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 IF er det ikke skummelt å bytte fra. Den premien du betaler er høy, og den hjelpen du får når du trenger hjelp, er elendig. Jeg har valgt dem bort, til fordel for Tryg. Der er betingelsene bedre, prisen lavere og hjelpen og høfligheten på plass når du henvender deg til dem. Mange er fornøyde med Fagforbundets forsikring, men det tar lang tid fra en sak nlir påbegynt og til den er ferdigstilt hos dem. Anonymkode: 184a0...47f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå