Gå til innhold

Kan jeg ha denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja selvfølgelig

Anonymkode: ce574...656

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

hvis du er kun bedt på kaffe tenker jeg kleskoder ikke spiller den største rollen. syns den var innenfor, men hadde kanskje ikke vært innenfor om du var invitert til middag, da var den litt for hverdagslig. 

Anonymkode: db8a4...065

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig kjole! 

Anonymkode: 2e2a9...4af

• Liker 2
Skrevet

Ja, den er fin

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Megafin!!!

Anonymkode: 30d7b...a81

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjolen er kanskje litt for kort. Ved kleskode sort dress, så skal kjolen være knesid.

Endret av Hulderen
  • Liker 4
Skrevet

Kjempefin! 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Klart du kan.

Gjest Overrasket
Skrevet
13 minutter siden, Hulderen skrev:

Kjolen er kanskje litt for kort. Ved kleskode sort dress, så skal kjolen være knesid.

Ja! Så flott med noen som faktisk forstår kleskoder. 

Kleskoder er et budskap, det er en måte å kommunisere på. Det er ikke ment som en intetsigende merkelapp som skal ignoreres så folk kan gjøre som de vil. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok ikke brukt den. Men syntes kjolen var veldig fin, og vurderer å kjøpe den selv. Men jeg ville brukt den til hverdags kjole. Så måtte hatt noe finere til bryllup.

Anonymkode: 041ae...685

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Hulderen skrev:

Men ts forteller at kjolen når henne til knærne?

Betyr knesid at kjolen skal være under knærne?

Anonymkode: 7e0df...c48

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok ikke brukt den. Men syntes kjolen var veldig fin, og vurderer å kjøpe den selv. Men jeg ville brukt den til hverdags kjole. Så måtte hatt noe finere til bryllup.

Anonymkode: 041ae...685

Men når man er degradert til kaffegjest, så er det vel ikke vits i å legge mange tusen i en gallakjole?

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og er det virkelig noen som bryr seg? Noen som står og kontrollmåler skjørtelengden? Blir helt matt! 

Skrevet

Så klart kan du det :) Kjempe fin kjole. Man er bra pirkete hvis noen mener man ikke kan bruke den kjolen. 

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde at knesid betydde at kjolen skulle være under knærne. Men jeg ble usikker selv etter at jeg hadde svart, så jeg redigerte svaret litt. Det er mulig at knesid betyr omtrent midt på kneet. Noen bilder jeg fant da jeg googlet kan tyde på det.

Skrevet
26 minutter siden, Meadow skrev:

Men når man er degradert til kaffegjest, så er det vel ikke vits i å legge mange tusen i en gallakjole?

:) En gallakjole ville faktisk vært helt feil i et selskap med dresskode "sort dress". Det er like feil å komme overpyntet som underpyntet. Sånn sett har menn det mye enklere. 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Meadow skrev:

Og er det virkelig noen som bryr seg? Noen som står og kontrollmåler skjørtelengden? Blir helt matt! 

Ja, du kan være sikker på at det er noen gamle tanter som bryr seg. Det er det alltid. Og man føler seg best selv også, når man vet at man er riktig kledd. Men riktig trenger ikke å bety veldig kostbare klær. Det er snittet, ikke prisen, som avgjør.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det ser ut som en hverdagskjole, så, nei.

• Liker 2
Skrevet

Syns absolutt du kan bruke den! Veldig fin kjole. Men ville nok vært bevisst på at accessoriesene ikke var for hverdagslige, da kjolen kan styles både opp og ned. Hadde ikke holdt igjen på sko og smykke, i fare for at det ble et for enkelt "sommerfestantrekk".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...