AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Vi(meg og kjæresten) har lyst til å ta en uke + ferietur til varmere strøk. Har dere tips og erfaringer til fine feriesteder? Det vi ønsker oss på en ferieplass er at det ligger ved havet, ikke langt unna strand og samtidig som det ikke tar lang tid å kjøre til en by(der det er fint å dra på shopping eks.) - greit med rundt en time kjøring. Ting vi liker å gjøre er bl.a. aktiviteter i vann, ved havet for eksempel, eller om det er en vannpark i nærheten. Vi liker også å se på historiske ting, borger, bygninger osv. Det er sikkert mye mer vi liker å gjøre, men som jeg ikke kommer på nå. Hva gjør dere av aktiviteter når dere er på ferie? Vet dere om plasser som har noen av de nevnte punkter over tilgjengelig? Anonymkode: ea46c...9d9
Alltidpånett Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Et land mange ikke tenker på, er Latvia. Fly til Riga, lei bil og innen en time og to er du ved kysten. Liepaja har for eksempel 8 km hvit sandstrand, blueflag, mange aktiviteter i nærheten, fine hoteller og gamle slott og historiske bygg. Og prisene er latterlig lave. Du kan jo sjekke mine erfaringer i Liepaja-området her. Du kan også velge å kjøre 8 mil til Liepupe, bo på et fantastisk herregård med spa og sykkelutleie, 5 km til kysten og shoppingen gjøres i Riga. Det er også mange flotte ting å se rundt Liepupe, og dere kan gå på turer, hesteridning etc. Og la deg ikke skremme av eventuelle fordommer om kjedelig mat Bare se her! Ellers skal det være veldig flott i områdene rundt Barcelona, som i Girona. Da har du kort vei til shopping i Barcelona, men mye flott å oppleve i områdene rundt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå