Gå til innhold

Hvordan komme lettere med partner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et irriterende problem. Jeg er i et fast forhold, og kjæresten min er veldig flink i senga. Flink med hendene, tunga, og egentlig alt. Likevel så har jeg ganske vanskelig for å komme. Det er veldig deilig når han fingrer meg, men likevel så får jeg ikke den følelsen jeg får når jeg gjør det alene. Alene kan det ta tre minutter, så er jeg ferdig. Med kjæresten kommer jeg egentlig bare når jeg er på toppen, og "gnir" meg mot han. Når sant skal sies er han den eneste jeg har ligget med som har fått meg til å komme, så jeg føler jo at det er personlig fremgang om jeg får si det sånn. Men likevel så er jeg så vant med min egen måte å gjøre ting på, at når han gjør det så gir det ikke noe særlig gevinst, uansett hvor deilig det er. Noen som har opplevd noe lignende? Tips? :ac:

Anonymkode: bd0b1...e1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville byttet partner. 

Ikke gi deg før du finner den rette. Og når du møter han/henne vil aldri være i tvil. Dere bare passer sammen, uten noen anstrengelser.

Anonymkode: 1648a...b13

Skrevet

Er ikke så mye vi andre kan gi tips på tror jeg. 
Men prat sammen, fortell ham hva som funker for deg når du er alene? 
Eventuelt vis ham? 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville byttet partner. 

Ikke gi deg før du finner den rette. Og når du møter han/henne vil aldri være i tvil. Dere bare passer sammen, uten noen anstrengelser.

Dette har du erfaring med?

Skrevet

Tid sammen øker evnen til å komme sammen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bare akseptere at det er sånn? Det er vel ingen som står med stoppeklokke?

Anonymkode: 60155...b0f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har dere foreplay og sex lenge nok til at følsomheten og orgasmen din skal få tid til å bygge seg opp da?  Tror dette er hovedproblemet i de relasjonene den ene har vanskelig for å komme.

Anonymkode: f3555...38f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere foreplay og sex lenge nok til at følsomheten og orgasmen din skal få tid til å bygge seg opp da?  Tror dette er hovedproblemet i de relasjonene den ene har vanskelig for å komme.

Anonymkode: f3555...38f

Ikke helt enig, dessverre. Noen damer bare kommer ikke, samme hvor mye og lenge man holder på...Hun jeg er sammen med nå har aldri kommet med en mann, og hun har flere lengre forhold bak seg, og et antall FF/ ONS i tillegg, Altså en erfaren, voksen dame. Vi har hadd noen trekanter med ekstra mann også, uten at hun kom. Og den ene av dem var solid utstyrt, og knullet henne lenge, men nei..

Anonymkode: d19d9...e90

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ordner meg selv mens vi har sex rett og slett. Vi kommer til et punkt der han blir mer passiv og jeg styrer til jeg kommer.

Anonymkode: 9821d...c37

• Liker 1
Skrevet

Det er mange som har funnet seg et mønster de vet fungerer, og holder seg til det. Det gjelder både menn og kvinner. Jo oftere man holder seg til ett mønster, jo vanskeligere blir det med nye mønstre. Som selvsagt skjer når en partner kommer inn i bildet. Da har man egentlig to valg. Lære partner det mønsteret som får deg til å komme, eller rett og slett endre eget mønster. Ikke gjøre seg så avhengig av det. Når det er sagt er det forsket på kvinner og orgasmer, og man har faktisk funnet ut at avstand mellom urinrør og klitoris har noe å si for hvor lett man kommer vaginalt. Jeg mener å huske at de med ca 2 cm avstand hadde større sjanse for å komme kun ved penetrering enn de med 3 cm avstand. Så det er ikke bare å legge om mønsteret for alle. Men det er iallefall mulig å gjøre et forsøk. Bryt mønsteret, lek og kos deg, så kanskje du ikke blir avhengig av den ene måten å komme på. Det er også viktig å ikke gjøre det til et orgasmejag. Det har ofte motsatt effekt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville byttet partner. 

Er du helt vill, første fyren jeg har ligget med som har fått meg til å komme, og så skal jeg dumpe ham? :bond: 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du helt vill, første fyren jeg har ligget med som har fått meg til å komme, og så skal jeg dumpe ham? :bond: 

Svaret var vel i kategorien "dumt spørsmål krever enda dummere svar". Drikk masse før dere skal ha dere, så du er ekstremt tissetrengt og tisser på deg når han stimulerer galatippen, så skal du se at du kommer som en foss i deilig fornedrende skam.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å komme under sex. Klitoris blir for "eksponert" da (klarer bare ikke komme da). Men jeg pleier likevel å fingre litt i mens vi har sex selv om jeg vet jeg ikke kommer. Som regel fingrer jeg klitoris og han fingerpuler meg. Da vet jeg hva som må til. Men nå etter lang tid hsr han klart å få meg til å komme også. Som sagt umulig under sex, men når han har fingret meg. 

Mer da viktig at jeg føler han har god tid og ikke gir opp. Nå har han sett meg noen ganger og vet teknikken min. Gir beskjed når jeg liker det og flytter litt på hånden om den Feks er plassert feil. Fått myyye sterkere orgasmer av han. 

Anonymkode: 7c5b8...d5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...