Gå til innhold

Burde jeg ha med dette i nettdateprofilen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møter aldri menn fordi jeg har bare kvinnelige venner, + at jeg driver med dans så er ikke mange menn å møte via det heller (da er de isåfall gay). Har tidligere testet tinder og sukker uten at det førte til noe godt. Jeg har fått masse stygge meldinger og er fortsatt lei meg pga dette. Likevel vurderer jeg å lage en ny profil på f.eks Match som virker litt mer seriøst. Siden jeg har fått så mange stygge meldinger tidligere vurderer jeg å skrive noe sånt som: vennligst ikke be meg ta selvmord eller si jeg er så stygg at jeg ikke fortjener å leve, er lei av slike kommentarer.

Tror dere det kan hjelpe å få hyggelige meldinger om jeg tar med en sånn kommentar? 

Anonymkode: 42465...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, blabla- skrev:

Nei. Du kommer bare til å skremme folk vekk om du skriver det

Men jeg må jo tydeligvis skrive at jeg ikke vil ha slike kommentarer siden norske menn mangler folkeskikk? Jeg skjønner heller ikke greia med menn på 35 + som ber damer ta selvmord. Har aldri opplevd det med utenlandske menn. 

Anonymkode: 42465...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må du jo rapportere TS! Straffbart er det, og slikt søppel har ingenting på Tinder å gjøre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg må jo tydeligvis skrive at jeg ikke vil ha slike kommentarer siden norske menn mangler folkeskikk? Jeg skjønner heller ikke greia med menn på 35 + som ber damer ta selvmord. Har aldri opplevd det med utenlandske menn. 

Anonymkode: 42465...2da

Høres spesielt ut? Jeg har aldri opplevd eller hørt om noen som har opplevd å få slike kommentarer på nettdating.

Kanskje du burde ta deg en pause fra nettdating....?

Anonymkode: 55832...c27

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg må jo tydeligvis skrive at jeg ikke vil ha slike kommentarer siden norske menn mangler folkeskikk? Jeg skjønner heller ikke greia med menn på 35 + som ber damer ta selvmord. Har aldri opplevd det med utenlandske menn. 

Anonymkode: 42465...2da

Jeg har aldri opplevd noen som har skrevet det. Hva er det du pleier å ha i profiltekstene dine? Kommer det sånne meldinger ut av det blå, eller etter du har skrevet med noen? Eller avvist noen? Du kan uansett ikke ha en slik tekst som foreslått, for alle menn med vett i hodet vil rømme avgårde da. Jeg bare lurer på hvorfor i alle dager du har fått sånne meldinger, det er ikke normalt. 

Anonymkode: 62006...607

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil bare virke enda rarere om du skriver det, så det må du droppe. Du får motsatt effekt av det du ønsker :P

Men seriøst, skriver folk virkelig det? Hva er det som utløser slike kommentarer? Ganske spesielt for voksne å si sånt til folk man ikke kjenner. Er dette menn fra Livets Harde Skole, eller? :P Man er ikke mye glup når man sender slike meldinger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møter aldri menn fordi jeg har bare kvinnelige venner, + at jeg driver med dans så er ikke mange menn å møte via det heller (da er de isåfall gay). Har tidligere testet tinder og sukker uten at det førte til noe godt. Jeg har fått masse stygge meldinger og er fortsatt lei meg pga dette. Likevel vurderer jeg å lage en ny profil på f.eks Match som virker litt mer seriøst. Siden jeg har fått så mange stygge meldinger tidligere vurderer jeg å skrive noe sånt som: vennligst ikke be meg ta selvmord eller si jeg er så stygg at jeg ikke fortjener å leve, er lei av slike kommentarer.

Tror dere det kan hjelpe å få hyggelige meldinger om jeg tar med en sånn kommentar? 

Anonymkode: 42465...2da

Nei, IKKE skriv det! Ikke framstill deg selv som et offer, det framstår bare trist og lite tiltrekkende. Kan ikke skjønne hvorfor folk har fått seg til å skrive slike ting til deg, men det hjelper altså ikke å skrive dette på profilen din. Ved hvilke anledninger har du fått sånne ekle kommentarer, egentlig? Har det vært når du har avvist noen, eller har de kommet helt uprovosert? Uansett trist at du skule oppleve dette. Har ikke opplevd noe sånt selv, men har bare brukt sukker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møter aldri menn fordi jeg har bare kvinnelige venner, + at jeg driver med dans så er ikke mange menn å møte via det heller (da er de isåfall gay). Har tidligere testet tinder og sukker uten at det førte til noe godt. Jeg har fått masse stygge meldinger og er fortsatt lei meg pga dette. Likevel vurderer jeg å lage en ny profil på f.eks Match som virker litt mer seriøst. Siden jeg har fått så mange stygge meldinger tidligere vurderer jeg å skrive noe sånt som: vennligst ikke be meg ta selvmord eller si jeg er så stygg at jeg ikke fortjener å leve, er lei av slike kommentarer.

Tror dere det kan hjelpe å få hyggelige meldinger om jeg tar med en sånn kommentar? 

Anonymkode: 42465...2da

Match er like useriøse som de andre datingsidene.

Anonymkode: a2c7a...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det er ikke en annen elektronisk sjekkemåte du trenger, du trenger å møte andre typer menn. Tror du andre nettsider har andre brukere? Feil. Det er akkurat de samme brukerne (eller de samme mennesketypene) som er på samtlige plattformer. Dette lærte jeg da jeg var ung og observerte min mor på nettsjekking. Har nettsjekking fungert så dårlig for deg er det stor sjanse for at det ikke er noe bedre på en annen plattform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg må jo tydeligvis skrive at jeg ikke vil ha slike kommentarer siden norske menn mangler folkeskikk? Jeg skjønner heller ikke greia med menn på 35 + som ber damer ta selvmord. Har aldri opplevd det med utenlandske menn. 

Anonymkode: 42465...2da

hvorfor gjøre dette til en rase sak? Jeg har fått mere dritt fra utenlandske menn enn norske menn, det betyr ikke at alle utenlandske mangler folkeskikk.

Hvis noen er stygge mot deg er det nok bare fordi de føler seg krenket av at du avviste de, og må slenge noe dritt for å føle seg større enn deg ved å trykke deg ned. Ikke bry deg om det. Noen menn er duste, enten de er norske eller utlendinger, og noen mennesker er sånn som ikke greier å ta en avvisning. Tror ikke at noen bare skriver dette til deg som første melding akuratt, så det må jo være noe du skriver til de som får de til å reagere.

Anonymkode: 2cd22...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor gjøre dette til en rase sak? Jeg har fått mere dritt fra utenlandske menn enn norske menn, det betyr ikke at alle utenlandske mangler folkeskikk.

Hvis noen er stygge mot deg er det nok bare fordi de føler seg krenket av at du avviste de, og må slenge noe dritt for å føle seg større enn deg ved å trykke deg ned. Ikke bry deg om det. Noen menn er duste, enten de er norske eller utlendinger, og noen mennesker er sånn som ikke greier å ta en avvisning. Tror ikke at noen bare skriver dette til deg som første melding akuratt, så det må jo være noe du skriver til de som får de til å reagere.

Anonymkode: 2cd22...50b

Jeg har ikke skrevet noe stygt til de først, om det er det du mener. Han ene fyren VET jeg er syk i hodet, vi var på en date eller to i 2009 eller når det var, og da han ble ekkel og sa han ville ha sex med meg sa jeg nei takk og gikk hjem. Etter det sendte han meg melding om at jeg var en stygg hore og det har han ikke slutta med for å si det sånn.. 

De andre skrev faktisk melding til meg ut av det blå at jeg var stygg og burde ta selvmord/hoppe i Oslofjorden. Uten så mye som noen melding fra meg i forkant. Og du syns jeg fortjener det? Jeg er allerede ganske langt nede, en sånn melding førte faktisk nesten til et selvmordsforsøk i fjor.. Derfor er jeg litt usikker om jeg tør å lag en ny profil. Tenk om det skjer igjen? Jeg rapporterte de jo men når de bare lager seg ny profil så hjelper ikke det en dritt. Jeg vurderer å lage en facebookside med screenshots fra disse folka, kanskje de gir seg da. Er spesielt menn fra Trondheim og Sandefjord dette gjelder av en eller annen grunn. 

TS

Anonymkode: 42465...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta kontakt med mennene, ikke vente på at de skal komme og krenke deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke skrevet noe stygt til de først, om det er det du mener. Han ene fyren VET jeg er syk i hodet, vi var på en date eller to i 2009 eller når det var, og da han ble ekkel og sa han ville ha sex med meg sa jeg nei takk og gikk hjem. Etter det sendte han meg melding om at jeg var en stygg hore og det har han ikke slutta med for å si det sånn.. 

De andre skrev faktisk melding til meg ut av det blå at jeg var stygg og burde ta selvmord/hoppe i Oslofjorden. Uten så mye som noen melding fra meg i forkant. Og du syns jeg fortjener det? Jeg er allerede ganske langt nede, en sånn melding førte faktisk nesten til et selvmordsforsøk i fjor.. Derfor er jeg litt usikker om jeg tør å lag en ny profil. Tenk om det skjer igjen? Jeg rapporterte de jo men når de bare lager seg ny profil så hjelper ikke det en dritt. Jeg vurderer å lage en facebookside med screenshots fra disse folka, kanskje de gir seg da. Er spesielt menn fra Trondheim og Sandefjord dette gjelder av en eller annen grunn. 

TS

Anonymkode: 42465...2da

Helt ærlig.. Om du er så langt nede at du er nær selvmordsforsøk på grunn av slemme kommentarer på nett fra folk som ikke kjenner deg.. Da bør du rett og slett holde deg unna hele greia, og fokusere på deg selv istedefor. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det dette dreier seg om egentlig? Jeg har skrevet med maaaaaaange på datingsider gjennom årenes løp og veldig få har vært helt random kjipe. Mange frekke og koko selvfølgelig men ikke direkte ondskapsfulle. Kanskje du har hatt skikkelig uflaks? 

Anonymkode: b22ba...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke drive med nettdating hvis du tar sånne kommentarer til deg! Jeg har opplevd MYE rart gjennom mine 4-5 år som nettdater, og det har vært viktig for meg å bli tykkhudet.

 Nettet er ofte ikke det beste stedet å møte folk, for du aner ikke hvem de er. Noen tiltrekker seg dessverre ganske fæle mennesker, og du er kanskje en av de. Hvorfor vet jeg ikke. Men jeg tror det er mye bedre for deg å treffe menn på andre arenaer.

Anonymkode: 44fda...186

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner det er kjipt men det går ikke an å ta seg nær av folk som skriver sånt helt uprovosert. De har alvorlige problemer og stusselige liv.

Anonymkode: b22ba...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke skrevet noe stygt til de først, om det er det du mener. Han ene fyren VET jeg er syk i hodet, vi var på en date eller to i 2009 eller når det var, og da han ble ekkel og sa han ville ha sex med meg sa jeg nei takk og gikk hjem. Etter det sendte han meg melding om at jeg var en stygg hore og det har han ikke slutta med for å si det sånn.. 

De andre skrev faktisk melding til meg ut av det blå at jeg var stygg og burde ta selvmord/hoppe i Oslofjorden. Uten så mye som noen melding fra meg i forkant. Og du syns jeg fortjener det? Jeg er allerede ganske langt nede, en sånn melding førte faktisk nesten til et selvmordsforsøk i fjor.. Derfor er jeg litt usikker om jeg tør å lag en ny profil. Tenk om det skjer igjen? Jeg rapporterte de jo men når de bare lager seg ny profil så hjelper ikke det en dritt. Jeg vurderer å lage en facebookside med screenshots fra disse folka, kanskje de gir seg da. Er spesielt menn fra Trondheim og Sandefjord dette gjelder av en eller annen grunn. 

TS

Anonymkode: 42465...2da

Men er det snakk om to personer, med andre ord, og ikke alle som har tatt kontakt med deg? Da tror jeg bare du har hatt uflaks, han ene er sur fordi du sa nei til sex og en tulling, han andre er bare en tulling. Men hvis du er såpass skjør at slike kommentarer kan påvirke din psyke (noe jeg absolutt forstår, det er jo fæle ting folk har skrevet til deg!), så bør du kanskje vurdere om nettdating er noe for deg, man vet nemlig aldri hvem som sitter i den andre enden på nett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke skrevet noe stygt til de først, om det er det du mener. Han ene fyren VET jeg er syk i hodet, vi var på en date eller to i 2009 eller når det var, og da han ble ekkel og sa han ville ha sex med meg sa jeg nei takk og gikk hjem. Etter det sendte han meg melding om at jeg var en stygg hore og det har han ikke slutta med for å si det sånn.. 

De andre skrev faktisk melding til meg ut av det blå at jeg var stygg og burde ta selvmord/hoppe i Oslofjorden. Uten så mye som noen melding fra meg i forkant. Og du syns jeg fortjener det? Jeg er allerede ganske langt nede, en sånn melding førte faktisk nesten til et selvmordsforsøk i fjor.. Derfor er jeg litt usikker om jeg tør å lag en ny profil. Tenk om det skjer igjen? Jeg rapporterte de jo men når de bare lager seg ny profil så hjelper ikke det en dritt. Jeg vurderer å lage en facebookside med screenshots fra disse folka, kanskje de gir seg da. Er spesielt menn fra Trondheim og Sandefjord dette gjelder av en eller annen grunn. 

TS

Anonymkode: 42465...2da


Nei jeg har hverken sagt at du fortjener det, herregud det gjør INGEN.
Og heller ikke sagt du har skrevet noe stygt til de først. Jeg sa at noen idiotiske menn (enten de er hvite, gule, sorte eller brune!) er drittsekker og tåler ikke å få egoet sitt knekt ved å bli avvist av noen. Du sier at han ene kalte deg stygg hore etter at du sa nei til sex, og dette opplever hvite jenter sikkert femti ganger ila livet sitt.
Plystrer noen gutter (hovedsaklig utlendinger) etter noen jenter og de snur seg , så er de horer, men hvis de går videre eller sier fra at Hei ikke plystre, skaff dere manerer for vi er ikke interessert, da er de HVERTFALL stygge horer, og risikerer å få bank og bli spytta på fordi de avviser guttene og gir de en knekk i egoet sitt . For å booste seg selv opp så er det enkelte menn som må tråkke andre ned.
Det beste du kan gjøre er å ikke ta det personlig, for disse mennene kjenner deg jo ikke som person engang, de er bare stakkarslige og sikkert stygge mot mange andre også (mannen på butikken er sikkert en idiot som fortjener å dø fordi butikken ikke har inne varen de ser etter) . Bare hev deg over det! Du er IKKE stygg og fortjener såklart ikke å DØ! Dette er bare tøffaser som spyr dritt fordi de vet at det er lett å gjemme seg bak en skjerm .
Bare ignorer de, for det de håper er jo at det skal såre deg, for da kan de føle at de "vant".

Anonymkode: 2cd22...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke skrevet noe stygt til de først, om det er det du mener. Han ene fyren VET jeg er syk i hodet, vi var på en date eller to i 2009 eller når det var, og da han ble ekkel og sa han ville ha sex med meg sa jeg nei takk og gikk hjem. Etter det sendte han meg melding om at jeg var en stygg hore og det har han ikke slutta med for å si det sånn.. 

De andre skrev faktisk melding til meg ut av det blå at jeg var stygg og burde ta selvmord/hoppe i Oslofjorden. Uten så mye som noen melding fra meg i forkant. Og du syns jeg fortjener det? Jeg er allerede ganske langt nede, en sånn melding førte faktisk nesten til et selvmordsforsøk i fjor.. Derfor er jeg litt usikker om jeg tør å lag en ny profil. Tenk om det skjer igjen? Jeg rapporterte de jo men når de bare lager seg ny profil så hjelper ikke det en dritt. Jeg vurderer å lage en facebookside med screenshots fra disse folka, kanskje de gir seg da. Er spesielt menn fra Trondheim og Sandefjord dette gjelder av en eller annen grunn. 

TS

Anonymkode: 42465...2da

1. Hva står i profilen din? Det virker merkelig å bare skrive sånt ut av det blå. 

2. Er det bare disse to? Dvs totalt en person som har skrevet noe uten kontakt på forhånd? Da er det bare uflaks. 

3. Hold deg unna nettdating til du føler deg bedre og tryggere på deg selv. Du gjør deg til offer nå, det er ingen god egenskap. 

Anonymkode: 62006...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...