AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #21 Skrevet 5. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen sære kvinner her inne. Hvordan ble dere gravid, hadde dere ikke sex? En mann synes at bryster er utrolig flott og med melk i er de også flotte. Når hun jeg var gift med ammet hadde vi masse god sex og kos med melk men ser jo her at egentlig skal bare mannen gjøre kvinnen gravid også forsvinne og komme igjen når ungen er 1 år og aming er over. Anonymkode: b14fc...eac Kos med melk??? Eh.. Anonymkode: 60f15...d35 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #22 Skrevet 6. juni 2017 (endret) Amme din mann? Beklager , men av alle sære temaer jeg har lest på kg så tar dette kaka. Dette er grunnen til at Vestlige folk blir sett på som perverse, i mange land, dere er sååå "frigjorte" at til slutt har dere ingen grenser. Alt handler om å tilfredstille egen nytelse, assosiere alt med sex og om å sprenge grenser. Ingen skam. Ganske ekkelt og skremmende egentlig. Brystmelk er for det nyfødte barnet og er er hellig mellom mor og barn. Hvorfor en voksen mann ønsker å dies av sin partner og drikke av melka til sitt nyfødte barn og hvorfor du som mor til ditt barn tillater dette er for meg en gåte. Skal du da ha sex med en mann som du har diet etterpå da? Anonymkode: 76311...499 Endret 7. juni 2017 av Edie Ryddet for brudd på retningslinjene. Edie, mod. 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #24 Skrevet 6. juni 2017 Nei fyfaen Dette MÅ være kødd, du ammer mannen din under sex???? Anonymkode: 8c233...c70 1
Cuckold Skrevet 6. juni 2017 #25 Skrevet 6. juni 2017 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Amme din mann? Beklager , men av alle sære temaer jeg har lest på kg så tar dette kaka. Dette er grunnen til at Vestlige folk blir sett på som perverse, i mange land, dere er sååå "frigjorte" at til slutt har dere ingen grenser. Alt handler om å tilfredstille egen nytelse, assosiere alt med sex og om å sprenge grenser. Ingen skam. Ganske ekkelt og skremmende egentlig. Brystmelk er for det nyfødte barnet og er er hellig mellom mor og barn. Hvorfor en voksen mann ønsker å dies av sin partner og drikke av melka til sitt nyfødte barn og hvorfor du som mor til ditt barn tillater dette er for meg en gåte. Skal du da ha sex med en mann som du har diet etterpå da? Anonymkode: 76311...499 Det er noe klassisk over dette: Folk som kommer til Vesten og som gjerne vil nyte friheten til å skille seg ut, gå kledd som de vil og leve etter sine egne arkaiske skikker, men som samtidig ser med avsky på at mennesker med andre og mer liberale livssyn nyter den samme frihet og får leve etter sine verdier. For å være ærlig tror jeg alle parter ville vært best tjent med at du og dine likesinnede hadde vokst opp i den del av verden der du åpenbart føler deg mer hjemme. Ikke at du der heller ville ha moralsk rett til å kreve at andre skal leve etter dine normer, men i praksis er det jo slik mange religiøse og undertrykkende samfunn fungerer. Endret 7. juni 2017 av Edie Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod. 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #26 Skrevet 7. juni 2017 http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/138207574-amme-både-barn-og-mann/ noen setter i allefall pris på det. Anonymkode: e27e1...840
Edie Skrevet 7. juni 2017 #27 Skrevet 7. juni 2017 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer og brukerdebatt. Minner om bl.a. dette fra retningslinjene: Sitat Forumrommet om handler seksualitet i mange former, og det vil alltid kunne dukke opp tråder og tema som virker fremmed for andre. Allikevel oppfordrer vi om at disse også skal få lufte sine tanker her hos oss, uten at dette møtes med spy-smileyer og lignende tilsvar. Edie, mod. 3
Gjest Axl Rose Skrevet 7. juni 2017 #28 Skrevet 7. juni 2017 Har aldri blitt ammet som voksen, men suge meg fast til puppene liker jeg
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #29 Skrevet 7. juni 2017 Jeg har ikke hatt barn og har heller ikke hatt melkeproduksjon, men jeg tenner veldig på at mannen leker med puppene, tar på den, klyper i den, av og til biter i dem, men mest av alt suger på brystvorta. Enten som forspill, som kos og lek ellers bare for flørt og gøy, eller under penetrasjon og sex. Jeg kunne faktisk også tenke meg å la ham ligge på fanget mitt og suge på en brystvorte, og at det bare var avslapping og noe skikkelig, skikkelig intimt og sensuelt. Tanken på å sitte overskrevs på kjæresten min mens han har en pupp i munnen som det kommer melk ut av synes jeg er utrolig spennende. Men til tross for alle disse tingene så ser jeg INGEN likhet mellom et barn som får mat fra en pupp og en mann som suger på en pupp, og jeg skjønner ikke helt dere som ser en link mellom de tingene, de bare er to totalt forskjellige ting. På samme måte som det å dusje naken med mannen er noe helt annet enn å dusje naken med barnet ditt. Å amme et barn handler om kjærlighet, mat og omsorg, og det er en intim handling, men hvis noen klarer å seksualisere dette så er det jo dem det er noe galt med. At en mann suger på puppene mine er derimot noe helt annet, gjerne mye fordi hensikten er en helt annen ting, det handler om lidenskap, lek, sensualitet, intimitet og seksualitet, og kanskje til og med trygghet og nærhet. Det er mulig jeg selv ville følt at det at mannen lekte med puppene mine når jeg hadde et barn som diet ville bli feil siden det da var barnets "plass", men jeg synes ikke at andre som ikke gjør en slik distinksjon skal bli dømt for det. Jeg har lest at dersom man fortsetter å tømme puppene for melk vil melkeproduksjonen fortsette, så man kan fortsette med dette i årevis etter at man har barn. Jeg skulle egentlig ønske man hadde et annet ord enn å "amme en voksen" for "amme" forbindes sånn med barn, og når man snakker om sex ønsker jeg ikke å snakke om eller tenke på barn overhodet. I en slik diskusjon blir det vanskelig å la være, men i det virkelige liv faller ikke de tankene meg inn en gang, det er en vanlig del av sexlivet. Anonymkode: 973f6...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #30 Skrevet 7. juni 2017 På 5.6.2017 den 9.32, AnonymBruker skrev: Nei, det har det virkelig ikke. Dersom mannen i huset viser seg så pervo, vil han måtte sove på et annet rom så lenge jeg ammer. For det er ingenting opphissende ved at jeg mater baby. Seriøst. Anonymkode: d5000...5ed ... Det er jo ikke poenget heller. Baby har ingenting med seksualiteten mellom to voksne mennesker, men for mange har puppene det. Og det å suge på pupper en veldig vanlig del av folk sitt sexliv, og hos noen er det også spennende at det kommer melk ut av dem. Det er riktignok slik at dette skjer når man får barn, men sex-akten har ingenting med barnet å gjøre selv om barnet spiser mat fra puppen. Anonymkode: 973f6...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #31 Skrevet 7. juni 2017 Men jeg har et annet spørsmål, hvis dette handlet om perioder der man bare har holdt i gang melkeproduksjonen og barnet uansett har sluttet å die, er det like ille da? Hva med hvis man tar hormonpiller for å få melkeproduksjon, da har det enda mindre med amming av barn å gjøre? Det er mange deler av kroppen som er ment for noe mer naturlig, men man gjør det likevel, og forhåpentligvis kan vi klare å la andre gjøre disse tingene, og selv om vi selv ikke ønsker å delta, kan vi la være å dømme det. Noen har analsex selv om analen er ment å bæsje med. Vi har sex for nytelse selv om vi strengt tatt kun trenger det for reproduksjon. Vi biter og suger og kysser på øreflipper og lepper selv om de er deler av kroppen som ikke har noen praktisk nytte for sexen annet enn det er deilig. Ser man på vanlig sex som perverst? Jeg mener ikke at å dele noe intimt med partneren jeg elsker er perverst enten man gjør det ene eller det andre, og det inkluderer ting som at en mann kan suge ut melk av en pupp. Anonymkode: 973f6...c4a
Gjest Råkkenråll Skrevet 7. juni 2017 #32 Skrevet 7. juni 2017 På 5.6.2017 den 11.56, AnonymBruker skrev: For noen sære kvinner her inne. Hvordan ble dere gravid, hadde dere ikke sex? En mann synes at bryster er utrolig flott og med melk i er de også flotte. Når hun jeg var gift med ammet hadde vi masse god sex og kos med melk men ser jo her at egentlig skal bare mannen gjøre kvinnen gravid også forsvinne og komme igjen når ungen er 1 år og aming er over. Anonymkode: b14fc...eac Hadde dere masse kos med melk?
Hulderen Skrevet 8. juni 2017 #33 Skrevet 8. juni 2017 På 7. juni 2017 den 18.07, AnonymBruker skrev: Jeg har lest at dersom man fortsetter å tømme puppene for melk vil melkeproduksjonen fortsette, så man kan fortsette med dette i årevis etter at man har barn. Det er riktig. Så lenge puppene tømmes for melk, vil de produsere melk. Men de må tømmes jevnlig, hver dag. Ellers slutter de å produsere. Det holder ikke å tømme litt et par ganger i uken under sex. Pupper som produserer melk, får lett brystbetennelse om de ikke tømmes jevnlig. Og man får melkespreng. Er dette noe du vil holde på med i årevis, tror du? For a kke å snakke om å få store våte flekker på klærne når melken lekker. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #34 Skrevet 8. juni 2017 1 time siden, Hulderen skrev: Det er riktig. Så lenge puppene tømmes for melk, vil de produsere melk. Men de må tømmes jevnlig, hver dag. Ellers slutter de å produsere. Det holder ikke å tømme litt et par ganger i uken under sex. Pupper som produserer melk, får lett brystbetennelse om de ikke tømmes jevnlig. Og man får melkespreng. Er dette noe du vil holde på med i årevis, tror du? For a kke å snakke om å få store våte flekker på klærne når melken lekker. Jeg kunne personlig ikke tenke meg å holde på med dette i årevis nei. Men jeg leste (da jeg leste at hvis man opprettholder behovet så vil produksjonen opprettholdes) om par som hadde dette inkorporert i sitt sexliv, og dermed hadde sex hver dag og puppekos hver dag. Jeg ser ingen grunn til at voksne mennesker ikke skal få velge hva de velger å gjøre med hverandre i sitt eget hjem når det ikke skader noen. To each her own. Synes jo selv det høres upraktisk ut, men som sagt, hva andre mennesker velger i sitt eget sexliv får være opp til dem så lenge det ikke skader andre. Anonymkode: 973f6...c4a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #35 Skrevet 9. juni 2017 På 5.6.2017 den 21.27, AnonymBruker skrev: Kos med melk??? Eh.. Anonymkode: 60f15...d35 Eh.. JA! Kos med melk. Gøy å få sprute litt på mannen også. Det gir dessuten god glid og en slipper olje. Veldig deilig når mannen masserer de melkevåte brystene mine for eksempel 😉 Anonymkode: e27e1...840 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #36 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 5.6.2017 den 9.32): Nei, det har det virkelig ikke. Dersom mannen i huset viser seg så pervo, vil han måtte sove på et annet rom så lenge jeg ammer. For det er ingenting opphissende ved at jeg mater baby. Seriøst. Anonymkode: d5000...5ed Pervo?? Menn har da alltid likt pupper, så hvorfor er dette pervo? Hvis du tenker sånn, så vil jeg jo si at det er vel så pervo å stappe puppene i en uskyldig babymunn (satt på spissen). Har aldri ammet (har en nesten voksen sønn nå). Men om jeg og min nye samboer lykkes i å få barn, så skal jeg gledelig amme både mann og barn, om han skulle ha ønske om det. Og er INGENTING pervo med dette! Anonymkode: bc615...77c
Gjest Paramount Skrevet 8. mars 2022 #37 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Pervo?? Menn har da alltid likt pupper, så hvorfor er dette pervo? Hvis du tenker sånn, så vil jeg jo si at det er vel så pervo å stappe puppene i en uskyldig babymunn (satt på spissen). Har aldri ammet (har en nesten voksen sønn nå). Men om jeg og min nye samboer lykkes i å få barn, så skal jeg gledelig amme både mann og barn, om han skulle ha ønske om det. Og er INGENTING pervo med dette! Anonymkode: bc615...77c Helt enig med deg. Det er en spennende tid i forholdet, det er naturlig at en er nysgjerrig på alt det nye som skjer. Puppene vokser seg store osv. Så lenge en ikke overdriver eller den ene tvinger seg på, så ser jeg heller ingen ting galt i dette. Å tenke at dette skal være sykt og perverst må være et post- hva det no heter- syndrom for kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå