AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Hei gode mødre! Har noen av dere gravide og ammende en bf som er veldig glad i pupp og melk? 😊 Når koser dere med pupp - under sex, eller også andre tidspunkt? Kan dette være en metode for å opprettholde eller øke produksjonen? Hva er deres opplevelse? Ønsker jo så klart at smårollingene skal være førsteprioriteten, og at de skal få mer enn nok 😉 Finnes forresten nok av personer som avskyr dette temaet, dere trenger ikke komme med hat. Jeg vil helst kun ha seriøse svar fra open-minded folk. Takk! Anonymkode: e27e1...840 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei gode mødre! Har noen av dere gravide og ammende en bf som er veldig glad i pupp og melk? 😊 Når koser dere med pupp - under sex, eller også andre tidspunkt? Kan dette være en metode for å opprettholde eller øke produksjonen? Hva er deres opplevelse? Ønsker jo så klart at smårollingene skal være førsteprioriteten, og at de skal få mer enn nok 😉 Finnes forresten nok av personer som avskyr dette temaet, dere trenger ikke komme med hat. Jeg vil helst kun ha seriøse svar fra open-minded folk. Takk! Anonymkode: e27e1...840 Kommer ikke med hat, folk har ulike preferanser.. men for min del blir det litt "ekkelt" eller ubehagelig er kanskje ordet? Jeg greier ikke å koble amming med noe sexuelt (mange liker det jah) hadde mistet lysten på mannen hvis han hadde oppført seg som et barn hvis det gir meining? Anonymkode: c6bc2...de0 25
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Jeg har rapporterte om at tråden ligger på feil under forum Anonymkode: 45aee...9ee 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Bare 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har rapporterte om at tråden ligger på feil under forum Anonymkode: 45aee...9ee Dette har absolutt noe med babytiden å gjøre. Spennende og fresht tema synest jeg. Anonymkode: f2d71...018 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare Dette har absolutt noe med babytiden å gjøre. Spennende og fresht tema synest jeg. Anonymkode: f2d71...018 Nei, det har det virkelig ikke. Dersom mannen i huset viser seg så pervo, vil han måtte sove på et annet rom så lenge jeg ammer. For det er ingenting opphissende ved at jeg mater baby. Seriøst. Anonymkode: d5000...5ed 9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 Hah, jeg trodde noen hadde skrevet en ufrivillig "morsom" overskrift, men den gang ei, gitt... Anonymkode: 2ff76...9d2 15
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 Min mann elsker puppene mine og da også med melk. Han koser på de på samme måte som når det ikke er melk. Anonymkode: 29f40...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 Amm de du vil. Amm en hel by! Slå løs håret. Anonymkode: 549d8...26a 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #9 Skrevet 5. juni 2017 Jeg aner ikke hvordan dette vil virke inn på produksjonen osv. (logisk sett betyr jo større etterspørsel mer produksjon, noe som kan medføre problemer all den tid babyen er mett og mannen ikke er tørst Altså melkespreng) Men i og med at jeg regner med at denne "etterspørselen" fra mannen ikke oppstår flere ganger daglig så risikerer du kanskje at babyen ikke får nok melk. Jeg ville i alle fall begrenset mannen til noen få slurker slik at han ikke tømmer brystet for den næringsrike fløte-melken som kommer til slutt. Og ja, dette hører absolutt hjemme under seksualitet. Anonymkode: 7fbc5...b72 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #10 Skrevet 5. juni 2017 For noen sære kvinner her inne. Hvordan ble dere gravid, hadde dere ikke sex? En mann synes at bryster er utrolig flott og med melk i er de også flotte. Når hun jeg var gift med ammet hadde vi masse god sex og kos med melk men ser jo her at egentlig skal bare mannen gjøre kvinnen gravid også forsvinne og komme igjen når ungen er 1 år og aming er over. Anonymkode: b14fc...eac 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #11 Skrevet 5. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen sære kvinner her inne. Hvordan ble dere gravid, hadde dere ikke sex? En mann synes at bryster er utrolig flott og med melk i er de også flotte. Når hun jeg var gift med ammet hadde vi masse god sex og kos med melk men ser jo her at egentlig skal bare mannen gjøre kvinnen gravid også forsvinne og komme igjen når ungen er 1 år og aming er over. Anonymkode: b14fc...eac Ja, menn syns nok at brystene er flotte, også med melk. For det er de jo. Men for meg ble det fullstendig avtennende at mannen min ville kose md puppene i perioden jeg ammet. Vi hadde fortsatt sex, på alle måter som før, bortsett fra at puppene ikke var involvert. Puppene ble kun matfat for meg den perioden. De hadde absolutt ikke noe med sex å gjøre. Det tror jeg også er en naturlig reaksjon, et instinkt som beskytter barnet, slik at det er garantert å få nødvendig føde. Har man opplevd brystspreng, brystbetennelse, pupper som lekker så man våkner i en dam av melk, så tar det lang tid, for meg 5-10 år før de ble et instrument for sexuell glede igjen. Anonymkode: 9209f...f89 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #12 Skrevet 5. juni 2017 TS her igjen. Personlig synes jeg at det kan være en fordel å være i et forhold der mannen kan bidra til å få meg til å føle meg bra, kanskje til og med sexy, under en slik periode. Av erfaring føler man seg svært ulekker på denne tiden. Har opplevd svangerskap uten noe nærhet tidligere og har ikke lyst til å oppleve dette igjen. For eksempel ble melk og søl bare griseri og et slit på den tiden.. Ser heller ikke på det som perverst eller ekkelt, da bf verken oppfører seg som en baby på noen måte, eller skal -drikke opp- melka til babyen.... Jeg vet ikke hva dere innbiller dere, men det er altså ikke slik det foregår. Det har ikke nødt å være noe seksuelt ved det heller. Dessuten tenker jeg at det ikke er alle tidspunkt at en orker eller har mulighet til å lete fram brystpumpe når babyen feks sover. Er det da så farlig at bf hjelper til med å lette litt på trykket (uavhengig om det er sex eller ikke inne i bildet)....? Anonymkode: e27e1...840 2
Hulderen Skrevet 5. juni 2017 #14 Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her igjen. Personlig synes jeg at det kan være en fordel å være i et forhold der mannen kan bidra til å få meg til å føle meg bra, kanskje til og med sexy, under en slik periode. Av erfaring føler man seg svært ulekker på denne tiden. Har opplevd svangerskap uten noe nærhet tidligere og har ikke lyst til å oppleve dette igjen. For eksempel ble melk og søl bare griseri og et slit på den tiden.. Ser heller ikke på det som perverst eller ekkelt, da bf verken oppfører seg som en baby på noen måte, eller skal -drikke opp- melka til babyen.... Jeg vet ikke hva dere innbiller dere, men det er altså ikke slik det foregår. Det har ikke nødt å være noe seksuelt ved det heller. Dessuten tenker jeg at det ikke er alle tidspunkt at en orker eller har mulighet til å lete fram brystpumpe når babyen feks sover. Er det da så farlig at bf hjelper til med å lette litt på trykket (uavhengig om det er sex eller ikke inne i bildet)....? Anonymkode: e27e1...840 Klarer han ikke å få deg til å føle deg bra uten å suge så mye på brystvortene dine at melkerefleksen settes i gang? Beklager, men det høres helt feil ut å svelge sin partners brystmelk. Har du brystspreng, så kan du bare massere ut litt så det verste trykket letter. Til mer du lar han drikke, til mer nelk produserer du, og mer melkespreng vil du få. Det er babyen som skal regulere hvor mye melk som du skal produsere, ikke partneren din. 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #15 Skrevet 5. juni 2017 36 minutter siden, Hulderen skrev: Klarer han ikke å få deg til å føle deg bra uten å suge så mye på brystvortene dine at melkerefleksen settes i gang? Beklager, men det høres helt feil ut å svelge sin partners brystmelk. Har du brystspreng, så kan du bare massere ut litt så det verste trykket letter. Til mer du lar han drikke, til mer nelk produserer du, og mer melkespreng vil du få. Det er babyen som skal regulere hvor mye melk som du skal produsere, ikke partneren din. Enig i at det er baby som skal regulere ja. Det var ikke snakk om at bf skal unne seg et herremåltid til enhver tid heller 😉👍🏻 Kan godt hende det høres feil ut for deg. Ingen tvinger deg til å prøve ☺️ Vi har vertfall et godt og oppegående forhold som også dreier seg om mye annet enn dette. Anonymkode: e27e1...840 2
Edie Skrevet 5. juni 2017 #16 Skrevet 5. juni 2017 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer og personangrep. Edie, mod. 1
stan Skrevet 5. juni 2017 #17 Skrevet 5. juni 2017 Det er ikke noe erotisk med amming, men det er absolutt noe erotisk med pupper. Jeg fikk en liten smak, men mest fordi mor var nysgjerrig på hvordan jeg syntes det smakte. I tillegg skjedde noen ganger når puppene var overfulle av melk at jeg måtte gape opp for å hindre for mye søl. Melken smaker veldig godt. Men hverken melken eller puppene var for meg i de månedene ammingen pågikk. Dama hadde en offisiell overrekkelse av puppene når ammingen var over: "Vær så god! Nå er det din tur." Og det er det fortsatt... 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #18 Skrevet 5. juni 2017 Vil heller amme mannen min enn babyen.. Anonymkode: 6efe8...aaf
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #19 Skrevet 5. juni 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil heller amme mannen min enn babyen.. Anonymkode: 6efe8...aaf Hvorfor mener du det? 😉 Anonymkode: e27e1...840
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #20 Skrevet 5. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen sære kvinner her inne. Hvordan ble dere gravid, hadde dere ikke sex? En mann synes at bryster er utrolig flott og med melk i er de også flotte. Når hun jeg var gift med ammet hadde vi masse god sex og kos med melk men ser jo her at egentlig skal bare mannen gjøre kvinnen gravid også forsvinne og komme igjen når ungen er 1 år og aming er over. Anonymkode: b14fc...eac I perioden jeg ammet, var brystene mine babyens matfat, og hadde virkelig null og niks med sex å gjøre. Ikke at det var perioden vi hadde fokus på spennende og langvarig sex, heller, da fokuset heller var på å få sovet mest mulig når baby sov. Dette har ingenting med hvordan sexlivet vårt er til vanlig. Anonymkode: d5000...5ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå