Gå til innhold

Psykiatrisk avdeling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært innlagt på psykiatrisk avdeling? Jeg var innlagt i 3 måneder, men det var planlagt innleggelse. 😉

Jeg må si det var tungt til tider,, alt var hvitt. Vegger å tak. Jeg var på skjermet avdeling og det var 2 avdelinger sammen. Vi på skjermet kunne være på åpen, men de på åpen kunne ikke komme på skjermet sin TV stue. 😊

Det var mye rare mennesker i alle aldre. Jeg selv er 23 og var og det var hardt til tider!!

Andre med erfaringer?? 

Anonymkode: 0437f...ef6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært innlagt mange ganger på mange ulike avdelinger, til sammen har jeg vært innlagt i flere år. Har opplevd å bli verre, og har opplevd å bli bedre. Har møtt grusomme mennesker, og de aller fineste menneskene jeg har møtt. Har møtt pasienter som har gjort meg enda sprøere, og pasienter som har endret livet mitt. 

Anonymkode: 88f0f...43d

AnonymBruker
Skrevet

Akutt innlagt for selvmordsforsøk. Ingen ansatte som ga meg noe eller hjalp, men på en merkelig måte fikk alle vi tragiske skjebnene som var innesperret der, løftet hverandre opp på et vis. Fikk veldig gode venner der , men utenom det var opplevelsen hvit, kjedelig, krenkende, og en bekreftelse på at systemet overhodet ikke fungerer som igjen avlet mer hat og håpløshet.

Anonymkode: 84292...2b9

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akutt innlagt for selvmordsforsøk. Ingen ansatte som ga meg noe eller hjalp, men på en merkelig måte fikk alle vi tragiske skjebnene som var innesperret der, løftet hverandre opp på et vis. Fikk veldig gode venner der , men utenom det var opplevelsen hvit, kjedelig, krenkende, og en bekreftelse på at systemet overhodet ikke fungerer som igjen avlet mer hat og håpløshet.

Anonymkode: 84292...2b9

Nåvel, tydeligvis var det noe ved behandlingen som hjalp siden du ble bedre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...