AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Noen som har vært innlagt på psykiatrisk avdeling? Jeg var innlagt i 3 måneder, men det var planlagt innleggelse. 😉 Jeg må si det var tungt til tider,, alt var hvitt. Vegger å tak. Jeg var på skjermet avdeling og det var 2 avdelinger sammen. Vi på skjermet kunne være på åpen, men de på åpen kunne ikke komme på skjermet sin TV stue. 😊 Det var mye rare mennesker i alle aldre. Jeg selv er 23 og var og det var hardt til tider!! Andre med erfaringer?? Anonymkode: 0437f...ef6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Har vært innlagt mange ganger på mange ulike avdelinger, til sammen har jeg vært innlagt i flere år. Har opplevd å bli verre, og har opplevd å bli bedre. Har møtt grusomme mennesker, og de aller fineste menneskene jeg har møtt. Har møtt pasienter som har gjort meg enda sprøere, og pasienter som har endret livet mitt. Anonymkode: 88f0f...43d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Akutt innlagt for selvmordsforsøk. Ingen ansatte som ga meg noe eller hjalp, men på en merkelig måte fikk alle vi tragiske skjebnene som var innesperret der, løftet hverandre opp på et vis. Fikk veldig gode venner der , men utenom det var opplevelsen hvit, kjedelig, krenkende, og en bekreftelse på at systemet overhodet ikke fungerer som igjen avlet mer hat og håpløshet. Anonymkode: 84292...2b9 1
jabx Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akutt innlagt for selvmordsforsøk. Ingen ansatte som ga meg noe eller hjalp, men på en merkelig måte fikk alle vi tragiske skjebnene som var innesperret der, løftet hverandre opp på et vis. Fikk veldig gode venner der , men utenom det var opplevelsen hvit, kjedelig, krenkende, og en bekreftelse på at systemet overhodet ikke fungerer som igjen avlet mer hat og håpløshet. Anonymkode: 84292...2b9 Nåvel, tydeligvis var det noe ved behandlingen som hjalp siden du ble bedre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå