Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det handler nok ikke om at det er umulig for noen å bli forelska i deg, men kanskje de sosiale skillsa dine som du sier? I og med at du er så usikker på de så kan det nok ligge noe der.
Jeg ville gått på selvhjelpskurs, selvtillittscoaching, og startet å omgå folk mye mer. Ikke se noe seksuelt i alle søte damer du ser, men øve deg på å snakke med menn og kvinner som mennesker generelt. For å få bedre sosiale skills. Øvelse gjør nemlig mester, og det å være mye rundt andre folk gjør at du også lærer ved å observere.

Anonymkode: 11d07...a6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2017 den 23.26, AnonymBruker skrev:

 

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et miljø hvor halvparten alle gutta har filipiner damer.  Vet du hvorfor ?  Vel, det er fordi disse jentene var så ivrige og aktive med å vise bilder og reklamere for sine venninner fra hjemlandet...og vips så var alle single menn i et forhold...mens de norske kostbare, tilbakeholdne damene fortsatt er single...

Anonymkode: 4ec25...d7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2017 den 15.53, AnonymBruker skrev:

 

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i et miljø hvor halvparten alle gutta har filipiner damer.  Vet du hvorfor ?  Vel, det er fordi disse jentene var så ivrige og aktive med å vise bilder og reklamere for sine venninner fra hjemlandet...og vips så var alle single menn i et forhold...mens de norske kostbare, tilbakeholdne damene fortsatt er single...

Anonymkode: 4ec25...d7a

Og det er de norske kostbare damene fornøyde med. Ellers takk!

Anonymkode: a1c11...7bc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.6.2017 den 21.51, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i et miljø hvor halvparten alle gutta har filipiner damer.  Vet du hvorfor ?  Vel, det er fordi disse jentene var så ivrige og aktive med å vise bilder og reklamere for sine venninner fra hjemlandet...og vips så var alle single menn i et forhold...mens de norske kostbare, tilbakeholdne damene fortsatt er single...

Anonymkode: 4ec25...d7a

Tror det sier mer om gutta... Og de filipinske damene... Gutta har ikke manerer og mannlighet nok til å holde på en norsk jente, og tror de har sjarm og er kjempe kjekke bare fordi en filipinsk jente som er oppdratt til å utnytte norske "rike" menn vil bli kjæreste med de for å få visum og norske trygde og helserettigheter. Luksus forhold til hvordan det er på filipinene, der også vold mot kjærestene sine fra filipinske menn er en del av kulturen !

Anonymkode: 11d07...a6c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2002 den 12.28, Gjest Anonymous skrev:

Hva er galt med å ha telefonsex? Selv har jeg hatt telefonsex mer eller mindre fast de de siste årene. Det er ikke noe man snakker høyt om, men som enslig har jeg gjort meg avhengig av dette. Er vanskeleg å kome ut av det.Er spennende og deilig, men dyrt. Problemet er at det er for mange useriøse aktører i markedet.Disse prøver jeg å halde meg unna.(Har problemer medå finne de mer seriøse.)

Er 45 år,trener mye og ser svært så bra ut vil jeg påstå, men og her er vel problemet,jeg er forferdelig genert og da er det lettest med telesex. Men er det da galt å ha telefonsex?

Jeg er enige med deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2017 den 22.22, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 11d07...a6c

 

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2017 den 15.53, AnonymBruker skrev:

...mens de norske kostbare, tilbakeholdne damene fortsatt er single...

Anonymkode: 4ec25...d7a

Hmm, ikke nødvendigvis kostbare, vi er mange norske jenter som er sjenerte og mangler sosiale skills også. Vi balanserer på en knivsegg hele tiden mellom hore og madonna,  så det er ikke alltid så greit å være jente heller (ha'kke kommet så mye lenger her på berget, nei) ...just saying

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2017 den 21.41, Steffieboy skrev:

Nå begynner mange å snakke om forhold og slikt. Dette er seksualitetsforumet, jeg postet ikke på singelforumet eller samliv og kjærlighetssforumet..

Nettopp, og siden du bare er ute etter ett ligg må du være flinkere på det overfladiske. Du sier du snakker greit med alt og alle, men er ikke den som snakker mest og roper høyest. Det burde du begynne med. Det er kun når du vil ha noe mer, et forhold, at personligheten din er viktigere og du har mer å spille på. For ett ligg må du stille sterke på det overfladiske.

Anonymkode: 3aaa0...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.6.2017 den 22.21, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Steffieboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Steffieboy skrev:

Er jo ikke slik at jeg er negativ til forhold, hvis det skulle vise seg å føles riktig.

Men jeg må si at sex er det jeg tenker mest på for tiden. Noe uforpliktende og hemningsløst! Og så klart med damas nytelse i fokus. Sier ikke mer enn at det er noe jeg virkelig savner, der..

Jeg må innrømme at når jeg står og ser meg i speilet føler jeg meg ganske kjekk, og tenker at jeg burde ha god sjans. Vet egentlig ikke hva som stopper og hindrer meg, men jeg kan ikke forvente at damene skal hoppe oppi fanget mitt heller.

Nei, nei, men siden du poengterte at dette var seksualforumet så tar jeg utgangspunkt i at det er sexen du er fokusert på :) og når det gjelder ligg og forhold så er det ulike kriterier.

Da er du på vei. Selvtillit er viktig, men du må gjøre deg merket. Kvinner må se deg. Hvis du snakker helt greit med alle, så er det ikke sikkert du skiller deg ut og da vil ikke kvinner legge merke til deg. Husk at du kjemper mot 99% av andre menn om å få deg ett ligg, så du må være aktiv. Ta intiativ.
Kvinner liker å bli begjært (på en normal måte, ikke sleskete), så vis at du vil ha henne.

Anonymkode: 3aaa0...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Steffieboy skrev:

Jeg må innrømme at når jeg står og ser meg i speilet føler jeg meg ganske kjekk, og tenker at jeg burde ha god sjans. Vet egentlig ikke hva som stopper og hindrer meg, men jeg kan ikke forvente at damene skal hoppe oppi fanget mitt heller.

Fortsett med det! Bygg opp selvbildet og hente fram jaktinstinktet. Fake it till you make it!
Noe av det herligste jeg vet er når en mann med selvtillit tar kontakt med meg, da føler jeg meg attraktiv og sett uansett hva grunnen er. Joda, du skal forvente at de hopper opp i fanget ditt faktisk
Her er eks på råd vi jenter kan oppleve å få: Sirenen og den skipbrudne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du ikke utadvendt, så bare glem det..

Anonymkode: b29fe...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passert 6 år her.. å da kan jeg telle det var to ganger sex med en fyr i 2011. I ettertid viste det seg. At jeg skulle være hemmelig for han prøvde å få tilbake ekskona si i smug. Hun bodde med en ny mann. Han fikk aldri verken henne eller meg. Vært lite sex igjennom årene. Ikke for at jeg ikke vil. Men rett og slett uheldig med menn som bare vil møtes for å pule/leve livet/ leker. Menn som intresserer seg for meg i dag, er gifte menn som prøver seg. Innfunnet meg med et liv uten sex!! Blir i hvert fall ikke såret da.

Anonymkode: aaede...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2017 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Tror det sier mer om gutta... Og de filipinske damene... Gutta har ikke manerer og mannlighet nok til å holde på en norsk jente, og tror de har sjarm og er kjempe kjekke bare fordi en filipinsk jente som er oppdratt til å utnytte norske "rike" menn vil bli kjæreste med de for å få visum og norske trygde og helserettigheter. Luksus forhold til hvordan det er på filipinene, der også vold mot kjærestene sine fra filipinske menn er en del av kulturen !

Anonymkode: 11d07...a6c

Vinn-vinn for begge parter, med andre ord?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne kan jeg si med hånden på hjertet at jeg aldri bare har vært ute etter bare sex, selv om beklagelig mange menn har brukt meg til bare det når alt kommer til alt. 

Men jeg kan også si at jeg aldri hadde vurdert en fyr som deg som "er glad i mye alenetid". Da er det jo 100% sikkert at han er uegnet som kjæreste eller ikke vil ha kjæreste. En ting er å bli brukt i vanvare, men jeg hadde aldri gått inn for å grave min egen grav..

Når du ikke er kjæresteemne er du fort heller ikke noen noen vil ligge med, for de fleste damer vil ha kjæreste.

Anonymkode: d1dca...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...