Olivera Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 (endret) Hei, hver eneste sommer har jeg problemer med å finnen noen å reise med! Konklusjon; fattige studentvenner 🥂 Flere her inne med samme problem? Har ingen problemer med å reise alene, men det er jo alltids hyggelig å reise med en til, eller flere...💯 Lyst til å ta en uke i Marbella, og forhåpentligvis en uke i Ibiza, direkte fra Marbella, denne sommeren. Noen som er ledige? Pm meg. Hadde vært gøy å fått med flere! 💃🕺🍾🍹🍸🍻🥂🌴 - Gutt 21, Oslo Endret 4. juni 2017 av Olivera
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Hadde du vært en jente, så hadde jeg blitt med! Sliter med det samme selv.. Luksusproblem much? Haha. Håper du finner deg noen reisevenner . Anonymkode: 74414...ae4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Jeg har vært noen ganger i samme situasjon. Denne sommeren tok jeg beslutningen om å reise en uke alene. Er spent på hvordan det blir. Mange gjør jo det. Man blir jo alltids kjent med andre mennesker om man er litt kontaktsøkende selv. Anonymkode: aabbf...f9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå