Gå til innhold

Fra Tinder til Snap:Krever bilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dag to med conversation. Han har sendt toppløs snap pga trening og videoklipp hvor han snakker og jeg har sendt sistnevnte og portrettselfie. 

Men nå sier han at "du må sende meg en snap av hele deg å da 😌" 

Hvordan kan jg sende et bilde og samtidig gi tegn på at jeg ikke den typen som sender bilder fordi menn ber om det/det blir det siste bilde du faktisk ber om 

Anonymkode: 74775...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så er det ramadan i tillegg og man skal jo helst prøve så godt man kan å ikke vekke fristelser eller sexlyst hos motsann kjønn. Bare openminded mennesker som ikke faster skjønner dette. Så jeg blir rimelig oppgitt når en fyr fra samme landsby og religion som meg fortsetter å kreve bilder.greit at han trener 5-6 ganger i uka men det får grenser og kun ordentlige menn med gode intensjoner respekterer at jenta ikke vil sende flere bilder. Og hvertfall skjønner at dette er ikke den typen jente de skal spørre om sånt til! 

 

Ja. Vi har snakka ila en dag og jeg har gitt tydelig inntrykk for at jeg er en ordentlig jente. 

Anonymkode: 74775...3c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du laget tre fire tråder her om samme chattevennen på under to døgn. Kanskje ta noen avgjørelser selv? Du vet at selvom man sier man hører til en religion så gjør ikke det en nødvendigvis til en good girl eller good boy. Faktisk veldig mange player og horete muslimer der ute. 

I går spurte du om du burde legge ut fler bilder på tinder profilen din siden han spurte om det, gjorde du det da? Personlig tar jeg menn som spør om snappen min som useriøse menn. Bilder i en datingprofil er en ting men snapp er jo ofte enda mer sex fokusert enn tinder bilder. 

Hvor gamle er dere? 

Huskeregel: at det er ramadan betyr ikke automatisk at gutten ikke er en drittsekk ellers. 

13408885_1908915609335307_1743207352_n.jpg

Anonymkode: e4cfd...eb0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan kreve noen ting 

Anonymkode: a5f17...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan snap være mer useriøst ift tinder. Det er jo et tegn på at man vil bli kjent via andre kanaler enn dating app 

Anonymkode: 74775...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan snap være mer useriøst ift tinder. Det er jo et tegn på at man vil bli kjent via andre kanaler enn dating app 

Anonymkode: 74775...3c2

Nei det er et tegn på at man vil ha mer bilder. Så skal man ha bilde av hva personen har på seg den dagen, så skal man ha natta bilde, så spør man om man pleier å sove naken eller i pysj, og om de kan få se, så sender de komplimenter og sweet talk og du elsker oppmerksomheten så da sender du flere poserings bilder og kyss til han og blir mer og mer flirty, alt etter hans plan, sånn at når dere først møtes har dere allerede flørta masse og sett kroppene til hverandre så daten blir sex fokus istedet for bli kjent fokus. 

På tinder chatter man og blir kjent  via skrift, på snap blir man "kjent" via bilder og smileys som blunker og korte setninger. Ikke akuratt der man har dype samtaler om religion og samfunn. Det kan man faktisk ha på tinder. 

Anonymkode: e4cfd...eb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er et tegn på at man vil ha mer bilder. Så skal man ha bilde av hva personen har på seg den dagen, så skal man ha natta bilde, så spør man om man pleier å sove naken eller i pysj, og om de kan få se, så sender de komplimenter og sweet talk og du elsker oppmerksomheten så da sender du flere poserings bilder og kyss til han og blir mer og mer flirty, alt etter hans plan, sånn at når dere først møtes har dere allerede flørta masse og sett kroppene til hverandre så daten blir sex fokus istedet for bli kjent fokus. 

På tinder chatter man og blir kjent  via skrift, på snap blir man "kjent" via bilder og smileys som blunker og korte setninger. Ikke akuratt der man har dype samtaler om religion og samfunn. Det kan man faktisk ha på tinder. 

Anonymkode: e4cfd...eb0

Det kan jeg forstå blandt typiske nordmenn som snakker med hverandre. Men vi er to utlendinger, og ja vi HAR snakket om religion og samfunn PÅ tinder, og har FORTSATT med det på snapchat. Ingen flørtesmileys , og er impressed by him for that ;)

Men vår erfaring er ulike.  

Anonymkode: 74775...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, aliho skrev:

Hva med å møtes?

Det kan være et alternativ. Men så er vi tilbake til at han igjen spør meg om slektsnavnet mitt. Etternavnet. Og jeg er virkelig ikke komfortabel med å gi ut det. Han har stilt veldig personlige spørsmål til å bare være de første timene av bli-kjent-stadiet. Og nå spør han for andre gang om etternavnet. Jeg ønsker ikke å oppgi det, så enkelt. Det holder med at han har stilt noe som mange vil kalle "kjipe" spørsmål. Men å få etternavnet mitt i tillegg, det er som å sende en detektiv etter meg. Og jeg har ennå ikke møtt han. Det som er så trist er at tenk om vi blir godt kjent over tid, og hvis det kommer forlovelse inn i bildet, og foreldrene spør hvordan vi ble kjent og så sier vi "Tinder"... Det ønsker jeg ikke ass :(

Men nå var det dette spørsmålet om hersens etternavnet. Vet om mange her som heller ikke liker å gi det ut. Og jeg sa første gangen at jeg ikke er komfortabel med å gi det ut. Allikevel presser han. 

Anonymkode: 74775...3c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Motstå presset hans. Det er ikke noe annet å si. Du vil ikke gjøre det han ber om, du kjenner han heller ikke (ikke egentlig), i tillegg har du tydeligvis ytterligere problemer knyttet til kulturelle forhold. Jeg forstår ikke at du har noe annet å gjøre enn å si nei til alt han spør om. Hvis du har veldig konservative normer for hva det betyr å være "en sånn jente", så bør du vel strengt tatt ikke engang flørte med noen du aldri har blitt introdusert for ansikt til ansikt.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Overrasket skrev:

Motstå presset hans. Det er ikke noe annet å si. Du vil ikke gjøre det han ber om, du kjenner han heller ikke (ikke egentlig), i tillegg har du tydeligvis ytterligere problemer knyttet til kulturelle forhold. Jeg forstår ikke at du har noe annet å gjøre enn å si nei til alt han spør om. Hvis du ikke vil være "en sånn jente", så bør du vel strengt tatt ikke engang flørte med noen du aldri har blitt introdusert for ansikt til ansikt.

Det heter ikke "du" men "dere". skal ikke sitte her og forsvare meg for hvorfor jeg brukte tinder. idiot, det er ikke bare bare å bli introdusert for folk via bekjente heller, når jeg bare kjenner norske poteter. hjelper da FINT lite. Da kan jeg bare ha ben nok i nesa til å si til han at , vet du hva - Jeg er fortsatt ikke komfortabel med å oppgi det. Da vil kanskje mistankene hans øke men jeg har ingenting å skjule uansett sånn sett. Alle vet bare gode ting om meg. Men vil ikke at han skal få deth an vil. 

Anonymkode: 74775...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Og jeg sa første gangen at jeg ikke er komfortabel med å gi det ut. Allikevel presser han. 

Anonymkode: 74775...3c2

Dårlig tegn!

I den fasen dere er i vil vel begge ønske å gi et så godt inntrykk som mulig. Du bør forvente at han respekterer deg.
Han forventer at du skal respektere ham, men også at du har dine grenser og står for de. Det viser styrke. Så bare å stå på det du har sagt, du.
Kan han ikke godta det så var ikke han den rette, desverre...og værsågod neste :)

Å seile under falskt flagg

Anonymkode: ecc4b...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter ikke "du" men "dere". skal ikke sitte her og forsvare meg for hvorfor jeg brukte tinder. idiot, det er ikke bare bare å bli introdusert for folk via bekjente heller, når jeg bare kjenner norske poteter. hjelper da FINT lite. Da kan jeg bare ha ben nok i nesa til å si til han at , vet du hva - Jeg er fortsatt ikke komfortabel med å oppgi det. Da vil kanskje mistankene hans øke men jeg har ingenting å skjule uansett sånn sett. Alle vet bare gode ting om meg. Men vil ikke at han skal få deth an vil. 

Anonymkode: 74775...3c2

Ingen grunn til å bli nebbete. Jeg tror jeg forstår hva Ovrrasket prøvde å si, selv om det ikke var så velformulert. Dersom du selv og mange i din omgangskrets har et snevert kvinnesyn, har du allerede utsatt deg for ekstra risiko  ved å flørte online. Da er det nok lurt  å beskytte deg selv veldig frem til du virkelig kan si at du faktisk kjenner denne personen. Hvem vet hva han egentlig tenker eller kan finne på?

Anonymkode: 8efe9...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter ikke "du" men "dere". skal ikke sitte her og forsvare meg for hvorfor jeg brukte tinder. idiot, det er ikke bare bare å bli introdusert for folk via bekjente heller, når jeg bare kjenner norske poteter. hjelper da FINT lite. Da kan jeg bare ha ben nok i nesa til å si til han at , vet du hva - Jeg er fortsatt ikke komfortabel med å oppgi det. Da vil kanskje mistankene hans øke men jeg har ingenting å skjule uansett sånn sett. Alle vet bare gode ting om meg. Men vil ikke at han skal få deth an vil. 

Anonymkode: 74775...3c2

:hakeslepp:

Anonymkode: c656a...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jeg forstå blandt typiske nordmenn som snakker med hverandre. Men vi er to utlendinger, og ja vi HAR snakket om religion og samfunn PÅ tinder, og har FORTSATT med det på snapchat. Ingen flørtesmileys , og er impressed by him for that ;)

Men vår erfaring er ulike.  

Anonymkode: 74775...3c2

Så fint at du sprer rasisme og drar alle "nordmenn" under en kam her i denne tråden din også. Sånn som du gjorde i den andre.
Hva hvis jeg ikke er nordmann eller snakker om "typisk norske"
Du ber om råd men tråkker ned og ser ned på de som gir deg råd, og ser ned på en hel hudfarge fordi du går ut fra at den som gir den råd har den hudfargen, så du oppfører deg veldig rasistk, ikke minst naivt og lavmål må jeg si (samme ord du selv brukte om "nordmenn" som rådet deg i din andre tråd her på forumet) .
Lykke til med din O'Store utlending flørt, din "good girl" LOL . Ikke tro han eller du er noe bedre enn andre, faktisk så er utlendinger som deg grunnen til at mange hater dere, for bare se hvordan du dømmer og hater selv. Ikke rart det finnes krig i verden. Jeg prøvde bare å være snill og du vet ikke en shit av om jeg er norsk eller marokansk eller inder eller iraner. Gå å legg deg
 

Anonymkode: e4cfd...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser deg nok allerede som en hore siden du er så dum å tror han er interessert i å vise en han fant på tinder for familien sin

Anonymkode: e4cfd...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...