Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 6/12/2017 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Jeg var ekstremt trøtt fra uke 3 til uke 20/21. På det verste sov jeg 14 timer i døgnet og var zombie resten av døgnet.

Anonymkode: 49ed6...b1f

Ikke over m 1. trimester her heller. Er i uke 14 og fortsatt veldig trett... kan ikke huske at det var slik forrige gang..

Anonymkode: 464d0...19d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, LaVitaEbella skrev:

Takk for det😊

Ja ingen svangerskap er like.. Rart hvor fort man glemmer også. Var bare litt uggen med førstemann og andremann,  ikke i nærheten av det her. Går ut i ferie på fredag så hadde håpet jeg fikset dem siste dagene på jobb. Men måtte kaste inn håndkle.. Nå håper jeg at jeg klarer å gjennomføre ferieplanene våres og at kvalmen gir seg i løpet av ferien og rundt uke 13-14 slik med andremann. Godt dette bare er midlertidig og at premien i enden er noe helt fantastisk😊

Premien til slutt gjør at det er verdt litt plager ja ☺️ Kos deg på ferie, får håpe kvalmen din slipper taket innen den tid! Jeg føler meg ikke helt trygg på at kvalmen ikke kommer tilbake enda, skal til svigers på ferie hele neste uke, så er spent hvordan det blir, med ekstrem trøtthet og alt:P

Anonymkode: 8f8c5...dd3

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Piruette skrev:

Jeg også er veldig veldig trøtt! Søndag la jeg meg rundt kl 22. Våknet av at samboer kom hjem fra jobb kl 16 mandag (ca 18 timer da😂). Hadde sovet i strekk, med unntak av et do besøk jeg såvidt husker i 08 tiden. Jeg skjønte ingen verdens ting da han kom hjem, og fikk nesten ikke opp øya da han skrudde på lyset! Og jaggu la vi oss rundt kl 22 i går, og jeg sovnet uten problem... 😂

Er i 7 uke🙈

Edit:

og dagene går i hverandre også ser jeg, haha! Trodde det var onsdag i dag... så jeg har rettet på dagene😂

Haha 😂 Tror jeg kunne sovet i 18 timer jeg og om jeg hadde hatt mulighet 😂 Det høres jo veldig deilig ut! 

Anonymkode: 8f8c5...dd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...