AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Hvorfor ikke isåfall? Jeg er godt over 30 Anonymkode: 1b02b...2a9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Du skiller deg ut fra alle de andre menneskene som er redd for å gjøre det samme. Du vet mange frykter å skille seg ut og de som gjør snakker kanskje negativt overfor de som tør å gjøre det. Du har sikkert hørt at det ikke er kult å dra alene påm kino, selv om man er der for å se filmen å ikke å være sosial med de man går med. Ikke at jeg som person bryr meg om det. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tenkt "har du lyst, har du lov". Det er mange andre som gjør det samme. Anonymkode: 620e6...9f6 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Jeg er 23, akkurat kommet hjem fra en deilig uke i Hellas! Reiste alene for første gang. Ble kjent med flere mennesker som jeg ble invitert med ut på middag og stranden med et par av dagene. Ellers koste jeg meg veldig i eget selskap også. Er så digg og kun forholde meg til meg selv, og gjøre akkurat det jeg vil. Anbefales virkelig! Anonymkode: 6021e...9c4 1
Gjest NotNaomi Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Det er vel bare å reise det da. Full frihet alene,og det er jo veldig fint da:-) tenker mer på de som må forholde seg til andres ønsker om hva en skal gjøre fra dag til dag. Mye mislykka ferier av den grunn. Nei,dra nå alene og hygg deg med akkurat hva du vil gjøre. Ikke vær redd for å snakke med folk. Du ser dem sikkert aldri igjen:-D må jo bare være avslappende!
tirben Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 Helt fint å dra alene. Har gjort det flere ganger. Synes faktisk det er deilig.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #6 Skrevet 10. juni 2017 Å dra alene gjør at du kommer i kontakt med andre mennesker på en helt annen måte. Det er veldig befriende. Har gjort det et par ganger, og har vært singel begge gangene. Det har også gjort at jeg har hatt fine seksuelle opplevelser også. Det skjer rett og slett noe med kroppen når man er på slike turer. Men for all del ikke reis på charter! Charter er kjempeflott om man reiser som par eller familie og bare skal slappe av sammen i et fast område. Men skal man oppleve mer, og være mer fri, bør man bestille separat flybillett, leie bil og finne hoteller på egen hånd. Frihetsfølelsen er veldig deilig, og det at man gjør akkurat hva man vil, når man vil, uten å ta hensyn til noen Anbefales på det sterkeste! Anonymkode: 1eefa...2f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå