AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Jeg og daten min dro ut igår, jeg er på besøk hos han til i morgen.. det ble MYE alkohol til slutt og alt gikk egentlig fint til vi skulle gå hjem trur jeg. Jeg husker ikke hvordan vi kom oss hjem😟🤐har sånn krise følelse inni meg, mye fyllenerver. Vi har møttes i 4 mnd nå, men nå tenker han vel sikker sitt om meg? At jeg er barnslig og umoden som drakk sånn... jeg er 13 år yngre enn han. Føler meg så dum idag! Han ligger og sover enda, lurer på om han er sint på meg når han våkner. Anonymkode: 3c3b2...90f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Det er umulig for oss å vite. Folk har forskjellige toleransegrenser for fyll. Du må nesten bare vente og se. Lykke til! Anonymkode: 3aadd...fa0 8
Antoinette Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Sørg for å dusje og freshe deg opp nå og få i deg kaffe og masse masse vann. 11
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, Antoinette skrev: Sørg for å dusje og freshe deg opp nå og få i deg kaffe og masse masse vann. Skal jo det. Men det hjelper ikke på fyllenerver!😶 Anonymkode: 3c3b2...90f
Antoinette Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal jo det. Men det hjelper ikke på fyllenerver!😶 Anonymkode: 3c3b2...90f Ja men så sett i gang da, ikke sitt her inne og sutre. Få menn setter pris på dritafulle jenter som ofte blir skikkelig bitchy, masete og sutrete i fylla. Det er skikkelig slitsomt så vær forberedt på å legge deg flat og be om unnskyldning. Og nesten gang drikker du ikke så mye. Du må lære å styre deg. 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Hvis han faktisk er sint når han våkner fordi du drakk for mye i går håper jeg virkelig du dumper han! Vi er da alle bare mennesker som gjør noen feil i ny og ned. Er du sint på han? Anonymkode: 47d03...dea 21
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han faktisk er sint når han våkner fordi du drakk for mye i går håper jeg virkelig du dumper han! Vi er da alle bare mennesker som gjør noen feil i ny og ned. Er du sint på han? Anonymkode: 47d03...dea Neida, jeg er ikke sint..🤗 Føler meg bare som en tosk dersom jeg husker lite fra kvelden før. Skjer heldigvis ikke ofte! Blir så flau av meg selv... Anonymkode: 3c3b2...90f
Gjest Froning Skrevet 4. juni 2017 #8 Skrevet 4. juni 2017 12 minutter siden, Antoinette skrev: Ja men så sett i gang da, ikke sitt her inne og sutre. Få menn setter pris på dritafulle jenter som ofte blir skikkelig bitchy, masete og sutrete i fylla. Det er skikkelig slitsomt så vær forberedt på å legge deg flat og be om unnskyldning. Og nesten gang drikker du ikke så mye. Du må lære å styre deg. Herregud da.. Det er menneskelig å brenne seg litt alkoholen en gang i blandt. Få menn setter pris på prippene damer som leker moralpoliti imens de tror de selv er perfekte. Du vet ikke engang noe om hvordan TS oppførte seg...
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #9 Skrevet 4. juni 2017 Jeg tar alltid "for full på byen" testen på jenter jeg dater. Så lenge du ikke var helt vekke, så går det nok bra. Men ingenting er verre enn for fylle jenter som skal finne på allslags tull på byen. Anonymkode: ec8f0...a27
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #10 Skrevet 4. juni 2017 Du er fortsatt hos ham? Gå og legg deg inntil ham i sengen da. Skal mye til at noen avslår morgenkos. Anonymkode: 512d5...84b 2
Gjest Coolaid Skrevet 4. juni 2017 #11 Skrevet 4. juni 2017 32 minutter siden, Antoinette skrev: Sørg for å dusje og freshe deg opp nå og få i deg kaffe og masse masse vann. Og gi ham et blowjob og morraknull til frokost.... så er det i boks.
Gjest NotNaomi Skrevet 4. juni 2017 #12 Skrevet 4. juni 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og daten min dro ut igår, jeg er på besøk hos han til i morgen.. det ble MYE alkohol til slutt og alt gikk egentlig fint til vi skulle gå hjem trur jeg. Jeg husker ikke hvordan vi kom oss hjem😟🤐har sånn krise følelse inni meg, mye fyllenerver. Vi har møttes i 4 mnd nå, men nå tenker han vel sikker sitt om meg? At jeg er barnslig og umoden som drakk sånn... jeg er 13 år yngre enn han. Føler meg så dum idag! Han ligger og sover enda, lurer på om han er sint på meg når han våkner. Anonymkode: 3c3b2...90f Selv om du ikke husker noe kan du ha opptrådt tilnærmet normalt :-) du krusemaksimerer pga nerver nå tror jeg. Han har kjent deg i fire måneder,og da tror jeg nok han godtar en feil :-) trekk pusten,slapp av.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #13 Skrevet 4. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar alltid "for full på byen" testen på jenter jeg dater. Så lenge du ikke var helt vekke, så går det nok bra. Men ingenting er verre enn for fylle jenter som skal finne på allslags tull på byen. Anonymkode: ec8f0...a27 Som sagt gikk det nok greit, men jeg husker ikke hvordan vi kom oss hjem..! Om vi gikk, om jeg gnålte etter taxi (han bor 10 min unna i gangavstand).. Håper ikke jeg har dummet han ut på byen eller gjort noe gærent. Men er mest siste del av natta jeg lurer på altså.. Anonymkode: 3c3b2...90f
Antoinette Skrevet 4. juni 2017 #14 Skrevet 4. juni 2017 (endret) Og jeg er bare VELDIG lei av møkingsdrita jenter ute på byen i sko de knapt kan gå i som blir utsatt for overfallsvoldtekt og annen drit bare fordi de ikke vet når de skal stoppe og drikke. Det handler ikke m å være perfekt, det handler om å være smart. Jenter må generelt bli smartere. Endret 4. juni 2017 av Antoinette 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #15 Skrevet 4. juni 2017 14 minutter siden, Coolaid skrev: Og gi ham et blowjob og morraknull til frokost.... så er det i boks. Nei, sex er ikke et forhandlingsmiddel, ei heller er sexnekt straff eller sex belønning Anonymkode: ba5c3...5fb 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #16 Skrevet 4. juni 2017 14 minutter siden, NotNaomi skrev: Selv om du ikke husker noe kan du ha opptrådt tilnærmet normalt :-) du krusemaksimerer pga nerver nå tror jeg. Han har kjent deg i fire måneder,og da tror jeg nok han godtar en feil :-) trekk pusten,slapp av. Dette! Går helt fint, pust med magen og bare gå videre 😄 Anonymkode: bd94d...dfa 2
Gjest Coolaid Skrevet 4. juni 2017 #17 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, sex er ikke et forhandlingsmiddel, ei heller er sexnekt straff eller sex belønning Anonymkode: ba5c3...5fb Nei, enig, hvem har forresten skrevet at det er det? Ikke jeg. Det fungerer fint som lokkemiddel.
I Grosny Skrevet 4. juni 2017 #19 Skrevet 4. juni 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal jo det. Men det hjelper ikke på fyllenerver!😶 Anonymkode: 3c3b2...90f Joda det hjelper. Iallfall litt. Kroppen din er i ulage, og alkohol er vanndrivende. Det er viktig å få i seg vann. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #20 Skrevet 4. juni 2017 11 minutter siden, Coolaid skrev: Nei, enig, hvem har forresten skrevet at det er det? Ikke jeg. Det fungerer fint som lokkemiddel. Du antyder at man skal "gi" sex for å glatte over noe. Tenkt over hvor nedlatende det egentlig er, forslaget ditt? For en kvinne så trenger hun bare suge fyren og da blir han blid? Anonymkode: d5c60...4dc 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå