Gå til innhold

Kjære Waco!


Leo

Anbefalte innlegg

Du sier/skriver selv at du tilbringer mye tid på KG fordi du synes det er morsomt å provosere og å skape debatt om ting, og der må jeg si meg enig med deg; det er lite som slår en skikkelig frisk diskusjon! Jeg vil faktisk gå så langt som å si at debatteknikk burde bli et fag i den norske skolen, slik det er i en del andre land.

Du påberoper deg å forsøke å skape interessante diskusjoner. Jeg, og sikkert flere med meg, synes det er kjedelig å diskutere det samme temaet med de samme mennenskene hver dag i flere måneder.

En dyktig debattant evner å snu problemstillinger, se ting fra forskjellige vinkler og stadig komme med nye argumenter. Foreløpig har jeg sett lite variasjon både i tema og argumentasjon fra din side.

Dette er på ingen måte ment som et angrep på deg som person. Det må i steden oppfattes som en bønn om litt variasjon, slik at vi som liker å diskutere kan få litt å bryne oss på, for du vil vel gjerne diskutere med oppegående damer, vil du ikke?

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh....Waco, det var ikke bare meg som påpekte svakheten i diskusjonsevnen, men du er vel ikke her for Leos skyld heller??? :hoho:

*bråkmaker i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at både Waco og alle dere andre er her for deres egen del, akkurat som meg :P

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det Misty... Leo, jeg er her kun for min egen skyld. Det er sikkert egoistisk, men Waco er på kvinneguiden, skulle jeg diskutere politiske teamer eller kjøre andre innfallsvinkler er jeg på andre debattsider.... her går det mest på intrigemakeri og hårsveisen til brudgommen.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om jeg forsto helt hva du mente... (Puntum, komma og stor bokstav ville kanskje ha bidratt til bedre forståelse :lol:). Må imidltertid si meg sterkt uenig i at det meste her inne dreier seg om "intrigemakeri og sveisen til brudgommen". Selvfølgelig mulig at du oppfatter det slik ut fra ren ønsketenkning :blunke: !

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til; Er det ikke kjedelig å gjenta seg selv hele tiden i "same shint, new wrapping"-stil? Bare lurer!

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tydelig at du har fått meg på hjernen, men det får være måte på bekrivelse av andres skrivemåte på nett. Dersom jeg skulle klage på hver eneste gang jeg var misfornøyd med din analytiske og rettferdigjørende tråd.

Hallo, har du virkelig ikke noe bedre å finne på enn å debattere hvor misfornøyd du er med min bruk av kommaer?

Det er denslags oppførsel Leo bedriver som gjør at en forstår hva Ricki Lake oppførsel har gjort mot det norske folk.

La meg forklare Leo, dersom du er usikker, misfornøyd eller føler ubehag når du leser mine tekster, så foreslår jeg at du heller inviterer til en annerledes diskusjon istedetfor å kjøre mobbekampanje når man går tom for argumenter.

Hva er raskeste vei til galskap har jeg ofte spurt meg selv? Når jeg sitter og leker Waco på nett mens jeg lytter til Alf Prøysen, eller kverulere med en vilt fremmed kar om irriterer vettet av deg pga stavefeil?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om å kaste stein i glasshus? Synes å ane en litt (typisk feminin?) snurt undertone her? :wink:

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare prøver å forklare enkelte deltagere om at når man ikke har vettugere argumenter enn å angripe andre menneskers skrivemåte så vil man aldri komme noe langt i livet.

Det vil stanse opp.

Du vil aldri komme deg videre enn "hør-nå-her-du-har-så-annerledes-skrivemåter-jeg-blir-bekymret-og-litt-skremt".... det kan daaa veeel ikke plaaage deeeg hvordanjegskriver?

Waco

Jeg ler og ler av dere damer... haha... dere skulle bare visst... haha.. *leroglerogler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det siste innlegget ditt later det til at du er langt mer opphengt i din egen måte å skrive på en jeg er. Jeg forsto faktisk ikke hva du mente!

Damer er dumme/menn er kloke debatten er omtrent like interessant som å diskutere fargen på såpe, så det gidder jeg faktisk ikke.

Natt'a Waco! Kommer sikkerti til å drømme om deg i natt! :lol:

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del tror waco er en dame innesperret i en manns kropp... og oppvokst med tanke på at hun må være en han!! :sjarmor:

Det er derfor h*n synes kvinnekjønnet er ekkelt, damer er teite (selvforsvar, gjemme-seg-i-skapet-forsvar, fornektelse etc) og mannfolk er det beste som finnes!!!!

Men nå er jeg sikkert fryktelig persontrakaserende her altså! så nå blir jeg sikkert tatt hardt for både usakligheter og diskusjon av person og ikke sak..... (men.. diskusjonen/saken her ER jo waco? da diskuterer jeg jo sak da?) (eller)

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHA

Faen er det rart jeg ler.... selvsagt....det er såånn det henger sammen ja daa forstår jeg...

Dette er bare genialt!! Haha... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Nå tar vi rotta på waco og avslører en gang for alle at han er en KVINNE FANGET I EN MANNSKROPP..... eller noe sånt....

:hoho::hoho:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke bli veldig overrasket dersom jeg skulle bli konfrontert med det faktum at Waco er en dame. Han (el. hun) har en rekke feminine trekk, uten at jeg skal spesifisere dette nærmere.

Eller synes jeg vel eg. at vi kanskje skal gi oss nå. Det var jo på ingen måte meningen at dette skulle resultere i noen mobbe/hat-tråd. Hele greia var svært så humoristisk ment fra min side :lol:

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det var ganske logisk konklusjon jeg! :tunge1:

bra jeg kunne hjelpe deg med å forstå deg selv waco! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nathalie

Dette er slettes ikke annet enn tull fra min side heller, men jeg tror ærlig talt at waco har såpass humoristisk sans at han greier å sile ut de som kødder og de som ikke gjør det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her måtte jeg ta bort litt, Klara..Hege (mod.)

... ja, jeg begynner å bli sliten... av alt maset og støyet, jeg synes det har blitt verre, jeg begynner å oppfatte innleggene til waco-karakteren som forsøpling, av de utallige innleggene hans jeg har måttet skummet gjennom for å lese en tråd, tror jeg at jeg har sett to eller tre setninger som har vært verd å hvile øya på. Resten er skitpreik, skitpreik, skitpreik. Og det mener jeg. Synes det er synd at det ikke finnes noen form for kvalitetsfilter av noe slag på KG, men tekniske løsninger behersker vel kun kvantitetskriterier.

Hmm... Kvantitetsfilter... jeg liker ingen form for sensur, men skal tilstå jeg tenker at det hadde gjort seg med begrensninger. Jeg mener, hvor er skjæringspunktet mellom kvalitet og kvantitet? Hvor mange innlegg kan du skrive innen en gitt tidsramme uten at kvaliteten synker? Det sier seg selv at om du poster 20 innlegg på to timer, så er det ikke noe seriøst du driver med.

Nei, faen, jeg er lei. Drit lei av forsøplinga, hva er dette for noe? Et forsøk på å rive ned et ålreit sted? Destruktivitet? Barnslig moro? Jeg begriper ikke hva som er så kult med det waco gjør? Hadde han enda kunnet å diskutere rasjonelt, så hadde jeg gitt en lang f... i mer eller mindre obskure meninger, for ingen meninger er gale. Bare kult med folk som tenker motstrøms og originalt, men den greia som skjer her her nå ... *riste på hodet*.. finnes ikke kult, selv ikke for waco tror jeg.

Denne meldingen skriver jeg IKKE for å havne i en eller annen tåpelig ordkløyving med waco. Dette er først og fremst et sukk fra en bruker her inne som virkelig ønsker at KG kan være et sted der man kan diskutere seriøst uten all denne støyen, en støy som går meg på nervene - ikke fordi den er så skjærende eller treffende, men fordi den er over alt hele tiden og aldri tar pause.

Og jeg skriver det jeg tenker nå fordi jeg ikke gidder å være slik snill og hensynsfull kvinne som ikke sier noe stygt om noen menn noengang, og jeg har visst bikket punktet der ignorering funker. Forhistorien er der; Jeg har tatt waco på alvor, men det gikk heller dårlig, karakteren gir et skinn av seriøsitet i sine anklager (om alt hunnkjønnet ikke kan, og det er tydeligvis viktig på en eller annen måte), men forsøk å svar ordentlig på innleggene, behandle ham ålreit? Det går ikke. Så ignorerer man, lar være å blande seg inn i tråder man vet hvordan vil gå uansett fordi waco er der (fordi temaet er alltid det samme), men så blir det til slutt veldig få tråder igjen, for han er overalt, fuckings overalt...

Og til slutt en direkte kommentar til waco selv:

Ikke gi deg ut for å være en seriøs debattant. Ikke anklag damer for manglende diskusjonsevner og logisk sans.

Jeg er bare en av flere damer her inne som nårsomhelst kan spise sånne som deg til frokost, og det vet du. Så vær så snill:

Demp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og amen, Klara!!! :lol: Jeg slutter meg 100% til innlegget ditt! Jeg må innrømme at jeg også innerst inne blir litt bekymret ved tanken på at vi her har å gjøre med et menneske som har tilbrakt sommeren på internett opptatt med å skrive, for det meste, rent svada.

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Her ble vi akkurat enige om at vi skulle "slutte mens leken er god" på denne tråden til/om waco... Så kommer du her og klager og klager...

Hallo, la nå waco få kose seg og ha det gøy!

Støtter IKKE innlegget ditt, klara.... Sorry...

Ok, waco har kommet med noen (en del) rett og slett teite innlegg, men han har også kommet med mange hvor han virkelig egentlig har hatt en del fornuft i det han har sagt/skrevet... Hvis man kan lese mellom linjene.

Men for all del, til lags åt alle kan ingen gjera... Sånn er det nå.

Men jeg synes du er litt vel drøy...

...det er ikke sikkert alle har så stor sans for innleggene dine heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...