Gå til innhold

Hadde bare ett bilde på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid pleid å ha opptil 5 bilder på Tinder. Inntil jeg møtte denne karen som jeg gjerne ville bli kjent med. Da beholdt jeg kun ett bilde vettu :P Selvfølgelig ville han se flere bilder, og han sa jeg kun behøvde å la de stå i noen minutter. Jeg sa at "jeg ikke pleier å legge ut fler, og at personlighet teller mer" . 

Men nå som vi har snakket nesten en hel dag, vil jeg legge frem flere bilder i morgen og la de stå i lenger tid... Men vet ikke om jeg bør gjøre det. 

 

Anonymkode: 488fd...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er altså redd han skal tenke at jeg "selvmotsiger meg selv" dersom jeg plutselig legger til 3 bilder ikke sant... når jeg nettopp viste meg for å være en "good girl" hele veien. Eller at jeg ikke ønsker han skal tro at jeg la til flere bilder bare pga han så han kan se "hvor pen jeg er" . 

Dette høres så dummy ut når jeg skriver det haha, men er jo en realistisk scenario mange jenter opplever. :P Hva tenker dere? Skal jeg bare legge til ekstra bilder (som er anstendige seff) eller bare la være? 

Anonymkode: 488fd...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor du har laget et poeng ut av dette i det hele tatt? Hvorfor fjernet du bildene? Sleng opp noen til og la dem stå. :) Selv sveiper jeg rett forbi de som kun har ett bilde. Lettere å se om profilen er fake eller ei om det er flere bilder å bedømme utifra. 

Anonymkode: 31e1b...bcd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. du overtenker litt vel mye. Legg nå til et par bilder til så han er sikker på at du ikke er en mann. 

Anonymkode: 109e3...a43

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha som jeg allerede skrev så har han sett flere bilder av meg og så har jeg fjerna dem i etterkant. Er jo også redd for screenshotting av bilder og what not.. Men om dette ikke får han til å føle seg "spesiell" av no grunn så kan jeg legge til et par ekstra 

 

Anonymkode: 488fd...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha som jeg allerede skrev så har han sett flere bilder av meg og så har jeg fjerna dem i etterkant. Er jo også redd for screenshotting av bilder og what not.. Men om dette ikke får han til å føle seg "spesiell" av no grunn så kan jeg legge til et par ekstra 

 

Anonymkode: 488fd...14c

Du legger ut bilder av deg på en app og er redd for screenshot? 

Anonymkode: 109e3...a43

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du har "alltid pleid å ha opptil 5 bilder" tidligere? Hvorfor skulle det forandre seg fordi du snakker med en fyr? Er det ikke egentlig verre at masse randoms har mulighet til å ta screenshot enn en du har god kjemi med? Skjønner ikke logikken. Bare legg ut du, drit i hva han måtte tenke.

Anonymkode: 31e1b...bcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har 1 eller 5 bilder sier ingenting om man er en "good girl" eller "bad girl" hvertfall det er sikkert og visst.
Eneste grunnen til at han vil se flere bilder er jo for å se om du ser sånn ut som han forventer ut i fra det ene bildet han har sett.
Folk kan bli lurt av vinkler og sånn om de bare ser ett bilde av personen, så ser de helt anderledes ut i virkeligheten, så derfor han spør om det, ikke for å se om du er "good girl"

Anonymkode: c4b63...2a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er altså redd han skal tenke at jeg "selvmotsiger meg selv" dersom jeg plutselig legger til 3 bilder ikke sant... når jeg nettopp viste meg for å være en "good girl" hele veien. Eller at jeg ikke ønsker han skal tro at jeg la til flere bilder bare pga han så han kan se "hvor pen jeg er" . 

Dette høres så dummy ut når jeg skriver det haha, men er jo en realistisk scenario mange jenter opplever. :P Hva tenker dere? Skal jeg bare legge til ekstra bilder (som er anstendige seff) eller bare la være? 

Anonymkode: 488fd...14c

Er Good Girls på Tinder?

Tinder er for rå sex og for vonbrotne folk etter samlivsbrudd som vil ha plaster på såret.

Anonymkode: cdd3f...c89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Good Girls på Tinder?

Tinder er for rå sex og for vonbrotne folk etter samlivsbrudd som vil ha plaster på såret.

Anonymkode: cdd3f...c89

Haha om Tinder er for rå sex, så et det få som får full uttelling for den :laugh: :laugh: 

TS. Roe seg ned nå. Det er helt umulig å skjønne din logikk så prøv heller å forklare fremfor å gå rett i forsvar. 

Anonymkode: c0e95...f18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Good Girls på Tinder?

Tinder er for rå sex og for vonbrotne folk etter samlivsbrudd som vil ha plaster på såret.

Anonymkode: cdd3f...c89

Nei det er det ikke. Tinder er for alle. Flere i menigheten min som er der for å få kjæreste og mange i min krets som har fått kjæreste der. Meg også og jeg har aldri vært hverken lett på tråden eller ute etter plaster på såret. Hallo, vi er i 2017, internett/apps connecting people. 

Anonymkode: c4b63...2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er for desperate ja.

Anonymkode: 0b042...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt og innlegg med hetsende innhold, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare møte denne fyren? Om dere liker hverandre er det ingen grunn til å legge ut flere bilder, om dere ikke liker hverandre, så spiller det jo ingen rolle lenger hva han tenker.

Anonymkode: 80d38...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2017 den 15.22, AnonymBruker skrev:

Nei det er det ikke. Tinder er for alle. Flere i menigheten min som er der for å få kjæreste og mange i min krets som har fått kjæreste der. Meg også og jeg har aldri vært hverken lett på tråden eller ute etter plaster på såret. Hallo, vi er i 2017, internett/apps connecting people. 

Anonymkode: c4b63...2a2

MMMMHM! You go girl! Or boy. :P Mine beste venner fikk seg kjæreste derifra og de bor sammen og greier. 

Anonymkode: 488fd...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...