Gjest C.Tramell Skrevet 4. juni 2017 #21 Skrevet 4. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er fascinerende at det er helt ok å være slem og kjip mot denne dama, mens når muslimene er slemme og kjipe mot karikaturtegnere så er det plutselig snakk om at muslimer er primitive og undermennesker Hykleri lenge leve Anonymkode: f4f07...107 Enig. Dette er politisk satire som er ca like usmakelig som Charlie Hebdos og andre karikaturtegneres politiske og religiøse ytringer. Særlig religiøs satire blir møtt med raseri og det er ikke få som har dødd for det, men da reagerer alle i vestlige land og viser til ytringsfriheten. Griffin blir altså hudflettet og får ødelagt karrieren for politisk satire. Vil vi ha ytringsfrihet eller vi ikke?
herzeleid Skrevet 4. juni 2017 #22 Skrevet 4. juni 2017 16 minutter siden, C.Tramell skrev: Enig. Dette er politisk satire som er ca like usmakelig som Charlie Hebdos og andre karikaturtegneres politiske og religiøse ytringer. Særlig religiøs satire blir møtt med raseri og det er ikke få som har dødd for det, men da reagerer alle i vestlige land og viser til ytringsfriheten. Griffin blir altså hudflettet og får ødelagt karrieren for politisk satire. Vil vi ha ytringsfrihet eller vi ikke? Du har nok missforstått hva ytringsfrihet betyr. 2
Gjest C.Tramell Skrevet 4. juni 2017 #23 Skrevet 4. juni 2017 6 minutter siden, herzeleid skrev: Du har nok missforstått hva ytringsfrihet betyr. Tror ikke det. Det er en del av jobben min.
herzeleid Skrevet 4. juni 2017 #24 Skrevet 4. juni 2017 3 minutter siden, C.Tramell skrev: Tror ikke det. Det er en del av jobben min. Synd. 2
jabx Skrevet 4. juni 2017 #25 Skrevet 4. juni 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Buhuuuuuuu Utrolig at hun gjør seg selv til et offer etter en så usmakelig spøk. Man kan mene hva man vil om Trump, men den spøken var langt over streken, og hun fortjente all pepper hun fikk. Og ikke minst fortjente hun sparken. Anonymkode: 8593b...c90 Merkelig nok var det visst greit når folk gjorde tilsvarende med Obama. Obama-dukker hengt opp med renneløkke. Obama-dukker satt fyr på. Plakater med Obama mishandlet på ulike måter. Listen fortsetter og fortsetter. Men når Trumpflake utsettes for noe slikt så jamres det i vilden sky. 2
Gardermobanen Skrevet 4. juni 2017 #26 Skrevet 4. juni 2017 Lurer på hvor stort markedet er for komikere som er crybullies. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #27 Skrevet 4. juni 2017 8 minutter siden, jabx skrev: Merkelig nok var det visst greit når folk gjorde tilsvarende med Obama. Obama-dukker hengt opp med renneløkke. Obama-dukker satt fyr på. Plakater med Obama mishandlet på ulike måter. Listen fortsetter og fortsetter. Men når Trumpflake utsettes for noe slikt så jamres det i vilden sky. Hvem har sagt at det var greit? Husk at noen betyr ikke alle. Anonymkode: 4582d...d61 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #28 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, herzeleid skrev: Kritikk=/=vold og trusler. Hvordan har du klart å gå glipp av at hun har fått dødstrusler? Mange av eventsene hun skulle ha har blitt kansellert og hun har mistet jobber hun hadde fått Anonymkode: f4f07...107
herzeleid Skrevet 4. juni 2017 #29 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har du klart å gå glipp av at hun har fått dødstrusler? Mange av eventsene hun skulle ha har blitt kansellert og hun har mistet jobber hun hadde fått Anonymkode: f4f07...107 Og hvor sier vi som samfunn at det er greit?
jabx Skrevet 4. juni 2017 #30 Skrevet 4. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem har sagt at det var greit? Husk at noen betyr ikke alle. Anonymkode: 4582d...d61 De samme høyrevridde som skriker opp om denne saken sa ingenting da tilsvarende ble gjort med Obama, gang på gang på gang. Derimot tar omtrent hele venstresiden avstand fra denne spøken om Trumpflake. Ser du forskjellen?
Gjest Newroz Skrevet 4. juni 2017 #31 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, herzeleid skrev: Ganske absurd sak dette her. Hun gjør et relativt usmakelig stunt som hun får velfortjent kritikk for, før hun går rett i offerrollen og hevder seg utsatt for et angrep når han som ble utsatt for stuntet tar til motmæle. Hun virker ikke helt god nei. Hadde vært bedre om hun stod for det hun gjorde. Hun kunne ha satt det på den kunsterikse kappen.
Gardermobanen Skrevet 4. juni 2017 #32 Skrevet 4. juni 2017 22 minutter siden, Newroz skrev: Hadde vært bedre om hun stod for det hun gjorde. Hun kunne ha satt det på den kunsterikse kappen. Ja, eller hun kunne kommet med en unnskyldning.
Gjest Newroz Skrevet 4. juni 2017 #33 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, Gardermobanen skrev: Ja, eller hun kunne kommet med en unnskyldning. Hun kom med en unnskylding. Hun kunne tatt den typiske: beklager til alle som måtte føle seg støtt av det jeg gjorde, men jeg står for hva jeg har gjort. Jeg syns for å være ærlig ikke det var såååå ille jeg da. Ja, det er groteskt, men det er mye kunst og politiske poenger som gjøres ganske så groteske.
Gardermobanen Skrevet 4. juni 2017 #34 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, Newroz skrev: Hun kom med en unnskylding. Hun kunne tatt den typiske: beklager til alle som måtte føle seg støtt av det jeg gjorde, men jeg står for hva jeg har gjort. Jeg syns for å være ærlig ikke det var såååå ille jeg da. Ja, det er groteskt, men det er mye kunst og politiske poenger som gjøres ganske så groteske. Jeg mente en ordentlig unnskyldning og uten å spille offer. Det er jo måten hun unnskylder på og det at hun spiller offer de fleste i tråden reagerer på. Jeg synes heller ikke bildet var så ille, men samtidig synes jeg heller ikke at vi trenger mer hat i politikken. I tillegg synes jeg man bør slippe å se slike bilder av ens familie. Synes ikke det å holde et blødende hode av politikeren man hater er humor. Det er kun en sjokkerende måte å vise hvor mye man hater et menneske.
Gjest Newroz Skrevet 4. juni 2017 #35 Skrevet 4. juni 2017 Akkurat nå, Gardermobanen skrev: Jeg mente en ordentlig unnskyldning og uten å spille offer. Det er jo måten hun unnskylder på og det at hun spiller offer de fleste i tråden reagerer på. Jeg synes heller ikke bildet var så ille, men samtidig synes jeg heller ikke at vi trenger mer hat i politikken. I tillegg synes jeg man bør slippe å se slike bilder av ens familie. Synes ikke det å holde et blødende hode av politikeren man hater er humor. Det er kun en sjokkerende måte å vise hvor mye man hater et menneske. Enig at å spille offer er teit. Hun bør stå inne for hva hun har gjort. Hun må jo forstå at det her kom til å vekke sterke reaksjoner. Jeg syns ikke det er humor altså, men det kan være kunst. Men nå kan jo alt kalles kunst da...
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #36 Skrevet 4. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det er fascinerende at det er helt ok å være slem og kjip mot denne dama, mens når muslimene er slemme og kjipe mot karikaturtegnere så er det plutselig snakk om at muslimer er primitive og undermennesker Hykleri lenge leve Anonymkode: f4f07...107 Så du mener at å se på aggressive muslimer som primitive og undermennesker er det motsatte av å være kjip og slem mot dem? Anonymkode: 78efd...ac1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå