Gå til innhold

Fikk vannplaning og havnet i grøfta...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var uheldig idag og fikk vannplaning og havnet i grøfta.. aldri hatt problem med vannplaning før, har også nesten helt nye dekk med veldig god mønsterdybde. 

Men spørsmålet er, hvor mye taper jeg på forsikringspeng om jeg bruker kaskoen? Fikk ikke så veldig store skader tror jeg, men fikk slag under bilen.. det er kanskje skade på maks 10-15000. Lønner det seg da å få dårlig bonus på forsikringen? Det taper jeg vel da i flere år på også må jeg betale egenandel... blir kanskje opp i opp da?

Anonymkode: e8a95...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring dem å spør. De regner det ut for deg med en gang. 

Så blir å vurdere hva som lønner seg. 

Ta hele kostnaden med reprasjonen selv nå. Eller dele det opp over mange måneder, men totalt betale mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stan skrev:

Ring dem å spør. De regner det ut for deg med en gang. 

Så blir å vurdere hva som lønner seg. 

Ta hele kostnaden med reprasjonen selv nå. Eller dele det opp over mange måneder, men totalt betale mer. 

Ja, jeg tror jeg ringer de imorgen og hører hva de sier

Anonymkode: e8a95...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dekk har ts? Ikke alle dekk, selv med dyp mønsterdybde, er gode på slike forhold. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dart Flavour skrev:

Hvilke dekk har ts? Ikke alle dekk, selv med dyp mønsterdybde, er gode på slike forhold. 

Nokian tror jeg de heter continental kontact 5

Anonymkode: e8a95...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nokian tror jeg de heter continental kontact 5

Anonymkode: e8a95...3a8

Ikke begge de betegnelsene samtidig, Nokia er Nokia, Continental er Continental. Men uansett om det er ett av merkene er det ikke noe i veien med de. Du har vært ute for at det var mer vann enn du regna med der det skjedde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, tdm900 skrev:

Ikke begge de betegnelsene samtidig, Nokia er Nokia, Continental er Continental. Men uansett om det er ett av merkene er det ikke noe i veien med de. Du har vært ute for at det var mer vann enn du regna med der det skjedde

Sjekket nå, det var continental premium kontact5. Ja var litt mer enn jeg trodde, kom nedi litt dype hjulspor på veien som var dypere enn jeg regnet med. 

Anonymkode: e8a95...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...