AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #1 Skrevet 3. juni 2017 Min samboer hadde for 2 mnd siden. Veldig dårlig. En skikkelig hoste som vedvare en mnd.feber. Var hos lege og gikk div remedier. Jeg fikk for en uke siden. Var slått ut to dager. Sov mye. Ennå mye snør og tårer. Kraftig hoste. Har jo vært forkjølet før,men ikke på denne måten. Influensa er vel 20 år siden sist. Ser på fb at enkelte menn skriver at de er rammet av manneflu. Vet om folk som har vært hjemme fra jobb pga dette. Hostanfall er vel det som er verst. Ser ut som jeg aldri får tømt nesen heller. Snyter og snyter Anonymkode: b2a54...c4f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #2 Skrevet 3. juni 2017 Du er ikke rammet av influensa om du er på bena igjen etter 2 dager. Er dei stand til å gå på jobb før det har gått en uke = vanlig forkjølelse. Detgår for tiden en halsinfeksjon med tendens til å sette seg nedover til lungene, så det er sikkert bare den du har fått. Om hosten ikke gir seg på noen uker, eller du blir mer sliten av fysisk aktivitet med tiden - sjekk deg for lungebetennelse. I mellomtiden har apoteket utmerkede nesesprayer, hostedempende og smertestillende. Ingen grunn til å lide unødig. Anonymkode: 23785...ade
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 Høres ikke ut som influensa, men en kraftig forkjølelse. Anonymkode: 79d08...bda 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke rammet av influensa om du er på bena igjen etter 2 dager. Er dei stand til å gå på jobb før det har gått en uke = vanlig forkjølelse. Detgår for tiden en halsinfeksjon med tendens til å sette seg nedover til lungene, så det er sikkert bare den du har fått. Om hosten ikke gir seg på noen uker, eller du blir mer sliten av fysisk aktivitet med tiden - sjekk deg for lungebetennelse. I mellomtiden har apoteket utmerkede nesesprayer, hostedempende og smertestillende. Ingen grunn til å lide unødig. Anonymkode: 23785...ade Sto opp fra sengen etter 2 dager. Siden har jeg vandret fra stol til stol. Kjenner jo på kroppen at det er noe som herjer. Frostanfall. Nå er det som sagt gått en uke. Hosten er ikke bedre. Sjekket på nett. Hver onsdag blir det lagt ut statistikk fra... (husker ikke) det kommer nok fra leger,som sender inn. De måler frem til uke 52, så er det frem til uke 20 påfølgende år. Må da være veldig smittsomt dette,siden så mange har dette. Anonymkode: b2a54...c4f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sto opp fra sengen etter 2 dager. Siden har jeg vandret fra stol til stol. Kjenner jo på kroppen at det er noe som herjer. Frostanfall. Nå er det som sagt gått en uke. Hosten er ikke bedre. Sjekket på nett. Hver onsdag blir det lagt ut statistikk fra... (husker ikke) det kommer nok fra leger,som sender inn. De måler frem til uke 52, så er det frem til uke 20 påfølgende år. Må da være veldig smittsomt dette,siden så mange har dette. Anonymkode: b2a54...c4f Det skulle stå, folk som har vært hos lege med influensalignende symtomer Anonymkode: b2a54...c4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå