Gå til innhold

Hva tenker du...?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du først er her Inne, hva tenker du på nå?

Anonymkode: 60f84...484

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du først er her Inne, hva tenker du på nå?

Anonymkode: 60f84...484

Behovet for å fylle opp vinglasset :mynona:

Anonymkode: 66d5b...0af

AnonymBruker
Skrevet

At jeg hater menn og de dumme trådene de lager her inne.

Anonymkode: fa443...e6a

AnonymBruker
Skrevet

At jeg egentlig burde gå å ordne opp i en bagatelldiskusjon jeg hadde med mannen min tidligere i kveld...

Anonymkode: 739de...dc0

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At jeg egentlig burde gå å ordne opp i en bagatelldiskusjon jeg hadde med mannen min tidligere i kveld...

Anonymkode: 739de...dc0

Make-up sex :)

Kan være det beste som finnes :P

Anonymkode: 66d5b...0af

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At personen jeg bor med egentlig burde flytte ut. 

Anonymkode: 38c08...7ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...