Gå til innhold

Hva har du til fredagsgodt i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prosecco og vannmelon. Vurderer å poppe meg litt popcorn også 🙈

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En håndfull chips, sjokoladenøtter og jordbær. 

Anonymkode: 6f7d2...652

• Liker 1
Gjest GulSol
Skrevet

Ingen fredagsgodt. I morgen skal jeg derimot handle inn enten Døla blåbærpai-is elleeer Jacobs Utvalgte mørk sjokolade med pasjonsfrukt, chili og kjeks. 

:spise:

Gjest farfalla
Skrevet

Smågodt og da er det faste ting som blir plukket: Spragleknas, stratosbitene, oransje krokodiller og røde hjerter. 

Hadde også litt popcorn og cola zero (er colaholiker):fnise:

Skrevet

Blåbær, vannmelon og cola zero 

AnonymBruker
Skrevet

Biff med fløtegratinerte poteter, smash og cola. Hjemme alene kveld :nori:

Anonymkode: 09386...8d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke at det var noe som het fredagsgodt? I min verden finnes kun lørdagsgodt. Spiser dere godteri både fredag og lørdag, da? Blir dere ikke feite? :overrasket: 

Jeg holder meg til lørdagsgodteriet mitt, og da kjøper jeg en Bris naturell og en Japp. :) 

Anonymkode: 4d362...d08

Skrevet
11 timer siden, gladjenta96 skrev:

Jeg har jordbær med smeltet sjokolade :D 

Hva har du? :)

Jeg hadde ostepop:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde jentemiddag i går med prosecco, biff og sjokoladefondant :) Avsluttet med litt sjokolade. Tenkte trene i dag da. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste ikke at det var noe som het fredagsgodt? I min verden finnes kun lørdagsgodt. Spiser dere godteri både fredag og lørdag, da? Blir dere ikke feite? :overrasket: 

Jeg holder meg til lørdagsgodteriet mitt, og da kjøper jeg en Bris naturell og en Japp. :) 

Det er mengden som teller, ikke hvor ofte man spiser det ;) Vis du spiser en sjokoladebit hver dag så blir du ikke feit, men om du spiser en plate sjokolade hver dag. Da legger du på deg :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Minlillesky skrev:

Jeg hadde ostepop:fnise:

Jeg og hadde ostepopp i går nam :laugh: og i dag :fnise:

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror vi har så forskjellige kropper at man må finne ut selv hvor mye man kan spise før man blir feit :) jeg syntes en Japp var veldig lite.(elsker sjokolade) Jeg spiser mye mer uten å legge på meg. Foreløbig da :laugh:

Anonymkode: 41959...921

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen fredagsgodt for meg :) Men i dag har jeg Wanted is sjokolade med Oreo kjeks jeg skal knuse å ha oppi mmm. Og har en Kvikklunsj :) 

Anonymkode: 0eda7...ec5

AnonymBruker
Skrevet

I dag: Totenchips, popcorn og litt smågodt.

Anonymkode: 0fc0a...a4d

AnonymBruker
Skrevet

I dag ble det en halv pakke Gjende kjeks og en neve ostepop. 

Anonymkode: 3fbba...af0

Skrevet

400 gr smågodt fra Eurospar. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Jealous? :lur:

Anonymkode: 6f7d2...652

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Igår spiste jeg dama til fredagsgodt. Og godt var det, både for henne og meg...

Anonymkode: b979f...fae

• Liker 1
Skrevet

Vi fortsetter! :D Bare at nå blir navnet lørdagsgodt :D

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bris er ikke lørdagsgodt.  jeg kan spise snop hele helga hvis jeg vil og har en BMI på 21. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...