Scuba Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Hei, Jeg har blitt utredet for ADD, og også fått medisiner. Skal begyne med Ritalin 20mg depot nå i fem dager. Resepten er hentet, men jeg er kjempenervøs for alle piller egentlig. Ikke paracet kanskje, men jeg er vel ganske skeprisk av meg. Om det er noen kvinner her, som i voksen alder har fått påvist ADD, vil dere kanskje dele erfaringene med meg? Selv er jeg opphengt i småting, skyver på jobb, vil gjøre ting, men får ikke satt i gang. Tanker jeg har hengt meg opp i er umulig å slippe, og huset er enten klinisk rent eller motsatt. Ingenting har en normal balanse, og jeg får ikke sortert tankene. Jeg soner fullstendig ut om jeg er alene eller også om jeg skal fortelle noe til samboeren min. I tillegg skifter jeg temaer når jeg snakker med kollegaer. Hvordan har eventuelt medisin hjulpet dere, om dere har hatt samme utfordringer? Håper noen vil dele ☺
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Fikk diagnosen i november. Er 47 år. Begynte på Elvanse, byttet til Ritalin og så til Conserta. Livet er bedre. Anbefaler deg å finne lukket gruppet på FB. Anonymkode: 7001f...bcc
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 En jeg vet om fortalte at det hjalp å skrive lister om gjøremål. "I dag skal jeg brette klær", for eksempel. Anonymkode: b2b1c...550
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå