AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #21 Skrevet 2. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan sikkert se sædcellene i et mikroskop. Men du er neppe kompetent til å avgjøre hva som er normal mengde og om de ser "friske ut". Anonymkode: 13ec6...162 Da må du ha et godt mikroskop med mørkefeltskondensator. Det er ikke så lett uten opplæring og kunnskap. Ellers synes jeg det er en særdeles dårlig idé å spørre på kg om man har genetiske sykdommer. Ingen kan gi deg et godt svar, men det du beskriver høres ikke ut som annet enn at du er blitt skremt av noe du har lest. Forøvrig utgjør sædceller en forsvinnende liten prosent av sædvæsken , så mengden væske du ejakulerer sier ingen ting om det er sædceller der eller ikke. Spør legen din. Anonymkode: 9f798...31b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #22 Skrevet 2. juni 2017 Ser at det står at flere har mangel på kroppsbehåring? Altså jeg er 20 og kan ikke si at jeg har noe særlig med hår der? Men det er vel vanlig i den alderen min? Har hår overalt ellers Anonymkode: 36158...ede
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #23 Skrevet 3. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser at det står at flere har mangel på kroppsbehåring? Altså jeg er 20 og kan ikke si at jeg har noe særlig med hår der? Men det er vel vanlig i den alderen min? Har hår overalt ellers Anonymkode: 36158...ede Tanker? Anonymkode: 36158...ede
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #24 Skrevet 3. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tanker? Anonymkode: 36158...ede DU ER HYPOKONDER Anonymkode: 71ff9...df7 1
Anon87 Skrevet 21. juni 2017 #25 Skrevet 21. juni 2017 Jeg ble påvist Klinefelter syndrom. Eneste måten å finne ut av dette på er en hormon prøve, så kontakt legen. Jeg prøvde å gjøre min samboer gravid i 2 år, vi ga nesten opp. Men så begynte vi å ta tester, tok tid men på min siste test, så ble det påvist. Så om noen lurer på om de har Klinefelters syndrom så hjelper det lite å spørre andre om tanker, fordi du trur det er noe galt. Du må fysisk dra til legen og spørre om hormon prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå