Gå til innhold

Å roe seg ned etter tung dag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter/ligger her og klarer ikke få roen i meg. Det har vært en enorm psykisk påkjenning for meg i dag, men positivt utfall. Så jeg sitter med masse gledesfølelser inni kroppen og hodet, og det bobler rett og slett over. Jeg er i bunn og grunn fullstendig utslitt, men likevel er søvn og ro veldig langt unna.

Hvordan skal jeg klare å roe meg ned slik at jeg får sove? Har til og med tatt et par pils for å roe ned, men øynene er vidåpne og tankene farer over alle de positive tingene som har skjedd i løpet av dagen.

Jeg er trøtt, sliten og trenger sårt noen timer på øyet nå. Hvorfor motarbeider hodet meg på denne måten? :laugh:

Anonymkode: 886ae...af6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er vant til sur kritikk og ingen tror på deg fra du var barn eller tenåring, så kan det bli sånn. La oss si at jeg vant 50 millioner i lotto.Alle ville applaudert, men en fordømmende mor eller søster eller mann kunne stilt et kritisk spørsmål. Med min evne til å forvalte penger. Det kan være så underliggende og en tidlig erfaring, at man begynner å uroe seg uten at noen har sagt noe.

Anonymkode: e1d4c...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...