AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Ikke hjemme på soverommet altså, men ute i offentligheten? Anonymkode: c5f54...e54
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Nei, det syns jeg er max usmakelig. Anonymkode: c0ee2...3da 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Danglebæra kan dem holde for seg selv. Anonymkode: c0ee2...3da 2
Drakan Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 hvis det er en renslig man med kilt... muligens. 2
FluffyJuggernaut Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 (endret) Kan ikke si at jeg har gitt det en tanke. Men vet kjæresten fortrekker å ha på undertøy, for i dongeri så kommer det til å skrape for mye, og i joggebukse kommer det til å vise for mye. Og jeg må vel innrømme at jeg liker det at han ikke bare lar den henge å dangle sånn at alle kan se, selv om grå joggebukser ikke overlater mye til fantasien selv med undertøy. Endret 9. juni 2017 av Elliespelli 1
Hanako Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 Har faktisk ikke skjenket det en tanke. Så lenge de ikke slenger rundt inni der så det synes, så får det være opp til hver enkel om de vil bruke undertøy eller ei 1
stan Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 Dama synes det er greit jeg er truseløs i senga, øker tilgjengeligheten Ellers gir vel hun blaffen om jeg har på meg truse.
Gjest NotNaomi Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 Dette er en typisk feil menn gjør/tenker. Det vi jenter liker er ikke nødvendigvis det gutter/menn liker! Derfor menn uten i innsikt sender bilde av dingsen sin også. Vi jenter,stort sett liker ikke det overhodet,mens hankjønn gjør. Menn kan være så blåst om oss,og hva vi tenner på.
I Grosny Skrevet 2. juni 2017 #10 Skrevet 2. juni 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Dette er en typisk feil menn gjør/tenker. Det vi jenter liker er ikke nødvendigvis det gutter/menn liker! Derfor menn uten i innsikt sender bilde av dingsen sin også. Vi jenter,stort sett liker ikke det overhodet,mens hankjønn gjør. Menn kan være så blåst om oss,og hva vi tenner på. Er det slik at noen damer tenner på kraftige pølser , mens andre tenner på tynne fyrstikker?
Gjest NotNaomi Skrevet 2. juni 2017 #11 Skrevet 2. juni 2017 Akkurat nå, I Grosny skrev: Er det slik at noen damer tenner på kraftige pølser , mens andre tenner på tynne fyrstikker? Tror ærlig talt at det ikke spiller noen som helst rolle for damer flest. Vi ser nok mer på sjarm og oppførsel enn hva dere har mellom beina :-)
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #12 Skrevet 2. juni 2017 Bare en naken dinglende tissefant og nakne bein under genseren liksom? Anonymkode: e3aaa...526
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #13 Skrevet 2. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare en naken dinglende tissefant og nakne bein under genseren liksom? Anonymkode: e3aaa...526 Nei, bukser uten noe som beskytter familiejuvelene mot glidelåsen. Anonymkode: b47fd...53f
Gjest O.G. Skrevet 2. juni 2017 #14 Skrevet 2. juni 2017 Sitat Kvinner, liker dere truseløse menn? Ja, men bare når jeg selv har invitert til det
I Grosny Skrevet 2. juni 2017 #15 Skrevet 2. juni 2017 4 timer siden, NotNaomi skrev: Tror ærlig talt at det ikke spiller noen som helst rolle for damer flest. Vi ser nok mer på sjarm og oppførsel enn hva dere har mellom beina :-) Inrøm det, de aller fleste damer tenner på fyrstikker!
Gjest NotNaomi Skrevet 2. juni 2017 #16 Skrevet 2. juni 2017 7 minutter siden, I Grosny skrev: Inrøm det, de aller fleste damer tenner på fyrstikker! Mulig det. Men de fleste bruker vel lightere??
I Grosny Skrevet 2. juni 2017 #17 Skrevet 2. juni 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Mulig det. Men de fleste bruker vel lightere?? Bare de som røyker. De andre tenner på fyrstikker, men jeg må innrømme at noen har en slik lang stor sak (peistenner/lighter)som ligner på en elektrisk tannbørste.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #18 Skrevet 9. juni 2017 På 2.6.2017 den 18.02, Hanako skrev: Har faktisk ikke skjenket det en tanke. Så lenge de ikke slenger rundt inni der så det synes, så får det være opp til hver enkel om de vil bruke undertøy eller ei Så du hadde ikke syntes det var litt fristende å se konturen av en i buksen på noen du likte? Anonymkode: daa95...30c
Hanako Skrevet 9. juni 2017 #19 Skrevet 9. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du hadde ikke syntes det var litt fristende å se konturen av en i buksen på noen du likte? Anonymkode: daa95...30c Det blir noe helt annet, det hadde bare vært trivelig. Mulig jeg misforsto temaet, jeg tenkte på tilfeldige menn ute på gata jeg nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå