Gå til innhold

Kvinner, liker dere truseløse menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hjemme på soverommet altså, men ute i offentligheten? 

Anonymkode: c5f54...e54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det syns jeg er max usmakelig. 

Anonymkode: c0ee2...3da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Danglebæra kan dem holde for seg selv. 

Anonymkode: c0ee2...3da

• Liker 2
Skrevet

hvis det er en renslig man med kilt... muligens.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kan ikke si at jeg har gitt det en tanke. Men vet kjæresten fortrekker å ha på undertøy, for i dongeri så kommer det til å skrape for mye, og i joggebukse kommer det til å vise for mye. Og jeg må vel innrømme at jeg liker det at han ikke bare lar den henge å dangle sånn at alle kan se, selv om grå joggebukser ikke overlater mye til fantasien selv med undertøy.

Endret av Elliespelli
  • Liker 1
Skrevet

Har faktisk ikke skjenket det en tanke. Så lenge de ikke slenger rundt inni der så det synes, så får det være opp til hver enkel om de vil bruke undertøy eller ei :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

qg3kexnmcdoon35dziv8.png

Anonymkode: b47fd...53f

• Liker 3
Skrevet

Dama synes det er greit jeg er truseløs i senga, øker tilgjengeligheten :laugh:

Ellers gir vel hun blaffen om jeg har på meg truse. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Dette er en typisk feil menn gjør/tenker. Det vi jenter liker er ikke nødvendigvis det gutter/menn liker! Derfor menn uten i innsikt sender bilde av dingsen sin også. Vi jenter,stort sett liker ikke det overhodet,mens hankjønn gjør. Menn kan være så blåst om oss,og hva vi tenner på.

Skrevet
2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Dette er en typisk feil menn gjør/tenker. Det vi jenter liker er ikke nødvendigvis det gutter/menn liker! Derfor menn uten i innsikt sender bilde av dingsen sin også. Vi jenter,stort sett liker ikke det overhodet,mens hankjønn gjør. Menn kan være så blåst om oss,og hva vi tenner på.

Er det slik at noen damer tenner på kraftige pølser , mens andre tenner på tynne fyrstikker?

Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, I Grosny skrev:

Er det slik at noen damer tenner på kraftige pølser , mens andre tenner på tynne fyrstikker?

Tror ærlig talt at det ikke spiller noen som helst rolle for damer flest. Vi ser nok mer på sjarm og oppførsel enn hva dere har mellom beina :-)

AnonymBruker
Skrevet

Bare en naken dinglende tissefant og nakne bein under genseren liksom?

Anonymkode: e3aaa...526

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare en naken dinglende tissefant og nakne bein under genseren liksom?

Anonymkode: e3aaa...526

Nei, bukser uten noe som beskytter familiejuvelene mot glidelåsen.

when-your-penis-gets-caught-in-your-zipp

Anonymkode: b47fd...53f

Skrevet
Sitat

Kvinner, liker dere truseløse menn?

Ja, men bare når jeg selv har invitert til det

Skrevet
4 timer siden, NotNaomi skrev:

Tror ærlig talt at det ikke spiller noen som helst rolle for damer flest. Vi ser nok mer på sjarm og oppførsel enn hva dere har mellom beina :-)

Inrøm det, de aller fleste damer tenner på fyrstikker!

Gjest NotNaomi
Skrevet
7 minutter siden, I Grosny skrev:

Inrøm det, de aller fleste damer tenner på fyrstikker!

Mulig det. Men de fleste bruker vel lightere??

Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Mulig det. Men de fleste bruker vel lightere??

Bare de som røyker.  De andre tenner på fyrstikker, men jeg må innrømme at noen har en slik lang stor sak (peistenner/lighter)som ligner på en elektrisk tannbørste.

AnonymBruker
Skrevet
På 2.6.2017 den 18.02, Hanako skrev:

Har faktisk ikke skjenket det en tanke. Så lenge de ikke slenger rundt inni der så det synes, så får det være opp til hver enkel om de vil bruke undertøy eller ei :P

Så du hadde ikke syntes det var litt fristende å se konturen av en i buksen på noen du likte? :P

Anonymkode: daa95...30c

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du hadde ikke syntes det var litt fristende å se konturen av en i buksen på noen du likte? :P

Anonymkode: daa95...30c

Det blir noe helt annet, det hadde bare vært trivelig. Mulig jeg misforsto temaet, jeg tenkte på tilfeldige menn ute på gata jeg nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...