AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Hei. Har dårlig selvtillit når det kommer til min penis. Føler at jeg ikke er bra nok, ballene henger langt nede, og har små testikler. Når jeg er kåt og onanerer kommer jeg veldig kjapt, noe som irriterer meg. Føler jeg ikke er bra nok, og det er ikke noe godt å kjenne på. Har aldri hatt samleie før, men er veldig nysgjerrig på sexlivet. Ville bare få det ut. -Gutt 18 Anonymkode: 9dad3...b38
Drakan Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 ikke bekymre deg. Ting skjer når det skjer. Alle er nok litt sånn "noe er galt med meg" i den alderen, så ikke tenk på det. Du høres helt normal ut. Når du finner noen, så burde det gå seg til naturlig. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Er ikke noen fordel å ha store testikler vel. Du er sikkert fin som du er:)! Om der er til trøst så er jeg langt oppi 30 åra usikker på min dåse:( Anonymkode: 9f17e...50c
Gjest Raindrops Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men testikler er testikler uansett størrelse, og de er alle litt rare og skrukkete når man ikke har dem selv. Ikke bekymre deg for dine, de er nok helt innafor normalen. Tror aldri jeg har hørt noen kvinner i omgangskretsen min, på noe tidspunkt i livet mitt, baksnakke eller le av testiklene til tidligere eller nåværende sexpartnere.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Haha, jeg har ærlig talt aldri tenkt over utseende på ballene til en fyr engang... Anonymkode: b0b81...5ae
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Alle som har komplekser med eget eller andres underliv får gå inn på www.slengpung.wordpress.com en satireside som svar på kjønnsleppehysteriet for at folk skal innse hvor utrolig teit og unødvendig det er å henge seg opp i Ingen bryr seg Er bare du selv som legger merke til det og legger vekt på det. Anonymkode: 87966...f54 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, Drakan skrev: ikke bekymre deg. Ting skjer når det skjer. Alle er nok litt sånn "noe er galt med meg" i den alderen, så ikke tenk på det. Du høres helt normal ut. Når du finner noen, så burde det gå seg til naturlig. Det å få utløsning så ekstremt fort når man er kåt er vel en stor ulempe, men kan liksom ikke noe for det... Anonymkode: 9dad3...b38
Drakan Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det å få utløsning så ekstremt fort når man er kåt er vel en stor ulempe, men kan liksom ikke noe for det... Anonymkode: 9dad3...b38 Det burde gå bra. De fleste er nervøse første gang. I verste tilfelle ender du opp som i Amerikan pie. Du kan se filmen og fyren (om en hvor kort utløsning) ble gift. Det vil bedre seg med litt erfaring.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #9 Skrevet 1. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å få utløsning så ekstremt fort når man er kåt er vel en stor ulempe, men kan liksom ikke noe for det... Anonymkode: 9dad3...b38 Ganske vanlig med unge gutter. Dete er extra virile:) Dessuten så vil du lære deg teknikker etter hvert for å holde lenger, som feks å dra kuken ut under samlie og la den roe seg litt før du fortsetter. Ganske vanlig å komme kjapt de første gangene, men jeg foreslår at om det skjer så går du ned på jenta og slikker/fingrer henne til orgasme:) Du får sikker stå igjen på 123 siden du er img og kåt og ds er det bare å knulle hemme enda mere og da holder du sannsynligvis lengre denne gangen:) Hva tenker du? Anonymkode: 9f17e...50c 1
bjone Skrevet 1. juni 2017 #10 Skrevet 1. juni 2017 Beste er å la være og tenke slik... man blir bare skrudd i hode. En jente vil ikke stikke av på grunn av en for tidlig utløsning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå