AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Har du opplevd dette? At noen som har kommet etter deg har parkert så kronglete eller tett inntil bilen din, at du har fått problemer med å komme ut av plassen. Anonymkode: 42ab8...4f5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Ja. Da tar jeg registreringsnummeret på vedkommendes bil, får telefonnummeret og ber vedkommende om å flytte bilen sin. Anonymkode: 66187...bfb
Maleficenta Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Da tar jeg registreringsnummeret på vedkommendes bil, får telefonnummeret og ber vedkommende om å flytte bilen sin. Anonymkode: 66187...bfb Åå smart. Jeg hadde tenkt søren hva gjør jeg nå. 1
Elaine Marley Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Ja, men heldigvis kom de rett etter at jeg hadde satt meg inn. Satt og lurte på hva jeg skulle gjøre. Tenkte i hvert fall ikke at jeg kunne gjøre sånn som ab ...bfb skriver over her.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Da tar jeg registreringsnummeret på vedkommendes bil, får telefonnummeret og ber vedkommende om å flytte bilen sin. Anonymkode: 66187...bfb Hvordan gjør man det? Anonymkode: e8103...b67
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 Har opplevd det en gang. Det var i et parkeringshus, der det var to biler som kunne stå etter hverandre, så kjørebane, så to biler til. Jeg sto med snuten inn mot kjørebanen, kunne egentlig kjøre rett ut. Så hadde en eller annen bmwperson parkert foran meg igjen, sånn at det var noen bak meg og noen foran. Han sto altså da midt i kjørebanen. Tenkte aldri på at jeg kunne ringe han. Han som sto bak meg kom heldigvis da, sånn at jeg kunne rygge ut den veien. Anonymkode: db8b0...711
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 Ja, fikk ringt dem og ga dem en kort tidsfrist på å flytte bilen (området hadde borttauing). Anonymkode: 59995...252
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #9 Skrevet 1. juni 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du opplevd dette? At noen som har kommet etter deg har parkert så kronglete eller tett inntil bilen din, at du har fått problemer med å komme ut av plassen. Anonymkode: 42ab8...4f5 Ja. På halvtimes parkering. Har ventet de minuttene det tok før bileieren kom og flyttet doningen sin. Anonymkode: d39ab...956
Gjest making.a.mess Skrevet 1. juni 2017 #10 Skrevet 1. juni 2017 Det har ikke skjedd meg. Har sett andre bli parkert inne. Men jammen hadde jeg blitt sint. Å parkere noen inne vitner om lav intelligens, manglende sosiale antenner og respekt for andres tid. Det er utrolig frekt. Er det ikke plass så er det ikke plass, da må man bare finne et annet sted
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #11 Skrevet 1. juni 2017 Jepp. Vi har en barnehage som nabo og igår hadde jeg eksamen. Var såklart tidlig ute (noe jeg takker gudene for idag) og da hadde såklart en av foreldrene klart å parkere foran innkjørsla vår. Litt småstresset kan man si, da de barnehageansatte ikke fant ut hvem sin bil det var med en gang. Det ble heldigvis ordnet opp etter litt, men kanskje ikke den beste måten å starte eksamensmorgenen på hehe Anonymkode: 7b4c7...009 2
Gjest Evelynita Skrevet 1. juni 2017 #12 Skrevet 1. juni 2017 (endret) Jepp.. H*n sto med speilet 1cm unna mitt speil. Men fikk krabba inn og over konsollen på passasjersiden. Det var bare latterlig og jeg ble bare oppgitt, hadde trodd jeg skulle blitt sint men det var bare så dumt Endret 1. juni 2017 av Evelynita
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #13 Skrevet 1. juni 2017 Ja! Parkerte på en parkeringsplass hvor det normalt sett er veldig lite biler, også den dagen. Parkerte derfor med snuten mot veggen, for tenkte at det ikke ville bli noe problem, dessuten var det rett i innkjøringa til selve parkeringsplassen så måtte være litt rask. Når jeg kom tilbake etter endt tur, sto det en bil på hver side av min bil, med ca 2cm klaring på begge sider!!!! Løste det ved å klatre inn gjennom bagasjerommet, men det var helt umulig å komme seg ut av parkeringsplassen pga speila. Så satt pent og ventet til den ene eieren kom tilbake. Hadde aldri kommet på at det går an å ringe eieren av bilen Anonymkode: 11b94...534
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #14 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har blitt parkert inne hjemme. De jeg leier hos driver et spisested. Jeg har ikke egen parkeringsplass og må dermed parkere på parkeringsplassen gjestene også parkerer. Rett før jul var det rimelig fult her. Da ble jeg og sju andre biler parkert inne av tre biler. Tipper det var et slags arrangement her og at alle kom sammen (dro sikkert sammen også) og at bilene som parkerte oss inne derfor tenkte at det var greit. Ble rimelig irritert når jeg skulle dra å handle og ikke kom meg noen vei på mange timer. Anonymkode: d9446...173
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #15 Skrevet 1. juni 2017 Glemte en annen episode. Datteren til de jeg leier hos var på besøk. Det var sikkert plass til 30 biler til her, men hun valgte da å parkere helt inntil min bil slik at det ble umulig å åpne sjåførdøren Anonymkode: d9446...173
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #16 Skrevet 2. juni 2017 Ja. Hver bidige julaften og nyttårsaften. Jeg er nærmeste nabo til en gravplass, og disse to dagene skal alle i hele verden tydeligvis på gravene, OG de skal parkere så nærme som mulig. Kjempestas for oss som bor i borettslaget når de begynner å parkere på vårt område, og sperrer utkjørselen fra vår parkeringsplass. Hvert. Bidige. År. Anonymkode: 62a68...971 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #17 Skrevet 2. juni 2017 send regnr til 2282 http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger/SMS+tjeneste Anonymkode: 533b4...d75
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #18 Skrevet 2. juni 2017 Jeg har måttet klatre inn bakdøren et par ganger fordi noen har parkert så nært at jeg ikke fikk åpnet dørene, men innesperret har jeg ikke blitt. Anonymkode: 20440...9e5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #19 Skrevet 2. juni 2017 En gravemaskin fjerner feilparkerte biler enkelt og greit. Anonymkode: f1eb9...e50
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #20 Skrevet 2. juni 2017 Jeg husker jeg bodde i en blokk som kun hadde en smal trapp ned i et vei uten fortau med parkering. Der stod det alltid biler. Kom man med barnevogn så var man fucked. Merkelig at folk som parkerer ikke skjønner at folk ender bare med å gå over panseret ditt hvis man gjør sånt. Anonymkode: c2596...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå