Gå til innhold

Er høye jenter trange?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 2.6.2017 den 7.35, AnonymBruker skrev:

Etter å ha hengt sammen med masse guttevenner opp gjennom og vært med på mange merkelige og interessante diskusjoner er det bare en ting jeg har hørt at alle er enige om og det er faktisk at svært tynne jenter er vide. Ellers er det helt tilfeldig hvem som er trang eller vid.

Anonymkode: 48565...3bc

Dette har jeg ingen tro på. Mulig de trodde det var sammenheng mellom ytre og indre mål på damer og dermed FORVENTET at de tynne damene skulle være ekstra trange og derfor ble overrasket og oppfattet dem som videre enn de var. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 2.6.2017 den 10.15, Inwe skrev:

Samboeren min sa faktisk en gang at han var veldig skeptisk til om jeg var for vid (jeg er 175 og 6 cm høyere enn han). At han hadde hatt et par damer før som var høyere enn han og hadde ingen planer om fler da lavere damer var trangere, men så viste det seg at jeg motbeviste teorien hans. Det skal jo sies at jeg også var skeptisk til penisstørrelse fordi han er lav, men han motbeviste min teori også.

Tror det er akkurat like stor variasjon for høye som for lave damer. Tror også hoftestørrelse har mer å si en lengde. Lengden vil vel heller gjøre deg dyp enn trang (uten at jeg har noe som helst beviser for den påstanden). 

Hoftevidde har ingenting med hvor trang hun er å gjøre nei. Eller trodde du kvinner ble trangere om de gikk ned i vekt eller videre om de la på seg? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger, men andre ganger ikke!

Anonymkode: 808b5...22c

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2017 den 8.05, AnonymBruker skrev:

Jo. Hvorfor ellers gidder menn ha noe med kvinner å gjøre? Det eneste de duger til i menns liv er sex. Alt annet gjør menn bedre.

Snakke om følelser? Menn. Ha det moro? Menn. Bygge alt som er i samfunnet? Menn. Finne opp ting? Menn. Ha sex og føde barn? Kvinner. 

Så sa vil jeg gjerne ha en som er trang og god. 

Anonymkode: b4599...8ca

Hvorfor henger du på ett kvinneforum da, og ikke spør alle de kloke mannfolka da?

Anonymkode: 07872...dd2

Skrevet

Ja. Det er helt umulig å komme inn...   :angry::cry3:

:ironi:

Skrevet

Du verden hvor lei jeg er disse idiottrådene.....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Du verden hvor lei jeg er disse idiottrådene.....

KG er 80 prosent søppel og har vært det noen år nå.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KG er 80 prosent søppel og har vært det noen år nå.

Ja, vel...har ikke vært her i årevis. Men hauger av idiottråder spesielt i seksualunderforumet har jeg jo sett.

Søppel og møkk, ja. Og tåpelige forsøk på provosering/trolling... Hva Fanden er vitsen??

AnonymBruker
Skrevet

Dersom ei dame ikke er trang nok har nok du for smått utstyr. 

Anonymkode: 0bc5e...39c

AnonymBruker
Skrevet
På 1.6.2017 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Er gira på ei jente, men det er et stort problem. Hun er nærmere 180 og jeg kvier meg til å ha sex med henne. Hun må jo være gigantisk nedentil.

Er det bedre for meg å gi henne opp og heller finne noen på 160-170?

Anonymkode: b4599...8ca

Er trange jenter høye?

Anonymkode: 847e4...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...