Gå til innhold

Er høye jenter trange?

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Da går jeg for venninnene hennes i stedet. Hun ene har ganske fine pupper og er 165. Mindre begavet intellektuelt, men det kan jeg sikkert leve med.

Anonymkode: b4599...8ca

Fy:fy_fy: Kvinner er IKKE objekter

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig noen normale kvinner som oppleves som så vide? Høres så ekstremt ut.

Det høres ekstremt fordi det var det mest ekstreme jeg kunne komme på.

Og ikke er det vel noen som er som å springe pikken i en vegg heller.

Poenget mitt var at ytre kjennetegn ikke kan si noe om hvordan fitta kjennes.

Ikke bekymre deg. Har noen kommet inni deg er du god nok.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig noen normale kvinner som oppleves som så vide? Høres så ekstremt ut.

Ja, jeg er redd for at jeg er for vid. Har aldri fått høre at jeg er trang, slik jeg føler "alle" andre her inne får høre hele tiden... Og jeg har ingen problemer med å få inn over gjennomsnittet store peniser når jeg er kåt, slik mange sier de har. Det er så mange kvinner her som forteller at de må presse inn to fingre når de er kåte... 

Har aldri fått klager, men altså.. jeg er fryktelig usikker likevel.. Ingen kvinner sier til en mann med liten penis at han har det (Sphere har en litt annen oppfatning, men tror ikke det er normalt å gjøre), så hadde vel uansett ikke fått vite om jeg var vid hvis jeg er det.

Gynekologen sier jeg er normal. Da jeg spurte henne om jeg var vid sa hun bare det "du er normal". Men det er mye som er normalt, er det ikke? Å være vid er også normalt, akkurat som det er normalt å ha liten penis. Betyr ikke at det er bra likevel... 

Jeg trener musklene, men merker bare forskjell i hvor sterk jeg er der nede, ikke hvor trang jeg er når jeg ikke spenner musklene. Jeg kan dele bananer, pølser osv med musklene, ja jeg har prøvd hehe, men likevel føler jeg at det ikke er nok. Å knipe kontinuerlig under et langt samleie klarer jeg ikke...

Er det håp? Må jeg finne meg en mann med stor penis? Vil en mann med gjennomsnittlig penis ha glede av å ha sex med meg?

Jeg er aktiv, leken og nysgjerrig, men ekstremt usikker på om mennene synes jeg er løs...

Anonymkode: 63d01...3a1

Et par armer rundt rygg og skuldre, og lyder som sier at det man gjør er fint, betyr VELDIG mye mer enn det meste andre. Hvis du møter noen som synes du er kul og søt, har det ingenting å si

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bilderesultat for you're missing this meme

Anonymkode: 7b792...fc7

• Liker 2
Skrevet

Du får håpe på at hun er like trang i fitta som du er i hodet 😄

• Liker 1
Skrevet

Ifølge logikken din bør jo høye kvinner ha større hjerne enn lave menn og kvinner?

Det blir som å si at høye jenter har større pupper. Vi har jo ikke det. Det er som regel små damer som er breie over ræva og som har svære jur...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du virkelig så dum? Dette må være kødd.

Anonymkode: 07872...dd2

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Solstrålenjeg skrev:

Fy:fy_fy: Kvinner er IKKE objekter

Jo. Hvorfor ellers gidder menn ha noe med kvinner å gjøre? Det eneste de duger til i menns liv er sex. Alt annet gjør menn bedre.

Snakke om følelser? Menn. Ha det moro? Menn. Bygge alt som er i samfunnet? Menn. Finne opp ting? Menn. Ha sex og føde barn? Kvinner. 

Så sa vil jeg gjerne ha en som er trang og god. 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner at det er mye man kan lure på når man er jomfru eller ikke har noe særlig erfaring, men det er altså ikke sånn at det er en sammenheng mellom høyde og tranghet.

Det er forståelig at du er nysgjerrig og synes det er tryggere å spørre om sex på Kvinneguiden enn å erfare selv, men akkurat her tror jeg nok et tips er å gå ut og faktisk ha litt sex, jeg. Hvem som er trangest av hun høye og den lavere venninna hennes er bare ren bingo, så gå for hun du har mest lyst på. Ikke vær så nervøs, det er bare sex :) 

Siden du er litt svak i anatomi så foreslår jeg at du prøver å google litt og finner ut hvor klitoris og sånt er først, så avslører du kanskje ikke like lett hvor uerfaren og uviten du er når det kommer til sex og kvinnekroppen, og kan bli litt tryggere på deg selv og muligens bli kvitt noe av den usikkerheten din. Og det er bare å spørre oss på KG om du trenger mer hjelp, vi kan holde deg i hånda og guide deg gjennom det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 2.6.2017 den 10.15, Inwe skrev:

Samboeren min sa faktisk en gang at han var veldig skeptisk til om jeg var for vid (jeg er 175 og 6 cm høyere enn han). At han hadde hatt et par damer før som var høyere enn han og hadde ingen planer om fler da lavere damer var trangere, men så viste det seg at jeg motbeviste teorien hans. Det skal jo sies at jeg også var skeptisk til penisstørrelse fordi han er lav, men han motbeviste min teori også.

Tror det er akkurat like stor variasjon for høye som for lave damer. Tror også hoftestørrelse har mer å si en lengde. Lengden vil vel heller gjøre deg dyp enn trang (uten at jeg har noe som helst beviser for den påstanden). 

Hoftebredde betyr ikke vid mus hvertfall.  Jeg har hatt to damer med relativt brede hofter (j'lo- aktige kropper), og de var uten tvil trange nok. 

Anonymkode: ac1d8...8a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er redd for at jeg er for vid. Har aldri fått høre at jeg er trang, slik jeg føler "alle" andre her inne får høre hele tiden... Og jeg har ingen problemer med å få inn over gjennomsnittet store peniser når jeg er kåt, slik mange sier de har. Det er så mange kvinner her som forteller at de må presse inn to fingre når de er kåte... 

Har aldri fått klager, men altså.. jeg er fryktelig usikker likevel.. Ingen kvinner sier til en mann med liten penis at han har det (Sphere har en litt annen oppfatning, men tror ikke det er normalt å gjøre), så hadde vel uansett ikke fått vite om jeg var vid hvis jeg er det.

Gynekologen sier jeg er normal. Da jeg spurte henne om jeg var vid sa hun bare det "du er normal". Men det er mye som er normalt, er det ikke? Å være vid er også normalt, akkurat som det er normalt å ha liten penis. Betyr ikke at det er bra likevel... 

Jeg trener musklene, men merker bare forskjell i hvor sterk jeg er der nede, ikke hvor trang jeg er når jeg ikke spenner musklene. Jeg kan dele bananer, pølser osv med musklene, ja jeg har prøvd hehe, men likevel føler jeg at det ikke er nok. Å knipe kontinuerlig under et langt samleie klarer jeg ikke...

Er det håp? Må jeg finne meg en mann med stor penis? Vil en mann med gjennomsnittlig penis ha glede av å ha sex med meg?

Jeg er aktiv, leken og nysgjerrig, men ekstremt usikker på om mennene synes jeg er løs...

Du er nok ikke av de trangeste, men hva faen har det å si? Så lenge man ikke har mikropenis holder en normal vagina i massevis. Slapp av! Tranghet avgjør ikke om en dame er god i senga.

Anonymkode: ac1d8...8a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6/1/2017 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Er gira på ei jente, men det er et stort problem. Hun er nærmere 180 og jeg kvier meg til å ha sex med henne. Hun må jo være gigantisk nedentil.

Er det bedre for meg å gi henne opp og heller finne noen på 160-170?

Ja det er min erfaring. Blir som å leke med en snurrebass i et spøkelsesslott:fnise:

Anonymkode: 63bee...e53

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2017 den 9.05, AnonymBruker skrev:

Jo. Hvorfor ellers gidder menn ha noe med kvinner å gjøre? Det eneste de duger til i menns liv er sex. Alt annet gjør menn bedre.

Snakke om følelser? Menn. Ha det moro? Menn. Bygge alt som er i samfunnet? Menn. Finne opp ting? Menn. Ha sex og føde barn? Kvinner. 

Så sa vil jeg gjerne ha en som er trang og god. 

Hvor gammel er du, ts?

Anonymkode: 1db78...9d9

AnonymBruker
Skrevet
På 6/2/2017 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Klart man kjenner stor forskjell, men alle menn har jo såpass oppdragelse at de ikke sier at dama er vid. Selv om selve samleiet ikke er så deilig, er jo det andre rundt selve samleiet like deilig. Berøring, kyssing, oralsex osv. Man kan jo også fiste og bruke store dildoer som tenner begge. Så ikke fortvil om du er over snittet vid. Sex er så mye, og man kan nyte det på forskjellige måter. Er jo spennende at du er i stand til å ta store ting oppi musa. Sug eller runk mannen mens du bruker dildo, har du prøvd det?:)

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du, ts?

Anonymkode: 1db78...9d9

Jeg er 22

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart man kjenner stor forskjell, men alle menn har jo såpass oppdragelse at de ikke sier at dama er vid. Selv om selve samleiet ikke er så deilig, er jo det andre rundt selve samleiet like deilig. Berøring, kyssing, oralsex osv. Man kan jo også fiste og bruke store dildoer som tenner begge. Så ikke fortvil om du er over snittet vid. Sex er så mye, og man kan nyte det på forskjellige måter. Er jo spennende at du er i stand til å ta store ting oppi musa. Sug eller runk mannen mens du bruker dildo, har du prøvd det?:)

Du ser ting fra en kvinnes ståsted. Menn liker friksjon. Er ikke verre enn å mase om anal da

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22

Ikke overraskende. 

Anonymkode: f0352...173

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22

Er vel det samme hvem av de du går for, men ingen oppegående kvinne vil dele livet sitt med noen som er så dømmende som du virker, for å ikke nevne evnen til selvinnsikt, respekt og å kunne se verdien i alle mennesker. 

En vagina varierer i str mtp hvor man er i syklusen. Vet ikke helt med spm ditt, men tror ikke høyde har mye å si, det handler om gener. 

Hva ser du etter i en partner? En bestevenn du elsker mer enn alt, som du vil dele resten av livet ditt med, bo sammen med, sette  liv til verden sammen med? Eller vil du ha en du ikke liker og kaste bort live ditt med noen du ikke bryr deg nevneverdig om?

Altså det fremstår som du er svært såret av tidligere opplevelser, kanskje du burde jobbe litt mer med deg selv før du prøver å bli kjent med flere mennesker? Å være smart, forståelsesfull, omtenksom og elskende er svært viktige egenskaper, du burde kanskje skaffe deg disse før du tenker på å finne noen å dele livet ditt med. Du virker også veldig dømmende mot menn, og undervurderer det mannlige kjønn. Du har åpenbart ikke så mye erfaring, men vil bare si at det finnes mange menn som deler livet sitt med ei kone de elsker mer enn noe annet, som de prioriterer først, snakker med alt om, alltid vil være sammen med og som de respekterer og bryr seg om. 

Det kan også fremstå som du prøver å vri på den "size matters" stillingen noen kvinner har til menn, kanskje fordi du føler deg støtt. Nå er det ganske store forskjeller på vagina og penis, en vagina kan tilpasse seg partner og er elastisk. Den er lagd for å presse ut et barn, for å så trekke seg sammen igjen. En penis er en penis. Str teller såklart ikke stort, men heller hvordan man bruker den/fingre/munn. Og sex er heller ikke det viktigste i et forhold, det viktigste er kjærligheten til partneren din/bestevennen din som du lever livet ditt med.

Anonymkode: 0d0ef...9eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel det samme hvem av de du går for, men ingen oppegående kvinne vil dele livet sitt med noen som er så dømmende som du virker, for å ikke nevne evnen til selvinnsikt, respekt og å kunne se verdien i alle mennesker. 

En vagina varierer i str mtp hvor man er i syklusen. Vet ikke helt med spm ditt, men tror ikke høyde har mye å si, det handler om gener. 

Hva ser du etter i en partner? En bestevenn du elsker mer enn alt, som du vil dele resten av livet ditt med, bo sammen med, sette  liv til verden sammen med? Eller vil du ha en du ikke liker og kaste bort live ditt med noen du ikke bryr deg nevneverdig om?

Altså det fremstår som du er svært såret av tidligere opplevelser, kanskje du burde jobbe litt mer med deg selv før du prøver å bli kjent med flere mennesker? Å være smart, forståelsesfull, omtenksom og elskende er svært viktige egenskaper, du burde kanskje skaffe deg disse før du tenker på å finne noen å dele livet ditt med. Du virker også veldig dømmende mot menn, og undervurderer det mannlige kjønn. Du har åpenbart ikke så mye erfaring, men vil bare si at det finnes mange menn som deler livet sitt med ei kone de elsker mer enn noe annet, som de prioriterer først, snakker med alt om, alltid vil være sammen med og som de respekterer og bryr seg om. 

Det kan også fremstå som du prøver å vri på den "size matters" stillingen noen kvinner har til menn, kanskje fordi du føler deg støtt. Nå er det ganske store forskjeller på vagina og penis, en vagina kan tilpasse seg partner og er elastisk. Den er lagd for å presse ut et barn, for å så trekke seg sammen igjen. En penis er en penis. Str teller såklart ikke stort, men heller hvordan man bruker den/fingre/munn. Og sex er heller ikke det viktigste i et forhold, det viktigste er kjærligheten til partneren din/bestevennen din som du lever livet ditt med.

Alle vaginaer kan ikke tilpasse seg en penis nei. Kommer ann på hvordan utgangspungtet ditt er. Er du bøttevid hjelper det ikke hvor mye du kniper. Har vært med mange, og de aller fleste var det jeg vil kalle innenfor normalen. Noen få var for trange og noen få veldig vide. Er hun veldig vid, er det bare "balltre dildo" som gjelder og gode blow jobs.:)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med å ønske litt kvalitet når man først har sex? Skal jeg være med en dame resten av livet og ikke føle noe særlig under sex, bare fordi det er det rette å gjøre? Hun kan finne seg en større så kan jeg finne meg en trang en. Sex er viktig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...