AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #21 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sikkert? Jeg vet ikke. Derfor jeg spør her da Trange kvinner leker mest. Nei, men det er vel en overvekt av flere menn med større penis blant de høyere Anonymkode: b4599...8ca Hvordan vet du det? Er det gjort noen undersøkelser som tilsier at jo høyere, jo større penis? Anonymkode: f0352...173
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #22 Skrevet 1. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS: Nei, beklager, de er ikke trange nok for deg de heller. Det er tryggest om du fortsetter å holde deg til høyrehånden din du. Anonymkode: 55250...26c Hvorfor svarer du så stygt? Anonymkode: b4599...8ca
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #23 Skrevet 1. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du så stygt? Anonymkode: b4599...8ca Stygt? Jeg svarer bare faktabasert. Jeg tenkte du var interessert i fakta? Anonymkode: 55250...26c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #24 Skrevet 1. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stygt? Jeg svarer bare faktabasert. Jeg tenkte du var interessert i fakta? Anonymkode: 55250...26c Jeg er helt gjennomsnittlig utstyrt. Hvordan kan de lave ikke være trange nok? Det er jo ikke faktabasert det du skriver når du ikke vet noe om meg Anonymkode: b4599...8ca
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #25 Skrevet 2. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er mindre logisk med at små jenter i snitt er trangere enn høye jenter? Hvis begge kniper må jo den lave være trangest? Hva er dumt med å prøve sikre seg en trang dame? Size matters. Anonymkode: b4599...8ca Hvor trang en er har da ikke noe med høyden å gjøre 😉 Anonymkode: 50a06...26e
Nimbolt Skrevet 2. juni 2017 #26 Skrevet 2. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok takk for svar. Jeg ser hva du prøver på, men dette var et legitimt spørsmål. Tenkte bare rent logisk, slik som AB under svarte. Takk for svar! Da går jeg for venninnene hennes i stedet. Hun ene har ganske fine pupper og er 165. Mindre begavet intellektuelt, men det kan jeg sikkert leve med. Anonymkode: b4599...8ca Men da passer dere jo bra sammen da, like barn leker best. 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #27 Skrevet 2. juni 2017 Etter å ha hengt sammen med masse guttevenner opp gjennom og vært med på mange merkelige og interessante diskusjoner er det bare en ting jeg har hørt at alle er enige om og det er faktisk at svært tynne jenter er vide. Ellers er det helt tilfeldig hvem som er trang eller vid. Anonymkode: 48565...3bc 1
Inwe Skrevet 2. juni 2017 #28 Skrevet 2. juni 2017 (endret) Samboeren min sa faktisk en gang at han var veldig skeptisk til om jeg var for vid (jeg er 175 og 6 cm høyere enn han). At han hadde hatt et par damer før som var høyere enn han og hadde ingen planer om fler da lavere damer var trangere, men så viste det seg at jeg motbeviste teorien hans. Det skal jo sies at jeg også var skeptisk til penisstørrelse fordi han er lav, men han motbeviste min teori også. Tror det er akkurat like stor variasjon for høye som for lave damer. Tror også hoftestørrelse har mer å si en lengde. Lengden vil vel heller gjøre deg dyp enn trang (uten at jeg har noe som helst beviser for den påstanden). Endret 2. juni 2017 av Inwe 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #29 Skrevet 2. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok takk for godt svar. Jeg var bare litt nysgjerrig, for jeg hadde en kompis som mente på at asiatiske jenter var kjempe trange. Da begynte jeg tenke litt på høyde og sånt. Norske kvinner er jo ganske høye. Selv har jeg en gjennomsnittlig penis, men vil jo ha en trang dame Anonymkode: b4599...8ca Er norsk kvinne med smale hofter og har hørt at jeg er trang. Er 168 (GJENNOMSNITTSHØYDEN for norske kvinner). Anonymkode: 56f23...22d
draug 75 Skrevet 2. juni 2017 #30 Skrevet 2. juni 2017 Nå skal jeg ikke skryte på meg å ha stort nok erfaingsutvalg til å kalle det representativt, men det er ikke bekreftet empirisk hos meg at det er mulig å slutte ved å se på om ei jenter/ kvinne er høy, lang, bred, smal, kort, diger, petit osv. om hvorvidt hun er så trang at det blir som å dundre pikken i en murvegg eller om hun er så vid at det kjennes som å pisse ut gjennom vinduet en regnværsdag. Ikke har jeg fått bekreftet at kvinner med smale ankler er spesielt trange heller, i motsetning til kvinner med tykkere ankler. Et sted har det blitt påstått, kanskje det var her men jeg orker ikke å lete etter det, at feite kvinner var ekstra trange fordi alt fettet presset fitta sammen. Man kan jo bruke noen tiår av livet sitt på å samle erfaringer om dette. Men min erfaring sier at et dråg er et dråg uansett hvordan hun ser ut og det er nok for meg. 1
Sphere Skrevet 2. juni 2017 #31 Skrevet 2. juni 2017 Det har pent lite å si. Akkurat som penisstørrelse. Man aner ikke hva man får før man faktisk tester det. MEN, jeg har merket meg at kvinner som løfter, ofte har sterke og fine muskler.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #32 Skrevet 2. juni 2017 Hm. Jeg er ganske høy, og jeg kunne ikke ha sex med eksen uten at han fikk fryktelig vondt i penisen. Det var visst for trangt. Jeg trodde egentlig at alle var ca lik, med 10 cm i dybde, men om man trente opp musklene kunne det bli individuelle forskjeller. Anonymkode: b4ec8...21e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #33 Skrevet 2. juni 2017 Kommer jo an på mye annet da, syklus, kåthet osv. Fått høre fra eksen at jeg var trang. Min FF nå har langt over snittet stor penis, noen ganger har det vært vanskelig å få den inn i starten, men sist jeg var med han følte jeg meg mye videre....men da var jeg ekstremt våt, han digget det jo. Jeg er 178 btw. Anonymkode: ccab0...c29 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #34 Skrevet 2. juni 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det vil jeg tro du kan leve veldig godt med, ja. Like barn leker best Anonymkode: fb714...577 9 timer siden, Nimbolt skrev: Men da passer dere jo bra sammen da, like barn leker best. Og store hjerner tenker likt Anonymkode: fb714...577
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #35 Skrevet 2. juni 2017 8 timer siden, draug 75 skrev: Nå skal jeg ikke skryte på meg å ha stort nok erfaingsutvalg til å kalle det representativt, men det er ikke bekreftet empirisk hos meg at det er mulig å slutte ved å se på om ei jenter/ kvinne er høy, lang, bred, smal, kort, diger, petit osv. om hvorvidt hun er så trang at det blir som å dundre pikken i en murvegg eller om hun er så vid at det kjennes som å pisse ut gjennom vinduet en regnværsdag. Ikke har jeg fått bekreftet at kvinner med smale ankler er spesielt trange heller, i motsetning til kvinner med tykkere ankler. Et sted har det blitt påstått, kanskje det var her men jeg orker ikke å lete etter det, at feite kvinner var ekstra trange fordi alt fettet presset fitta sammen. Man kan jo bruke noen tiår av livet sitt på å samle erfaringer om dette. Men min erfaring sier at et dråg er et dråg uansett hvordan hun ser ut og det er nok for meg. Er det virkelig noen normale kvinner som oppleves som så vide? Høres så ekstremt ut. Ja, jeg er redd for at jeg er for vid. Har aldri fått høre at jeg er trang, slik jeg føler "alle" andre her inne får høre hele tiden... Og jeg har ingen problemer med å få inn over gjennomsnittet store peniser når jeg er kåt, slik mange sier de har. Det er så mange kvinner her som forteller at de må presse inn to fingre når de er kåte... Har aldri fått klager, men altså.. jeg er fryktelig usikker likevel.. Ingen kvinner sier til en mann med liten penis at han har det (Sphere har en litt annen oppfatning, men tror ikke det er normalt å gjøre), så hadde vel uansett ikke fått vite om jeg var vid hvis jeg er det. Gynekologen sier jeg er normal. Da jeg spurte henne om jeg var vid sa hun bare det "du er normal". Men det er mye som er normalt, er det ikke? Å være vid er også normalt, akkurat som det er normalt å ha liten penis. Betyr ikke at det er bra likevel... Jeg trener musklene, men merker bare forskjell i hvor sterk jeg er der nede, ikke hvor trang jeg er når jeg ikke spenner musklene. Jeg kan dele bananer, pølser osv med musklene, ja jeg har prøvd hehe, men likevel føler jeg at det ikke er nok. Å knipe kontinuerlig under et langt samleie klarer jeg ikke... Er det håp? Må jeg finne meg en mann med stor penis? Vil en mann med gjennomsnittlig penis ha glede av å ha sex med meg? Jeg er aktiv, leken og nysgjerrig, men ekstremt usikker på om mennene synes jeg er løs... Anonymkode: 63d01...3a1 1
Mr. Kilmister Skrevet 2. juni 2017 #36 Skrevet 2. juni 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er gira på ei jente, men det er et stort problem. Hun er nærmere 180 og jeg kvier meg til å ha sex med henne. Hun må jo være gigantisk nedentil. Er det bedre for meg å gi henne opp og heller finne noen på 160-170? Anonymkode: b4599...8ca Herregud å uvitende og krenkende du er. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #37 Skrevet 2. juni 2017 Det er like sant som at lange menn har større penis enn middels lange. Anonymkode: 092a4...3c9
Gjest O.G. Skrevet 2. juni 2017 #38 Skrevet 2. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha hengt sammen med masse guttevenner opp gjennom og vært med på mange merkelige og interessante diskusjoner er det bare en ting jeg har hørt at alle er enige om og det er faktisk at svært tynne jenter er vide. Ellers er det helt tilfeldig hvem som er trang eller vid. Anonymkode: 48565...3bc Det mine guttevenner sier er at høye tynne jenter kan ta imot kuk.
Perle Skrevet 2. juni 2017 #39 Skrevet 2. juni 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er gira på ei jente, men det er et stort problem. Hun er nærmere 180 og jeg kvier meg til å ha sex med henne. Hun må jo være gigantisk nedentil. Er det bedre for meg å gi henne opp og heller finne noen på 160-170? Anonymkode: b4599...8ca Synes du skal droppe det. Gi henne opp å gå videre. Gjør henne også for guds skyld tjenesten ved og ikke se deg deg tilbake!! 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #40 Skrevet 2. juni 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig noen normale kvinner som oppleves som så vide? Høres så ekstremt ut. Ja, jeg er redd for at jeg er for vid. Har aldri fått høre at jeg er trang, slik jeg føler "alle" andre her inne får høre hele tiden... Og jeg har ingen problemer med å få inn over gjennomsnittet store peniser når jeg er kåt, slik mange sier de har. Det er så mange kvinner her som forteller at de må presse inn to fingre når de er kåte... Har aldri fått klager, men altså.. jeg er fryktelig usikker likevel.. Ingen kvinner sier til en mann med liten penis at han har det (Sphere har en litt annen oppfatning, men tror ikke det er normalt å gjøre), så hadde vel uansett ikke fått vite om jeg var vid hvis jeg er det. Gynekologen sier jeg er normal. Da jeg spurte henne om jeg var vid sa hun bare det "du er normal". Men det er mye som er normalt, er det ikke? Å være vid er også normalt, akkurat som det er normalt å ha liten penis. Betyr ikke at det er bra likevel... Jeg trener musklene, men merker bare forskjell i hvor sterk jeg er der nede, ikke hvor trang jeg er når jeg ikke spenner musklene. Jeg kan dele bananer, pølser osv med musklene, ja jeg har prøvd hehe, men likevel føler jeg at det ikke er nok. Å knipe kontinuerlig under et langt samleie klarer jeg ikke... Er det håp? Må jeg finne meg en mann med stor penis? Vil en mann med gjennomsnittlig penis ha glede av å ha sex med meg? Jeg er aktiv, leken og nysgjerrig, men ekstremt usikker på om mennene synes jeg er løs... Anonymkode: 63d01...3a1 Jeg tror ikke det er mindre vanlig enn at menn forteller kvinner at de er vide, og det tror jeg svært få sier rett ut til en partner. Men man hører jo om historier der kvinner har begynt å le av menn som har små peniser så kvinner er nok ikke noe bedre enn menn. Leser man rundt omkring på nett så er det også mye latterliggjøring av små peniser, og jeg tror ikke det er så gøy å lese for menn som har en liten penis. Klart det skrives endel stygt om kvinner som er vide også, men det blir litt for bastant å påstå at ingen kvinner gjør slikt. Kvinner er ikke helgener, men du leser kanskje ikke annet enn det stygge som skrives om kvinner? Tror mange glemmer at også menn kan ha usikkerheter rundt kropp. Anonymkode: f0352...173
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå