AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #21 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har også opplevd dette mange ggr. Ved et par anledninger har jeg sagt "var det noe eller?" Da har de blitt helt perplekse og svart noe sånt som, "ehh..nei!" Og når unger glaner, så stirrer jeg bare intenst tilbake Er drittlei at noen bare må glaaane. Ja, jeg er kanskje litt kraftig..men synes selv jeg ser ganske pen og pyntelig ut, men ikke sååå pen eller kraftig at man trenger stirre så øynene nesten detter ut Anonymkode: d8905...058 2
Arkana Skrevet 2. juni 2017 #22 Skrevet 2. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt være tilfelle at folk generelt sett glor/glaner/stirret mer i Norge enn i en del andre land. Det merker spesielt vi som reiser mye og har bodd i flere land. Anonymkode: fdd8d...03a Jeg har også reist mye og bodd flere år i andre land, men kan ikke si at jeg synes nordmenn stirrer mer enn andre. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #23 Skrevet 2. juni 2017 Jeg glor ekstra mye på stygge folk. Er så glad jeg ikke er stygg Anonymkode: 6315e...e53 2
Rosa Sitron Skrevet 2. juni 2017 #24 Skrevet 2. juni 2017 12 timer siden, Silje Lien skrev: Jeg går i mine egne tanker, og stirrer bare dødt ut i luften, egentlig. Så oppdager jeg at jeg stirrer på noen. Helt uten at jeg tenker over det. Det tenker jeg at flere også gjør. Kjenner meg også igjen i det.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #25 Skrevet 25. mai 2019 På 1.6.2017 den 18.14, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør at enkelte må liksom se så lenge på deg eller glane når du går forbi? Jeg er en usikker person, føler jeg. Så hver gang jeg er ute med barnet mitt, enten er det handling i dagligvarebutikk eller andre plasser, så opplever jeg at enkelte ser litt ekstra. Vi ser helt normale ut, mannen min og jeg. Ungen våres er en skjønn liten jente på 1 år. Ganske alminnelig familie på 3. Men pga min usikkerhet tar jeg alt i verste mening. Da tror jeg at noe er galt med oss, ungen har for lite/mye klær på, oppfører vi oss rart osv osv osv. Flere som opplever dette? Eller er jeg blitt helt paranoid? Anonymkode: 1d4f4...fdc Si det? Det er ganske uhøflig. Noen naboer de klatret opp på lift for å glane inn. Da er man ikke helt god i hodet mener jeg. Noen andre jeg kjenner opplevde at naboen går inn i hagen og går helt inntil vinduene og står der og glaner. Mange som er lei det og syns det er irriterende. Skjønner ikke at folk gidder å gjøre seg så liten å glane på eller inn til folk? Anonymkode: d8a76...aeb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #26 Skrevet 25. mai 2019 Jeg har angst og føler folk glor på meg og snakker stygt om meg hele tiden. De gjør jo ikke det, er bsre jeg som er paranoid. Men det er vanvittig frustrerende. Får så dårlig selvtillit når jeg går rundt å tror at folk glor/snakker stygt om meg Anonymkode: 3c6a8...b11
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. mai 2019 #27 Skrevet 25. mai 2019 Jeg tenker at folk som glaner glaner tilbake fordi du glaner på dem med et skeptisk blikk. Så blir det sånn staredown 😅🐒 Noen ganger kan jeg se et menneske, men er i min egen verden og «ser» egentlig ikke på det mennesket. Blikket bare fester seg uten at jeg engang tenker på det. Tror nok at mennesker som er usikre ofte innbiller seg at folk ser på den mer enn andre. Jeg møter mange blikk på gaten. Og som oftest så smiler jeg og får et smil tilbake. Om man slutter å tenke det verste og nærmest blir fiendtlig så tror jeg man vil merke at for flest ikke stirrer for å stirre. Og stirrer du olmt tilbake så henviser jeg til starten av innlegget 🤪
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #28 Skrevet 25. mai 2019 På 1.6.2017 den 23.03, AnonymBruker skrev: Jeg hadde mye problemer med at folk glodde før, men så begynte jeg å spise en banan mens jeg holdt øyekontakt med dem hver gang noen glodde på meg. Da slutter de fort! Anonymkode: 7c6f1...6b0 Må være upraktisk å måtte drasse på et ukjent antall bananer hele tiden, i fall folk begynner å stirre? Anonymkode: 7cba2...963 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #29 Skrevet 25. mai 2019 Jeg er en av de som glor lenge på folk. Nettopp for å få dem irritert. De få gangene folk spør så sier jeg at jeg har en sykdom som reduserer min reaksjonsevne. Da sier jeg beklager. Anonymkode: 5cc89...2e9
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. mai 2019 #30 Skrevet 25. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må være upraktisk å måtte drasse på et ukjent antall bananer hele tiden, i fall folk begynner å stirre? Anonymkode: 7cba2...963 😂😂😂
Gjest Krampus Skrevet 25. mai 2019 #31 Skrevet 25. mai 2019 Jeg titter alltid ekstra på hunder og babyer. De er dritsøte og gjør meg glad. Eierne ser jeg sjeldent på.
Gjest Krampus Skrevet 25. mai 2019 #32 Skrevet 25. mai 2019 Edit, det er ikke helt sant. Ser alltid en ekstra gang på menn med valp eller baby. De blir alltid ca 60% kjekkere.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #33 Skrevet 25. mai 2019 På 1.6.2017 den 23.03, AnonymBruker skrev: Jeg hadde mye problemer med at folk glodde før, men så begynte jeg å spise en banan mens jeg holdt øyekontakt med dem hver gang noen glodde på meg. Da slutter de fort! Anonymkode: 7c6f1...6b0 Lurt tips. Så det er bare å alltid bære en banan i vesken og dra den opp når noen glor og så spise sakte mens man stirrer tilbake. Anonymkode: 9d1f8...703
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #34 Skrevet 25. mai 2019 Jeg irriterer meg også når noen stirrer. Men mest når det er en dame jeg kjenner godt som glor på kroppen min. Hun stirrer også når man spiser og det har hun faktisk sagt at hun liker veldig godt. Jeg liker ikke å bli stirret på men hun liker altså å stirre. Jeg satt selv på kjøpesenter i dag og så på folket. Prøvde å se på dem og se for meg hva slags personer de er, og hvordan de har det hjemme osv. Synes det var litt interssant. Men stirrer ikke om de ser tilbake såklart. I motsetning til hun jeg kjenner. Anonymkode: 9d1f8...703
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #35 Skrevet 25. mai 2019 Folk som glor på meg tror at de kjenner meg. Så sier jeg bare hei og så blir de fornøyde. Anonymkode: 5ea7d...6a3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #36 Skrevet 25. mai 2019 På 2.6.2017 den 1.01, AnonymBruker skrev: Opplever dette jeg og, men det er i en kystby på Østlandet. Folk stirrer mye på skoene og måler meg videre opp. Er helt merkelig. Bor i Trøndelag nå og her har jeg aldri opplevd den formen for gloing. Trives bedre her enn på Østlandet igrunn Anonymkode: 89bef...0f2 Tønsberg? Er derfra og synes folk glor veldig, starter med skoene og måler deg videre oppover. Både barn og voksne glor på denne måten.. flyttet til Trøndelag og her er det myyye triveligere 😄 Kanskje et kystfenomen på Østlandet Anonymkode: 89bef...0f2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #37 Skrevet 25. mai 2019 Hahaha, hele denne tråden er jo småspesiell😅Innbilske OG paranoide? Anonymkode: 0db52...022
princeofithilien Skrevet 25. mai 2019 #38 Skrevet 25. mai 2019 Jeg opplever også ofte at folk stirrer, men jeg har begynt å stirre tilbake. Og prøver å ta det som et kompliment... Men det er likevel frustrerende, man lurer jo på om man har en svær svart flekk i panna eller noe sånt!
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #39 Skrevet 25. mai 2019 Opplever det støtt og stadig, og da glor jeg tilbake og sier «Hei Hei»! Dette åpner opp for at vedkommende faktisk sier hva de tenker på/glor på eller trekker øynene til seg! Burde prøves Anonymkode: f09bf...6af
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #40 Skrevet 25. mai 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Tønsberg? Er derfra og synes folk glor veldig, starter med skoene og måler deg videre oppover. Både barn og voksne glor på denne måten.. flyttet til Trøndelag og her er det myyye triveligere 😄 Kanskje et kystfenomen på Østlandet Anonymkode: 89bef...0f2 Samme her, de starter å glo på skoene. Har vært i Tønsberg 2 ganger. Hva betyr dette?? Anonymkode: 3c6a8...b11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå