AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har nå blokkert en facebook-bruker. Vil denne brukeren fortsatt se mitt profilbilde, hvis jeg nå endrer bildet til noe annet? Eller vil den blokkerte brukeren bare se et helt "tomt" profilbilde uansett Anonymkode: 48c45...ca8
Drakan Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Du kan gjøre profilbildet ditt privat om du ønsker å hindre personen å se det.
Sirah Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Om du har blokkert denne personen så "eksisterer" du ikke på FB for han eller henne. Du er bare vekk. Bytt profilbilde du 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå blokkert en facebook-bruker. Vil denne brukeren fortsatt se mitt profilbilde, hvis jeg nå endrer bildet til noe annet? Eller vil den blokkerte brukeren bare se et helt "tomt" profilbilde uansett Anonymkode: 48c45...ca8 En blokkert bruker ser ikke din profil i det hele tatt, selv ikke et offentlig profilbilde. Prøver vedkommende å søke deg opp får h*n null treff. Anonymkode: 22f8a...0b8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 På gjeldende profilbilde på facebook står et " To help friends find you, your current profile picture can be seen by everyone. You can decide who should see the other details, like the description, likes or comments. " Jeg regner da med at en blokkert bruker ikke kan se bildet i det hele tatt , og ikke bare kommentarene. Men ok, da sier flesteparten her at for en blokkert bruker vil min FB ikke en gang eksistere for h*n. Anonymkode: 48c45...ca8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 Men selve chat - loggen med den blokkerte brukeren vil vel bli lagret hos vedkommende ikke sant ? Det er ikke krise, men bare lurer Anonymkode: 48c45...ca8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 Man får null treff i din situasjon. Kommentarer og alt, er sensurert for vedkommende du har blokkert. Anonymkode: 7e757...8b4
Tyrk40 Skrevet 1. juni 2017 #9 Skrevet 1. juni 2017 H*n kan sikkert ikke finne deg på face(når innlogget) Men om h*n søker deg opp på google(skriver navnet ditt pluss facebook) så kan h*n nok se deg ja.Og det nye profilbildet ditt også... 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #10 Skrevet 1. juni 2017 Blir facebook messenger chat logg fortsatt lagra hos blocked user? Anonymkode: 48c45...ca8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #11 Skrevet 1. juni 2017 49 minutter siden, Tyrk40 skrev: H*n kan sikkert ikke finne deg på face(når innlogget) Men om h*n søker deg opp på google(skriver navnet ditt pluss facebook) så kan h*n nok se deg ja.Og det nye profilbildet ditt også... Det er ikke sikkert... pga IP adresse.. Anonymkode: 48c45...ca8
Tyrk40 Skrevet 1. juni 2017 #12 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert... pga IP adresse.. Anonymkode: 48c45...ca8 Sant nok det med IP ja,men er det ikke forskjellig IP på telefon og PC/Nettbrett.Eller om en bruker PC på jobb,internettcafe etc...Men om vedkommende da er 'smart' nok til å gjøre det er kansje ikke sikkert????Men hvorfor er det så viktig for deg å ikke bli 'funnet' TS..Blir du stalket eller noe? Anmeld det..
jabx Skrevet 1. juni 2017 #13 Skrevet 1. juni 2017 4 timer siden, Drakan skrev: Du kan gjøre profilbildet ditt privat om du ønsker å hindre personen å se det. Tror ikke det er mulig å gjøre det aktive profilbildet privat. Det er synlig for alle, selv de som ikke er logget inn. AFAIK.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #14 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har blokkert en tilleggskonto jeg eier for å teste det ut. Logget så inn på den blokkerte kontoen og søkte meg selv opp, og da fikk jeg faktisk ingen treff. Anonymkode: 48c45...ca8
Drakan Skrevet 1. juni 2017 #15 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, jabx skrev: Tror ikke det er mulig å gjøre det aktive profilbildet privat. Det er synlig for alle, selv de som ikke er logget inn. AFAIK. Du bruker tydeligvis facebook lite.... Man kan sørge for at ingen utenom enkelte venner får se bilde ditt vet du. kan ikke ha endret seg så dramatisk etter nyttår at man ikke kan skjule bildet sitt og profil om man vil det. Kjente mange som gjorde det, du kunne ikke finne dem i søkeresultater heler eller se bildene uten å være venn.
Tyrk40 Skrevet 1. juni 2017 #16 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blokkert en tilleggskonto jeg eier for å teste det ut. Logget så inn på den blokkerte kontoen og søkte meg selv opp, og da fikk jeg faktisk ingen treff. Anonymkode: 48c45...ca8 Har du prøvd å søke degselv opp på Google da?Eller Yahoo...Prøv da vel? H*n kan jo muligens gjøre det..
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #17 Skrevet 2. juni 2017 Har ikke noe med IP å gjøre. Har noe med innlogging å gjøre. Er du innlogget på FB, så får du ikke opp noen treff fra den som har blokkert deg. Eller den du har blokkert, får ingen treff opp på deg. Lager du/vedkommende ny FB-konto med annen mail, så finner du vedkommende/vedkommende finner deg, og vil se det du har offentlig på din profil, samt profilbildet. Anonymkode: 7e757...8b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå