AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Polen er det eneste landet, med unntak av Ungarn som kritiserer EUs asyl og migrasjonspolitikk. For en uke siden gikk Polens utenriksminister ut å sa at den mektige vise presidenten for EU, hater Polen og Ungarn fordi disse landene ønsker å bevare egen kultur. Jeg trodde polakkene overdrev, men etter å ha sett denne videon, må jeg si at jeg er litt sjokkert. Når han bruker begreper som "utfordringer" så er det et politisk korrekt ord for problemer. En av EUs mektigste menn synes at det er tull å bevare egen kultur og nasjonal identitet. Egen nasjon er bare svada. Skjebnen har bestemt at vi skal bestå av mange kulturer, ingen grunn til å prøve å bevare sin egen kultur. Han tar også feil når det gjelder begrepet manfold, i dagnes situasjon er praktisk talt alle migranter muslimer fra Midtøsten eller Afrika. Anonymkode: ce2d2...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Her kritiserer polens statsminister EU fordi de ikke greier å se sammenhengen mellom innvandring og terrorisme http://abcnews.go.com/International/wireStory/poland-critical-eu-policy-taking-migrants-47611966 Anonymkode: ce2d2...8b2 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Dette kommer til å ende med at EU splittes. Anonymkode: 94d8b...d89 4
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 I fremtiden vil ikke Europa bestå av flere kulturer. Kun av Islam. Nyt glansdagene mens dere kan og si unnskyld til deres barn, spesielt deres døtre.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 Et stort takk til Polen og Ungarn som forblir i historien som de siste to som prøvde å redde Europa. Fy til fru Merkel og lakeiene hennes i Vesten som ødelegger Europa i stor fart. Igjen er Tyskland pådriver for ødeleggelse og kaos i Europa. Historien gjentar seg. Anonymkode: 89d30...79d 3
SesameStreet Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette kommer til å ende med at EU splittes. Anonymkode: 94d8b...d89 Jeg tror også at det kommer til å skje. 2
Z.Z Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Dette er syke folk som har solgt sitt budskap til de viktigste personene og institusjonene i verden ("tilfeldigvis" i Vesten). Disse styrer oss alle. Med andre ord må Europa gi fra seg sin suverinetitet ved hjelp av kulturell og folkelig blanding til fordel for andre, helst EU, selv om de ikke har kontroll over begivenhetene som vil utspille seg. Dette er noe ingen andre land gjør på samme måte. Det er europeerne som sitter i saksa og som må betale prisen på disse avhengige gamblernes terningbord. Jeg kan ikke godta dette på noen måte. Europeere fortjener sine egne land, akkurat som alle andre. Segregering skjer uansett. Så indiandernes og forskjellige urbefolkningers kamp var forgjeves? Vi er neste, og argumentene er fullstendig tåpelige. Med den tankegangen er EU historie og vi må se fram mot store konflikter i de tidligere suverene statene i Europa. Flott jobbet! 2
kat-e Skrevet 3. juni 2017 #8 Skrevet 3. juni 2017 Jeg forstår ikke hva EU skal oppnå. Midt-Østen og Afrika er overbefolket. Å åpne dørene vil bare utsette problemet, ikke løse det. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #9 Skrevet 3. juni 2017 Helt enig med Polen og Ungarn, så når henter de tilbake alle sine borgere fra Vest-Europa? Anonymkode: c2466...907
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #10 Skrevet 3. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med Polen og Ungarn, så når henter de tilbake alle sine borgere fra Vest-Europa? Anonymkode: c2466...907 Håper ikke det, de jeg kjenner er dyktige til å jobbe og deler våre verdier. Anonymkode: 94d8b...d89
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #11 Skrevet 3. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke det, de jeg kjenner er dyktige til å jobbe og deler våre verdier. Anonymkode: 94d8b...d89 Jo, når de ønsker å bevare egen kultur og nasjonal identitet så må de hente hjem sine borgere. Det gjør jeg også, men så vet jeg om mange kriminelle. Er ikke poenget her. Poenget er at hvis de skal bevare sin egen kultur og nasjonal identitet så får de hente hjem alle deres borgere som ikke er en del av vår. Anonymkode: c2466...907
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #12 Skrevet 3. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, når de ønsker å bevare egen kultur og nasjonal identitet så må de hente hjem sine borgere. Det gjør jeg også, men så vet jeg om mange kriminelle. Er ikke poenget her. Poenget er at hvis de skal bevare sin egen kultur og nasjonal identitet så får de hente hjem alle deres borgere som ikke er en del av vår. Anonymkode: c2466...907 Polen har sagt at de ikke har noe i mot andre europeere. De har også sagt at de kan ta i mot et lite antall om de er kristne. http://www.aftenposten.no/verden/Slovakia-vil-bare-ha-kristne-syriske-flyktninger-29977b.html Anonymkode: 94d8b...d89
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #13 Skrevet 3. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Polen har sagt at de ikke har noe i mot andre europeere. De har også sagt at de kan ta i mot et lite antall om de er kristne. http://www.aftenposten.no/verden/Slovakia-vil-bare-ha-kristne-syriske-flyktninger-29977b.html Anonymkode: 94d8b...d89 Da ønsker de jo ikke å bevare kulturen eller sin nasjonale identitet. Polen og Ungarn får ikke bare nyte fordelene av å være en del av EU. Skal Vesten proppes full av øst-europeere og flyktninger mens de skal få lov til å sette betingelser for hvem som skal til de? Glem det. Tvertimot burde de landene som har så mange borgere på tur utenfor landet faktisk måtte ta inn flere flyktninger enn oss andre. Hvorfor linker du til Slovakia? De er ikke en del av diskusjonen. Anonymkode: c2466...907
Raven Emerald Skrevet 3. juni 2017 #14 Skrevet 3. juni 2017 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #15 Skrevet 4. juni 2017 På 1.6.2017 den 11.15, AnonymBruker skrev: Polen er det eneste landet, med unntak av Ungarn som kritiserer EUs asyl og migrasjonspolitikk. For en uke siden gikk Polens utenriksminister ut å sa at den mektige vise presidenten for EU, hater Polen og Ungarn fordi disse landene ønsker å bevare egen kultur. Jeg trodde polakkene overdrev, men etter å ha sett denne videon, må jeg si at jeg er litt sjokkert. Når han bruker begreper som "utfordringer" så er det et politisk korrekt ord for problemer. En av EUs mektigste menn synes at det er tull å bevare egen kultur og nasjonal identitet. Egen nasjon er bare svada. Skjebnen har bestemt at vi skal bestå av mange kulturer, ingen grunn til å prøve å bevare sin egen kultur. Han tar også feil når det gjelder begrepet manfold, i dagnes situasjon er praktisk talt alle migranter muslimer fra Midtøsten eller Afrika. Anonymkode: ce2d2...8b2 Så, hva tror du er hans motiv er for dette? Anonymkode: da3cc...3c9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #16 Skrevet 5. juni 2017 På 3.6.2017 den 20.21, AnonymBruker skrev: Da ønsker de jo ikke å bevare kulturen eller sin nasjonale identitet. Polen og Ungarn får ikke bare nyte fordelene av å være en del av EU. Skal Vesten proppes full av øst-europeere og flyktninger mens de skal få lov til å sette betingelser for hvem som skal til de? Glem det. Tvertimot burde de landene som har så mange borgere på tur utenfor landet faktisk måtte ta inn flere flyktninger enn oss andre. Hvorfor linker du til Slovakia? De er ikke en del av diskusjonen. Anonymkode: c2466...907 https://www.ft.com/content/6edfdd30-472a-11e5-b3b2-1672f710807b Anonymkode: 94d8b...d89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå