Gå til innhold

Krenkende sex.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om jeg ble utsatt for et overgrep av en eks. 

Lå og sov alene, han kom hjem midt på natten og bare tok seg til rette.

Nei, ingen anmeldelse her, var egentlig greit for meg da jeg var i et forhold/elsket vedkommende, men har tenkt litt over det i ettertid.

Anonymkode: cd99a...936

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i et forhold med en kvinne som i perioder drikker for mye. Jeg oppfatter at vi primært har et velfungerende sex liv. I perioder drikker kjæresten min alt for mye. Det hender at når er særdeles påvirket at hun fortsetter med å drikke etter at jeg har lagt meg. Da hender det også at hun kommer og vekker meg og forlanger sex, noe som ikke tenner meg i det hele tatt. Det kan utarte seg med at hun blir verbalt truende , beføler meg , prøvde å gi meg ereksjon, jeg er tydelig på at jeg ikke er interessert, sier nei , slutt og går fra soverommet. Hun har da en tendens til følge etter meg og gir seg ikke , er verbalt utagerende, det hender sjelden men det kan skje at hun slår , lugger. Sist gang penetrere hun meg analt med en finger mens jeg sov. Neste dag beklager hun og sier at hun ikke husker noe og det kan da ikke være så ille det jeg opplever.  Mens jeg skriver dette , tenker jeg at slikt skal jeg ikke finne meg i. 

Anonymkode: acf40...e2d

Nei,du skal ikke finne deg i dette. Det er overgrep og voldtekt det du beskriver. Håper du innser at det er akkurat hva det er,og ikke "bare"krenkende. Du kan ikke ha det sånn,for du vil komme til å få store problemer psykisk. Hun burde bli anmeldt,og du burde komme deg vekk fra henne. Uansett følelser. Du må tenke på deg selv,for hun tenker ihvertfall ikke på deg og hvordan du må oppleve det.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

prøvde å gi meg ereksjon, jeg er tydelig på at jeg ikke er interessert, sier nei , slutt og går fra soverommet. Hun har da en tendens til følge etter meg og gir seg ikke , er verbalt utagerende, det hender sjelden men det kan skje at hun slår , lugger. Sist gang penetrere hun meg analt med en finger mens jeg sov.

Dette beviser også hennes fantasier, interesser om hva hun liker innenfor sex.

Hvorfor ikke finne ut mere om hennes sexlyster og "gjøre" det om du også ha lyst. Da blir hun sikkert mere giret på sexet.... fremfor drikk.

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og personangrep.

Edie, mod.

Gjest Alterego666
Skrevet

De fleste mobiltelefoner har en opptaksmulighet. Finn ut hvordan din virker, og gjør opptak mens hun utagerer. Hvis/når dette skjer neste gang bør du vurdere om du skal konfrontere henne med det for å få henne inn i din opplevelse av situasjonen og/eller bruk det som dokumentasjon om du trenger å anmelde.

Slik du beskriver henne, trenger hun å roe ned drikkingen. Du kan hjelpe henne, eller kjempe mot henne. Jeg vil ikke gi deg råd der. Tenk gjennom hele forholdet deres og hva hun betyr for deg.

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i et forhold med en kvinne som i perioder drikker for mye. Jeg oppfatter at vi primært har et velfungerende sex liv. I perioder drikker kjæresten min alt for mye. Det hender at når er særdeles påvirket at hun fortsetter med å drikke etter at jeg har lagt meg. Da hender det også at hun kommer og vekker meg og forlanger sex, noe som ikke tenner meg i det hele tatt. Det kan utarte seg med at hun blir verbalt truende , beføler meg , prøvde å gi meg ereksjon, jeg er tydelig på at jeg ikke er interessert, sier nei , slutt og går fra soverommet. Hun har da en tendens til følge etter meg og gir seg ikke , er verbalt utagerende, det hender sjelden men det kan skje at hun slår , lugger. Sist gang penetrere hun meg analt med en finger mens jeg sov. Neste dag beklager hun og sier at hun ikke husker noe og det kan da ikke være så ille det jeg opplever.  Mens jeg skriver dette , tenker jeg at slikt skal jeg ikke finne meg i. 

Du plukker virkelig damene dine fra toppen av hylla. Høres ut som et skikkelig stabilt kvinnemenneske som det er verdt å satse på.

Anonymkode: 07f03...d8c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er merkelig at en rekke av de som skriver at dette er et fake innlegg. Jeg er en meget rolig og tålmodig person. Pleier meget sjeldent å fyre meg opp når noe skjer. Har vel en uvane med å bruke tid på å tenke igjennom ting. Blir desverre sur og sint senere og ikke minst sur lenge. Jeg har tenkt nøye gjennom det. Jeg lover at neste gang noe slikt skjer så er det slutt. Skulle hun ikke akseptere mitt valg , vil jeg gå til poltiet og kreve at hun ikke tar kontakt på noen måte. Hennes atferd minnet meg på ting jeg opplevde i barndommen som jeg har klart å fortrenge. Dermed ble opplevelsen som hun utsatte meg for tyngre å bære enn om ikke ? 

AnonymBruker
Skrevet

Voldshandlinger. Trusler. Overgrep og voldtekt. Å anmelde henne ville ikke kostet meg et gram eller hint av dårlig samvittighet.

Men aller først må du forlate henne.

Anonymkode: d9686...989

Skrevet

Enig med røkla! Dette er ikke greit på en flekk!! 

Du bør komme deg vekk og hun bør søke hjelp!

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er merkelig at en rekke av de som skriver at dette er et fake innlegg. Jeg er en meget rolig og tålmodig person. Pleier meget sjeldent å fyre meg opp når noe skjer. Har vel en uvane med å bruke tid på å tenke igjennom ting. Blir desverre sur og sint senere og ikke minst sur lenge. Jeg har tenkt nøye gjennom det. Jeg lover at neste gang noe slikt skjer så er det slutt. Skulle hun ikke akseptere mitt valg , vil jeg gå til poltiet og kreve at hun ikke tar kontakt på noen måte. Hennes atferd minnet meg på ting jeg opplevde i barndommen som jeg har klart å fortrenge. Dermed ble opplevelsen som hun utsatte meg for tyngre å bære enn om ikke ? 

Uff dette høres ikke greit ut. Jeg lurer på hvorfor du godtar dette? Jeg får litt mellom linjene her at du har opplevd seksuelle overgrep i barndommen? Stemmer det? Da er det virkelig ikke rart at du reagerer. Hvordan var barndommen din?

Anonymkode: 6abaa...a4f

AnonymBruker
Skrevet

Såklart ikke greit. Men dette er jo en identisk problemstilling fra et tidligere innlegg, du har bare byttet kjønn. Hvorfor? For å se om respensen er lik/ulik, i håp om å rakke ned på et kjønn og forskjellsbehandling? :dry:

Men om det er reelt burde du ofc avslutte forholdet og finne deg noen som respekterer deg og som har et bedre menneskesyn.

Anonymkode: 027d3...61f

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såklart ikke greit. Men dette er jo en identisk problemstilling fra et tidligere innlegg, du har bare byttet kjønn. Hvorfor? For å se om respensen er lik/ulik, i håp om å rakke ned på et kjønn og forskjellsbehandling? :dry:

Men om det er reelt burde du ofc avslutte forholdet og finne deg noen som respekterer deg og som har et bedre menneskesyn.

Anonymkode: 027d3...61f

Dette synes jeg er urettferdig. Denne mannen er åpenbart et skadet menneske med traumatiske opplevelser bak seg. Det er svært vanskelig for slike mennesker å ha normale forhold. Det er som om de må gjenskape tidligere overgrep i voksen alder og derfor blir de ofte vedvarende ulykkelige mennesker. Du må bryte sirkelen TS og skaffe deg en normal og snill kvinne. Du må rett og slett slutte å være et offer!

Anonymkode: 6abaa...a4f

Gjest Coolaid
Skrevet
På 1.6.2017 den 16.44, AnonymBruker skrev:

Hun er alkoholiker og misbruker deg. Her bør du pakke og dra. Oppfordrer deg til å snakke med noen på et krisesenter for gode råd og støtte. 

Skrevet
På 1.6.2017 den 16.44, AnonymBruker skrev:

Du ser vel løsningen selv. Avslutt forholdet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...