AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har en Sony Xperia Z5, og har hatt den litt over ett år. Jeg har ikke trengt å lade den mer enn annenhver dag, inntil det kom en oppdatering for et par måneder siden. Da raste batteriet ned i full fart, til tross for at jeg hadde på Stamina/strømsparingsmodus. Når jeg ser på hva som har brukt mest batteri, er det i skrivende stund følgende: Telefonen ikke i bruk - 37% Android-operativsystem - 31% Celle-standby - 6% En gang ladet jeg telefonen rett før jeg la meg, så den var altså på 100% da jeg la meg. Da jeg våknet dagen etter, var batteriet bare på 57%, selv om jeg hadde på strømsparing. Alle apper var lukket, men det er sikkert noen bakgrunnsprogrammer som surrer og går uten at jeg er klar over det. Jeg har kun på mobildata når jeg ikke har tilgjengelig WiFi, og stedsposisjon eller hva det heter er som regel ikke på. Noen som opplever det samme, eller som har noen tips for hvordan jeg kan spare litt batteri? Skal snart på tur og kommer nok til å bruke litt Snapchat, Instagram, kamera og Messenger i den forbindelse, og derfor håper jeg selvfølgelig at batteriet i det minste kan holde en hel dag. Anonymkode: bfade...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå