AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Noen som vet om det spiller noen rolle hvilken søppeldunk til tømming man bruker? Tror noen har tatt min. Er det noen måte å vite hvilken som eventuelt er min? Nummer eller noe? Har prøvd å google det, men virker ikke som om denne informasjonen er lett tilgjengelig Anonymkode: eb341...7e7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Du må høre med renovasjonsselskapet i din kommune. I min kommune spiller det absolutt en rolle, ettersom man betaler pr tømming, og tømminger registreres via en chip festet i spannet. Så om noen hadde tatt mitt spann, kunne de tømme som bare f på min regning. Du bør uansett merke spannet ditt med husnummer, så det er lett å se at det er ditt, både for deg og andre. Om du ikke har merket det på noen måte, og naboene heller ikke har gjort det, er det ikke rart om det blir tull.. Anonymkode: 3ff7c...0ac 1
Simbyxor Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Hvis du sliter med at flere bruker samme søppeldunk så spiller det en rolle.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må høre med renovasjonsselskapet i din kommune. I min kommune spiller det absolutt en rolle, ettersom man betaler pr tømming, og tømminger registreres via en chip festet i spannet. Så om noen hadde tatt mitt spann, kunne de tømme som bare f på min regning. Du bør uansett merke spannet ditt med husnummer, så det er lett å se at det er ditt, både for deg og andre. Om du ikke har merket det på noen måte, og naboene heller ikke har gjort det, er det ikke rart om det blir tull.. Anonymkode: 3ff7c...0ac Tror ikke min er chippet. Jeg hadde merket min, men jeg tror noen har tatt feil og merket over det jeg merket. Men nå er jeg egentlig usikker på om forvekslingen skjedde før eller etter at de tok feil søppeldunk. Enten har de merket min som sin, eller så har de skjønt at de hadde tatt min og merket sine egne Var egentlig ganske sikker på at de hadde tatt min og var klar til å ta den tilbake, men ble usikker på om jeg tok feil, så lot det være og nå har de hentet den som jeg tror er min igjen. Tenkte jeg skulle finne ut om det var noe nummer jeg kunne sjekke for å bli sikker Anonymkode: eb341...7e7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke min er chippet. Jeg hadde merket min, men jeg tror noen har tatt feil og merket over det jeg merket. Men nå er jeg egentlig usikker på om forvekslingen skjedde før eller etter at de tok feil søppeldunk. Enten har de merket min som sin, eller så har de skjønt at de hadde tatt min og merket sine egne Var egentlig ganske sikker på at de hadde tatt min og var klar til å ta den tilbake, men ble usikker på om jeg tok feil, så lot det være og nå har de hentet den som jeg tror er min igjen. Tenkte jeg skulle finne ut om det var noe nummer jeg kunne sjekke for å bli sikker Anonymkode: eb341...7e7 Som sagt så avhenger det helt fra renovasjonsselskap til renovasjonsselskap. Du må kontakte selskapet som er ansvarlig for bosspannene i din kommune, og høre hvordan du kan identifisere spannet, og om det i det hele tatt spiller noen rolle der du bor. Anonymkode: 3ff7c...0ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå